Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discraft  (Read 362685 times)

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Discraft
« Reply #495 on: 02.09.16 - klo:19:47 »
Kyllähä siittä rimmin paksuudesta näkee kuinka nopee kiekko se on.. :) Ja kyl profiilistaki pystyy vähä veikkailee lentoarvoja.
Team Discraft / #71739

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: Discraft
« Reply #496 on: 02.09.16 - klo:23:32 »
Kyllähä siittä rimmin paksuudesta näkee kuinka nopee kiekko se on.. :) Ja kyl profiilistaki pystyy vähä veikkailee lentoarvoja.

Joo näkee, mut itellä ei kuitenkaan ole niin herkät kädet että esimerkiks 11 ja 12 nopeuden pystyisi sokkona erottamaan toisistaan :)

Offline Maxitors

  • Juniori
  • **
  • Posts: 96
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joonas
  • Seura: Disc Golf Club Provinssi
Vs: Discraft
« Reply #497 on: 18.09.16 - klo:20:15 »
Mun blogiin tulossa testiin ja nopean oman arvion mukaan olisi 12/5/-2/2. Mielestäni ei ihan käännä kolmosen vertaa omalla kädellä (hitusen vajaa 120m matkalla). Kuitenkin hyssekulmaa saa kiekolle antaa. Kippaa flättinä maahan tuolla matkalla. Tuo liitoa olen verranut toiseen yhtä nopeaan ja kutosen omaavaan draiveriin. Lensivät about samoille metreille, trasher ehkä muutaman metrin jopa pidemmälle suuremmasta alivakaudesta johtuen.

Taitaa joutua tota Thrasher hankintaa harkita aika vahvasti. Tällä hetkellä tietysti kaikki kiekot tippuu samalle pituudelle oli kyseessä putteri/midari tai draiveri. Voi olla että 12 nopeuksinen thrasher ei ihan vastaa mitä itse haen. Pitää vähä kysellä jengiltä jos joku on sen hankkinut ja voisi ite kokeilla. Btw. Hyvä blogi teksti.  :)

Kyllähä siittä rimmin paksuudesta näkee kuinka nopee kiekko se on.. :) Ja kyl profiilistaki pystyy vähä veikkailee lentoarvoja.

Profiilista kyllä pystyy vähä veikkaamaan lentoarvoja, muttei osaa viel sanoa onko kuinka vakaa/liidokas kiekko.
Pelatut Radat | Kiekot | Lajin helppous viehättää!

Offline banshee

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 303
  • Innova&Discmania
    • View Profile
    • Discmania
  • Oikea nimi: Luukas Paananen
Discraft
« Reply #498 on: 21.09.16 - klo:07:35 »
Moro!

Mikä ois hyvä vakaa pituusdraiveri mulle Discraftilta? Dtaivin pituus semmonen 120-130m, ja oon tykännyt heittää mm. Dessua, Bossia ja PD2:sta.

Lähetetty minun SM-G350 laitteesta Tapatalkilla

3x P2|Rhyno|2x Roc3|Gator|2x PD|3x PD2

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Discraft
« Reply #499 on: 21.09.16 - klo:07:57 »
Tarkoittaako pituusdraiveri pituusheittoa vai frisbeegolfia?

Nuke on varmaankin aika lähellä jos sokkona pitää opastaa pelaamiseen.
Crank menee varmaankin pitemmälle alivakaampana kuin tuo Nuke.
Nukeahan löytyy sitten vakaampana jos tarvitsee.

Offline banshee

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 303
  • Innova&Discmania
    • View Profile
    • Discmania
  • Oikea nimi: Luukas Paananen
Discraft
« Reply #500 on: 21.09.16 - klo:09:17 »
Nuken varmaan haen. Onko Discraftilla hidasta ja jäätävän ylivakaata draiveria tyyliin Firebird?

Lähetetty minun SM-G350 laitteesta Tapatalkilla

3x P2|Rhyno|2x Roc3|Gator|2x PD|3x PD2

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Discraft
« Reply #501 on: 21.09.16 - klo:09:36 »
Nuken varmaan haen. Onko Discraftilla hidasta ja jäätävän ylivakaata draiveria tyyliin Firebird?

Lähetetty minun SM-G350 laitteesta Tapatalkilla

Numeroiden perusteella varmaan Predator lähinnä? Tai Flick?
« Last Edit: 21.09.16 - klo:09:38 by sidrend »

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Discraft
« Reply #502 on: 21.09.16 - klo:14:53 »
Nuken varmaan haen. Onko Discraftilla hidasta ja jäätävän ylivakaata draiveria tyyliin Firebird?

Lähetetty minun SM-G350 laitteesta Tapatalkilla
Flätti Z Predator. Itellä kans toimii Big Z Predator.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline banshee

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 303
  • Innova&Discmania
    • View Profile
    • Discmania
  • Oikea nimi: Luukas Paananen
Discraft
« Reply #503 on: 22.09.16 - klo:08:27 »
Pieni pettymys, kävin hakemassa eilen Big Z Predatorin. Ei todellakaa ylivakaa. Käänsi kunnolla yli ja feidas. No Monster jo ostettu...

Lähetetty minun SM-G350 laitteesta Tapatalkilla

3x P2|Rhyno|2x Roc3|Gator|2x PD|3x PD2

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Discraft
« Reply #504 on: 22.09.16 - klo:09:51 »
Taitaa olla tuo Predator nopeampi kuin Firebird. Itse en ole tavannut kuin todella vakaita Predatoreja vaikka omani ovat vieläpä olleet FLX-muovisia jota monesti pidetään alivakaampana kuin muita muoveja.

Toki voi olla senverran reilumpi käsi, että Predatorkin vääntyy.

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Discraft
« Reply #505 on: 22.09.16 - klo:15:24 »
Pieni pettymys, kävin hakemassa eilen Big Z Predatorin. Ei todellakaa ylivakaa. Käänsi kunnolla yli ja feidas. No Monster jo ostettu...

Lähetetty minun SM-G350 laitteesta Tapatalkilla
Okei. Ite en saa mitenkää kippaamaan kyllä omaa Big Z Predatoria. Flx Predator on niin hakattu et kääntyy yli reippaasti.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Discraft
« Reply #506 on: 22.09.16 - klo:17:48 »
Z Flick on kiekko jota etsit.
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Discraft
« Reply #507 on: 27.09.16 - klo:18:32 »
Z Flick on kiekko jota etsit.

Todellakin. Mä kattelin aikoinaan Predatoria kanssa mut kyllä se profiili heti kertoi että ei se mikää superjyrä voi olla.

Mutta sit kun sain Flickin käteen, jossa viel oli siivenkorkeus aivan maksimissa... Huhhuh.. En oo edelleenkään löytäny yhtä ylivakaata kiekkoa mistään. Xxxät ja Stonefiretkin on ihan lasten leluja tohon nykyiseen verrattuna. Kansi alkaa jo oikeastaan siivenkärjestä, kupua ei ole ja se kansi on sisäänpäin kääntyny muutenki. Oma on 150 grammanen ja sitä saa heittää ihan mihin tahansa myrskyvastaseen ja se ei todellakaan ikinä voisi kääntää yli. Aivan täydellinen piikkihyssekiekko sekä upsikiekko.

Eli niinku Tane sano, toi on se kiekko mitä etit, ei Predator.. Harmi kun oon myöhässä vähän vastaukseni kanssa.
Team Discraft / #71739

Offline Icarus666

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marzo
Vs: Discraft
« Reply #508 on: 31.10.16 - klo:21:09 »
Käyttääkö täällä kukaan Z Roachia heittoputterina? Tästä kiekosta tunnu löytyvän oikein mitään kokemuksia mistään :D

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Discraft
« Reply #509 on: 01.11.16 - klo:12:08 »
Käyttääkö täällä kukaan Z Roachia heittoputterina? Tästä kiekosta tunnu löytyvän oikein mitään kokemuksia mistään :D

Satunnaisesti, vähän aikaa sitten ostin kokeeksi kun oli kiekkoja tarjouksessa ja tämä tuntui käteen niin hyvältä. Erittäin suoralentoinen kiekko ja tosiaan ainakin omaan käteen hyvän tuntuinen. En sano että on mitenkään spesiaali kiekko, mutta hyvä vaihtoehto suoraksi heittoputteriksi vaikka Discraftia heittävälle. Ei mikään hirvittävän herkkä flippailemaan, muttei kuitenkaan feidaa kovinkaan paljoa.