Discgolfscores.net > DGS-keskustelu ja -kysymykset

Ratatiedot: uudet radat ja layoutit, muutokset ja korjaukset

<< < (29/30) > >>

jme:
Kokeiles etsiä jotain muuta rataa, jossa ääkkösiä. Esimerkiksi Siltamäki. Tuleeko sama virhe? Huomasin sen, että dgs mobilella kun hakee ratoja, joissa ääkkösiä niin nimi näkyy "hassusti", eli ääkköset rikki. Pieni arvaus, että tämä voisi olla syynä.

osram:
Rata siis kyllä löytyy haulla ja on minulla myös suosikeissa sen pystyy myös valitsemaan,mutta silti ohjelma ilmoittaa rataa ei ole valittu (vaikka se on valittu)

Kokeileppa sovellusta miten sulla käyttäytyy tuo hyvinkää.

jme:
Minulla ei valitettavasti ole Android-luuria. Jos saan käsiini sellaisen ja asennettua sovelluksen siihen, niin kokeilen.

Kokeilitko muuten Siltamäkeä?

osram:
Ok ei voi mitään jospa tuo korjaantuu jossain vaiheessa. Siltis ja kaikki muutkin"äää" radat toimii toi sahamäki on ainoa mulla vastaan tullut joka ei toimi, toinen Hyvinkään rata(nummenmäki) toimii normaalisti.

ramrod_302:
Hellurei,

Frisbeegolfkeskuksella on otettu käyttöön talvileiska jo lokakuun puolella. Se näkyy Frisbeegolfradat-sivustolla, mutta ei vielä DGS-sivustolla. Olisiko mahdollista lisätä talvileiska 2015-16 myös DGC-puolelle? Käytiin pelaamassa viikko sitten ja rata oli hienossa kunnossa...paikoin tosin oli kosteutta maassa, mutta vielä pärjäsi gore-jalkineilla  :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version