Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa  (Read 1301680 times)

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2190 on: 02.03.15 - klo:19:21 »
Ei ole koskaan Kisakoneessa pystynyt ilmoittautumaan ilman lisenssiä.
Okei no sit meitsi muisti väärin, tai kyseessä oli ilmoittautuminen ilman kisakonetta. Tuli vaa itelle yllätyksenä ku muistelin väärin.

Toinen juttu sit tuosta kisakoneesta: Näyttääkö sääntökoe kohtakin niin kauan Ei, ennen kuin on lisenssit makseltu? Sääntökoe kuitenkin suoritettu viimevuonna ja eikös se pari vuotta ainakin ollu voimassa?
« Last Edit: 02.03.15 - klo:19:31 by Väsä »

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2191 on: 02.03.15 - klo:19:29 »
Ei ole koskaan Kisakoneessa pystynyt ilmoittautumaan ilman lisenssiä.
Okei no sit meitsi muisti väärin, tai kyseessä oli ilmoittautuminen ilman kisakonetta. Tuli vaa itelle yllätyksenä ku muistelin väärin.
Kisakoneita on käytössä seuroillakin, niissähän tietysti voi ilmota ilman lisenssejä. Liiton kisoihin on aina ollut lisenssitarkastus ennen ilmoa.

Offline jan-s-ku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Helin
  • Seura: TFS
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2192 on: 02.03.15 - klo:19:55 »
Mitäs kuuluu eteläisen/läntisen/keskisen Am2-tourille? Ei taida olla riski järjestäjälle kun alta 2 minuuttia meni kivikon kisan täyttymiseen. Kisaan ilmoittautneita amatöörejä on 73 luokissa ma2 ja ma3.
#70871

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2193 on: 02.03.15 - klo:20:01 »
Mitäs kuuluu eteläisen/läntisen/keskisen Am2-tourille? Ei taida olla riski järjestäjälle kun alta 2 minuuttia meni kivikon kisan täyttymiseen. Kisaan ilmoittautneita amatöörejä on 73 luokissa ma2 ja ma3.

Kaikki ovat viittä vaille valmiina tulemaan Kisakoneeseen.

Offline jan-s-ku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Helin
  • Seura: TFS
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2194 on: 02.03.15 - klo:20:10 »
Hienoa. Saa tälläainen vuorotyöläinenkin kalenterin kasaan ja vapaa anomukset vuorosuunnitteluun ajoissa.
#70871

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2195 on: 02.03.15 - klo:21:50 »
Mikä toi kisakone juttu on. Mulla lukee lisenssin kohdalla maksamatta ja seuran kohdalla lukee: ei täsmää jäsenrekisterin kanssa. Kaikki olen maksanut ja muutamaan kisaankin osallistunut. Nytten en voinut tänään kisaan ilmottautua :(
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2196 on: 02.03.15 - klo:21:59 »
Se tarkoittaa että kisakoneessa olevat henkilötiedot ja mahdollinen pdga-numero eivät täsmää jäsenrekisterin kanssa.

Edit. Kurkkasin jäsenrekisteriin ja sieltä puuttuu sun pdga-numero eli hopihopi painetta teidän seuran rekisterivastaavalle.
« Last Edit: 02.03.15 - klo:22:03 by Lassi »

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2197 on: 02.03.15 - klo:22:09 »
Noihin talin talvikisoihin sain kuitenkin osallistuttua. Outoa. Mutta kiitos Lassi tästä. Laitan viestiä meidän seuran johdolle. Harmittavasti meni nytten tämä kivikon tuleva kisa sivusuun :(
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2198 on: 02.03.15 - klo:22:14 »
Kisakoneen päivitykset on ajettu vasta niiden jälkeen niin sillon ei vielä ole haitannut

Offline Zuum

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: FGCK
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2199 on: 03.03.15 - klo:00:34 »
Fobba, kun olet uutena jäsenenä liittynyt seuraan ja tilannut A-lisenssin on sinulle luotu profiili liiton jäsenrekisteriin. Tässä vaiheessa PDGA-numeroa ei luonnollisesti ole voitu syöttää, sillä sitä ei ole olemassa ennen PDGA:n vahvistusta. Kisakoneen muutoksen myötä pitäisi varmaan kehittää joku prosessi jossa uudet lisenssipelaajat ilmoittavat numeronsa seuran jäsenvastaavalle joka päivittää ne rekisteriin. Sinun osaltasi homman pitäisi nyt olla kunnossa.
« Last Edit: 03.03.15 - klo:00:45 by Zuum »

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2200 on: 03.03.15 - klo:07:02 »
Fobba, kun olet uutena jäsenenä liittynyt seuraan ja tilannut A-lisenssin on sinulle luotu profiili liiton jäsenrekisteriin. Tässä vaiheessa PDGA-numeroa ei luonnollisesti ole voitu syöttää, sillä sitä ei ole olemassa ennen PDGA:n vahvistusta. Kisakoneen muutoksen myötä pitäisi varmaan kehittää joku prosessi jossa uudet lisenssipelaajat ilmoittavat numeronsa seuran jäsenvastaavalle joka päivittää ne rekisteriin. Sinun osaltasi homman pitäisi nyt olla kunnossa.

Järjestelmän tietoja voi päivittää myös pelaajat itse, kirjautumiseen tarvitsee SFL-numeronsa sekä oma sukunimi täytyy muistaa.
https://rekisteri.frisbeegolfliitto.fi/index.php

itse olen ohjeistanut jäseniä omatoimiseen tietojen päivittämiseen, mutta kokemukset tästä eivät kyllä kovin rohkaisevia ole  8)


Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2201 on: 03.03.15 - klo:07:44 »
Järjestelmän tietoja voi päivittää myös pelaajat itse, kirjautumiseen tarvitsee SFL-numeronsa sekä oma sukunimi täytyy muistaa.
https://rekisteri.frisbeegolfliitto.fi/index.php

itse olen ohjeistanut jäseniä omatoimiseen tietojen päivittämiseen, mutta kokemukset tästä eivät kyllä kovin rohkaisevia ole  8)

kiitos tiedosta  :)
VDGC ry

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2202 on: 03.03.15 - klo:08:39 »
Toki vaikka itse päivittelisi tietojaan, niin rekisteriin ne muuttuvat vasta kun seuran rekisterivastaava kuittaa päivitykset, eli muutoksien jälkeen kannattaa vielä olla siihen suuntaan yhteydessä.

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2203 on: 03.03.15 - klo:08:44 »
Toki vaikka itse päivittelisi tietojaan, niin rekisteriin ne muuttuvat vasta kun seuran rekisterivastaava kuittaa päivitykset, eli muutoksien jälkeen kannattaa vielä olla siihen suuntaan yhteydessä.

Khylleröinen.
Lisäksi ei pidä yliarvioida ihmisten kykyä lukea esim. sähköpostit loppuun asti, joten itse ainakin luovutin ja koitan parhaani mukaan pitää ihmisten tietoja rekisterissä yllä.

Offline Birger Jaarli

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 220
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko
  • Seura: Yleensä tosi huonoa
Vs: Aloittelijan kysymykset / kysy mitä tahansa, joku vastaa
« Reply #2204 on: 04.03.15 - klo:14:16 »
Toki vaikka itse päivittelisi tietojaan, niin rekisteriin ne muuttuvat vasta kun seuran rekisterivastaava kuittaa päivitykset, eli muutoksien jälkeen kannattaa vielä olla siihen suuntaan yhteydessä.

Khylleröinen.
Lisäksi ei pidä yliarvioida ihmisten kykyä lukea esim. sähköpostit loppuun asti, joten itse ainakin luovutin ja koitan parhaani mukaan pitää ihmisten tietoja rekisterissä yllä.

Näinpä, yllättävän monet ihmiset ovat täysin immuuneja sähköpostiviestinnälle.