Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Korvaaja tälle kiekolle  (Read 300257 times)

Offline Ville_zz

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 35
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville A.
Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #405 on: 08.08.16 - klo:15:14 »
En halua varsinaisesti korvata, vaan haen testiin samankaltaisia kiekkoja kun VIP Hiiden Hirvi. Saa ehdotella myös naksun vakaampia, mutta liitoa pitää olla. Mielellään Trilogy
- Trilogy -

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #406 on: 08.08.16 - klo:15:16 »
Lucid Thief, ei vastaa lentonumeroitaan vaan selkeästi alivakaampi ja liidokas, menee pitkälle
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #407 on: 08.08.16 - klo:16:14 »
Joskus aikoinaan testasin VIP Hirveä Latituden GL Sainttia vastaan ja ne olivat hyvin lähellä toisiaan. Jos oikein muistan niin Saint kesti tuulta vähän paremmin kuin Hirvi, mutta tyynellä erot olivat pieniä.

Offline zelro

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #408 on: 08.08.16 - klo:23:11 »
Hakusessa mahdollisimman suoralentoinen ja tarvittaessa kulmansa pitävä midari tarkkoihin avauksiin ja lähestymisiin. Korvaisi siis loppuun heitetyn Champion Atlaksen, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Löytyykö korvaajaa vai ostanko toisen Atlaksen?

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #409 on: 09.08.16 - klo:07:35 »
Itse vaihdoin Atlakset Claymoreihin. Kuvukkaat Champpi Atlakset ei taida uutena paljon kääntää, joten Claymore saattaa olla karvan liian alivakaa tarkoitukseesi. Tuosta pykälää seuraavana suoraksi kuluneet Verdictit, mutta niitä nyt ei kaupasta taida saada :D
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #410 on: 09.08.16 - klo:09:11 »
P-MD3 kirkkaasti suorin midari mitä oon 7 vuoden aikana heittäny. Eikä vaadi
välttämättä mitään kliinisen puhdasta suoritusta kuitenkaan, niinkuin jotkut herkemmät suorat midarit.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Red_

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #411 on: 09.08.16 - klo:15:03 »
Osaako joku kertoo tästä dessusta jotain? 4-5v sitten ostettu ja pitäis sama saada tilalle. Nyky dessut ei vaan lennä ollenkaan samanlailla.

Dessu kuvat: http://aijaa.com/HfaqtS

Offline Vestibulum

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 165
    • View Profile
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #412 on: 09.08.16 - klo:15:33 »
Hakusessa mahdollisimman suoralentoinen ja tarvittaessa kulmansa pitävä midari tarkkoihin avauksiin ja lähestymisiin. Korvaisi siis loppuun heitetyn Champion Atlaksen, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Löytyykö korvaajaa vai ostanko toisen Atlaksen?

No uutta Atlasta tilalle vaan, jos oli miellyttävä kiekko. Tuotahan saa myös Star- ja XT -muoveissa Championin lisäksi. Ainoa huono puolihan tuossa Atlaksessa on hieman korkeampi hinta, joka johtuu tuosta overmold-teknologiasta.

Offline zelro

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #413 on: 09.08.16 - klo:16:16 »
Hakusessa mahdollisimman suoralentoinen ja tarvittaessa kulmansa pitävä midari tarkkoihin avauksiin ja lähestymisiin. Korvaisi siis loppuun heitetyn Champion Atlaksen, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Löytyykö korvaajaa vai ostanko toisen Atlaksen?

No uutta Atlasta tilalle vaan, jos oli miellyttävä kiekko. Tuotahan saa myös Star- ja XT -muoveissa Championin lisäksi. Ainoa huono puolihan tuossa Atlaksessa on hieman korkeampi hinta, joka johtuu tuosta overmold-teknologiasta.
Mitenköhän tuo muovilaatu vaikuttaa kiekon vakauteen? Jostain muistan kuulleeni, että Champion on vakaampi kuin Star, mutta entäs tuo XT sitten?

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #414 on: 09.08.16 - klo:16:20 »
Atlaksessa muoto vaikuttaa jostain syystä enemmän. Kuvukkaat vakaampia, flätit star alivakaampia.
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #415 on: 10.08.16 - klo:09:47 »
Itse vaihdoin Atlakset Claymoreihin. Kuvukkaat Champpi Atlakset ei taida uutena paljon kääntää, joten Claymore saattaa olla karvan liian alivakaa tarkoitukseesi. Tuosta pykälää seuraavana suoraksi kuluneet Verdictit, mutta niitä nyt ei kaupasta taida saada :D
Ootko koittanu Compassia? Tuntuis olevan aika lähellä tuota kuvukasta vakaampaa Claymorea.

Ei nuokaan nyt ole lähelläkään sitä kuvukasta Verdictiä vakaudeltaan, mutta selvästi vakaampia kuin yksikään Claymore jota olen heittänyt.

Ja sitten taas hakattua Verdictiä lähellä on EMAC Truth. Itse pidän siitä jopa enemmän kuin Verdicteistä.

Offline Red_

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #416 on: 11.08.16 - klo:13:17 »
Osaako joku kertoo tästä dessusta jotain? 4-5v sitten ostettu ja pitäis sama saada tilalle. Nyky dessut ei vaan lennä ollenkaan samanlailla.

Dessu kuvat: http://aijaa.com/HfaqtS

? Kuvukkaampi kuin nuo uudet dessut, kovempaa muovia kuin uusissa/Super os dessuissa.. Minkä runin dessu mahtaa olla ja löytyykö joltain vaikka?

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #417 on: 11.08.16 - klo:16:00 »
Nuo vanhat kuvukkaat ja kovat kolmiriviset AJ-Dessut on hyviä, oma lempiruni Dessuista heti bottom stamp S/DS:n jälkeen... meinaa vaan olla vähän kiven alla nämä.

Ainakin mulla on noita, mutta mistäs me sulle?  ??? :P ;)
« Last Edit: 11.08.16 - klo:16:02 by Kempster »

Offline Red_

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #418 on: 11.08.16 - klo:16:45 »
Nuo vanhat kuvukkaat ja kovat kolmiriviset AJ-Dessut on hyviä, oma lempiruni Dessuista heti bottom stamp S/DS:n jälkeen... meinaa vaan olla vähän kiven alla nämä.

Ainakin mulla on noita, mutta mistäs me sulle?  ??? :P ;)

Laittelin sulle Kempster yv:tä :)

Offline Honakanen

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jali
Vs: Korvaaja tälle kiekolle
« Reply #419 on: 13.08.16 - klo:12:46 »
Apuja. Oon pääosin pelannut forella mutta tänä vuonna aloin oikein urakalla reenaamaan backhandia.
Kiekkoina on toiminut Avenger SS, Valkyrie ja Roadrunner. Elikkäs siis perus "aloittelija" kiekot.
Kaikki kiekot on alkanut flippaamaan ylitte kun voimaa alkaa antamaan heittoihin. Avengerilla ei auta edes hysse kulman anto heiton alkuun.
Mitä kiekkoja suosittelisitte tilalle? Olen joitakin nopeampia drivereita koittanut mutta ei tunnu vaan käsi/tekniikka riittävän ihan vielä niihin (Nuke SS, Katana).  ; :D