Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Leevin kisaploki (7k)  (Read 55769 times)

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Leevin kisaploki (7k)
« on: 21.05.12 - klo:12:24 »
Eli lähinnä tänne kirjottelen kisoista ja jos nyt jotain muuta hohdokasta sattuu treenaamises tapahtuu.
Alotetaan tää sopivasti vaikka tulla Nummelanharjun amatööritourin kisalla. Kisaan oli nätti lähtee pelaamaa koska en ollut ikinä ennen käyny kyseisellä radalla joten ei oikeestaan ollut mitään tietoa miten lähteä pelaamaan väyliä. Alotin väylältä 4 ja heti väylällä 5 avasin noin 2 metriin ja siitä birdie. 6 väylältä bogi kun avaus meni pitkälle vesemmalle metsään koska liukastuin tiillä ja puttasin vielä 6 metrisen par putin alarautaan. Seuraava pirkko tuli väylältä 9 siitä sitten monta missattuu pirkkuputtii ja seuraava birdie vasta väylälle 14 jonka jälkeen väylälle 16 birdie. Sitten tuli päivän epäonnekkain heitto 17 väylällä kun heitin täydellisen näköisen avauksen sähkölangan kautta pitkälle vasemmalle, sieltä sitten 70 metrinen backspin (oli varmaan mun kierroksen paras heitto) 6 metriin ja par putti ylärautaan... 18 väylälle birdie kun avasin pariin metriin. Sit loput väylät 1 väylältä kakkonen ja 2 ja 3 väyliltä 3 ja kierroksen tulos 53. Vaikka porukka sano että pelasin ilmeisesti hyvän kierroksen sitä se ei ollut, missasin 6-8 metriset putit väylillä 2,4,6,7,8,12 ja 17 eli aika monta heittoo ois saanu vaan tolla pois. Ei muutenkaan mitää hyvää avaamista vaan aika keskinkertasella pelillä se 53 tuli.
No sillä tuloksella irtosi jaettu toinen sija ja pääsin heittää kärkiryhmässä. Toinen kierros oli aika kovaa pakertamista koko kierroksen eikä peli lähtenyt missään välissä ollenkaan sujumaan, edelliseen kierrokseen verrattuna puttasin paremmin, kerran jopa lähes 10 metrinen putti meni sisään :) nyt vaan ei avaukset ollu niin hyviä ja tylsä kierros oli jolla otin 12 kolmosta 3 kakkosta ja 3 nelosta.
Kisasta olen tyytyväinen 2 sijaan, mutta omaan peliini en ollut tyytyväinen ja parantamista jäi todella paljon. Onnittelut lassille voitosta ja hienosta kierroksesta (47 ja +1030 reitattu).
Tänään valloittamaan kaarinan viikkokisoja :)
« Last Edit: 21.05.12 - klo:12:39 by Leevi »

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #1 on: 21.05.12 - klo:12:45 »
Ainii ja rata oli harjulla mielestäni hyvä. Mutta kuitenkin helpohko. Toisen kierroksen vain 3 kakkosta on mun mielestä todella surkea suoritus kun on kuitenkin lähes joka väylällä hyvä mahdollisuus ottaa
2.

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #2 on: 21.05.12 - klo:13:06 »
Saa tulla koittaa kaarinaan. Otetaan 10€ betsi ja jos jompikumpi voittaa kisat ni sit 20€.Onks kiinni ;)

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #3 on: 21.05.12 - klo:13:21 »
Saa tulla koittaa kaarinaan. Otetaan 10€ betsi ja jos jompikumpi voittaa kisat ni sit 20€.Onks kiinni ;)
Pitää kattoo mut mä oon vaan köyhä opiskelija :D

Offline ForeForEver

  • Juniori
  • **
  • Posts: 91
    • View Profile
    • Facebook-sivu
  • Oikea nimi: Jussi Palojärvi
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #4 on: 21.05.12 - klo:13:27 »
Saa tulla koittaa kaarinaan. Otetaan 10€ betsi ja jos jompikumpi voittaa kisat ni sit 20€.Onks kiinni ;)
Pitää kattoo mut mä oon vaan köyhä opiskelija :D

tässähän tarjottiin juuri mahdollisuutta saada lisää sitä rahaa  ;)
drive for show putt for dough

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #5 on: 21.05.12 - klo:13:29 »
Jynkkä on kova Kaarinassa :D

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #6 on: 21.05.12 - klo:14:05 »
Jahuu! Leevikin kirjoittaa! Onnittelut toisesta sijasta.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #7 on: 21.05.12 - klo:15:13 »
Jahuu! Leevikin kirjoittaa! Onnittelut toisesta sijasta.
Juu kiitos paljon :)

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #8 on: 21.05.12 - klo:15:23 »
Ainii ja rata oli harjulla mielestäni hyvä. Mutta kuitenkin helpohko. Toisen kierroksen vain 3 kakkosta on mun mielestä todella surkea suoritus kun on kuitenkin lähes joka väylällä hyvä mahdollisuus ottaa
2.

Mun mielestä tää on harjun hienous, (melkein) joka väylällä on mahdollisuudet ottaa se kakkonen, mutta helposti se kakkonen muuttuu myös neloseksi :)
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #9 on: 22.05.12 - klo:08:24 »
Ainii ja rata oli harjulla mielestäni hyvä. Mutta kuitenkin helpohko. Toisen kierroksen vain 3 kakkosta on mun mielestä todella surkea suoritus kun on kuitenkin lähes joka väylällä hyvä mahdollisuus ottaa
2.

Mun mielestä tää on harjun hienous, (melkein) joka väylällä on mahdollisuudet ottaa se kakkonen, mutta helposti se kakkonen muuttuu myös neloseksi :)
ei siel kyl oikee 4 voi ottaa muuta ku aivan sysipa***l suorituksel :D

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #10 on: 22.05.12 - klo:08:52 »
Kaarinan viikkokisat ohi. Aivan kamalaa pelaamista ja varmaankin vuoden toisteks huonointa peliä kisassa. Ainoa asia mikä jäi käteen oli väylällä numero 11 eagle todennäköisesti parhaalla avauksella mitä kukaan on koskaan siihen heittänyt 8) eli avaus oli joku 1.5m korista :D

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #11 on: 23.05.12 - klo:23:35 »
Lausteen viikkokisat meni pienellä kangertelulla hoidettua. Otin hienosti 3 väylältä putkeen bogin ja tyhmii puttimissejäkin tuli. tulos +3 ei kauheesti lämmitä. Tiädän että pystyn niin paljon parempaan. Kierroksen ainoa positiivinen asia oli että sain vaikeaan tuuleen otettuu väyliltä 4 ja 5 birdiet :) oon tässä vähän aikaa suunnitellut puttityylin vaihtamista spin puttiin ja mitä sitä nyt tänään heitin niin tuntui hyvältä, sitä vaan sitten harjottelemaan radalle että saa ees jonkun putin sisää koska mun birkkupaikkojen hyödyntämisprosentti on varmaa koko suomen huonoin... viikonloppuna todennäkösesti pelaamaan poriin ja siellä on kuulemma sunnuntaina jonkun näköset skabatkin :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #12 on: 23.05.12 - klo:23:41 »
Lausteen viikkokisat meni pienellä kangertelulla hoidettua. Otin hienosti 3 väylältä putkeen bogin ja tyhmii puttimissejäkin tuli. tulos +3 ei kauheesti lämmitä. Tiädän että pystyn niin paljon parempaan. Kierroksen ainoa positiivinen asia oli että sain vaikeaan tuuleen otettuu väyliltä 4 ja 5 birdiet :) oon tässä vähän aikaa suunnitellut puttityylin vaihtamista spin puttiin ja mitä sitä nyt tänään heitin niin tuntui hyvältä, sitä vaan sitten harjottelemaan radalle että saa ees jonkun putin sisää koska mun birkkupaikkojen hyödyntämisprosentti on varmaa koko suomen huonoin... viikonloppuna todennäkösesti pelaamaan poriin ja siellä on kuulemma sunnuntaina jonkun näköset skabatkin :)

EIIIVVVVVVVVVARRRRRRMASTI ole. Olemme nyt, suurmisiiri vainen. voin sanoo että mä otan vähiten jaarleja, ja paikkoja on rutosti. Ja usein otan viä kakkosnelkkujaki. Putti ei oo vahvin osa-alueeni, mutta itelläkin on spinputtityöstö päällä.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #13 on: 23.05.12 - klo:23:43 »
kyl mä veikkaan et mä tän skaban silti vien :D jos kiekko ei oo alle 5m korista birdie puttii ei voi saada sisään :D par putin voi saada ehkä jopa 6m

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #14 on: 24.05.12 - klo:00:03 »
Jätkä o pienes tikis :) mitkä kisat porissa muka on