Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Leevin kisaploki (7k)  (Read 56751 times)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #105 on: 05.12.12 - klo:17:16 »
No varmasti. Varsinki ku ne kiekot oikeesti saa vielä vetää sieltä mukanansa takasi linkkuun, tuollanen pyörä tulee varmaan paljo kevyemmin + otekkin leveämpi. En tiiä, ei tällä paskamahalla rullailla muutaku vattaltansa nimenomaan. :D

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #106 on: 05.12.12 - klo:22:44 »
Juu tota oon kyl pari kertaa tehny ja vois sitä nyt sit enemmän kokeilla

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #107 on: 07.03.13 - klo:09:12 »
Viimesen päivityksen jälkeen on tullu käytyy kohtuu paljon (lue n5x/kk) käytyä puttailemassa, ja täytyy sanoo et uus puttityyli (spin putt) vaikuttaa toimivan. Ajatus ei vieläkään pysy kasassa ees jos puttaa 10 putteria sarjassa mut 5 menee ihan hyvin. Pitkät putit toimii loistavasti mut lähiputeissa tulee vielä liikaa missejä ehkä osittain johtuen uudesta gripistä johon ei vielä oo ihan tottunut, pikkurilli tukee rimmin sisäreunaan ja etusormi niinkun suurimmalla osalla pelaajista, puoliks rimmin päällä puoliks alla. Eilen tuli turkulaisessa uus ennätys 5m 8/10, 10m 9/10 ja 15m 4/10 joka tekee 38 pistettä. 15 metristä 3 meni vielä alikseen ja yks ylikseen.

Forea on myös tullu treenailtua ja ens kaudeks se ois tarkotus entistä enemmän ottaa käyttöön. Punttia on myös tullu vähän vedettyä mut ei niin paljon ku syksyllä ajan puutteesta johtuen.

 Säbäkausi loppuu toivottavasti parin viikon sisällä ni pääsee keskittyy frisbeegolffiin ku lumetki alkaa tääl turus jo vähän sulamaan;) ensimmäinen kisa mihin osallistun on 1.4 eggbowl Kaarinassa. Sitä odotellessa 8)
« Last Edit: 07.03.13 - klo:09:18 by Leevi »

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #108 on: 07.03.13 - klo:10:11 »
Ootko käyny TuTon peleissä sit kans? On vissiin runsasmaalisia matseja ainakin.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #109 on: 07.03.13 - klo:10:26 »
Ootko käyny TuTon peleissä sit kans? On vissiin runsasmaalisia matseja ainakin.
ei ol täl kaudel tullu käytyy missään lätkämatsissa. Paitsi suomi- venäjä Karjala turnaukses.

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #110 on: 07.03.13 - klo:13:16 »
Pitkät putit toimii loistavasti mut lähiputeissa tulee vielä liikaa missejä ehkä osittain johtuen uudesta gripistä johon ei vielä oo ihan tottunut, pikkurilli tukee rimmin sisäreunaan ja etusormi niinkun suurimmalla osalla pelaajista, puoliks rimmin päällä puoliks alla.

Mulla on just sama ote kuin sulla. Oon kokeillut muitakin, mut tuo pikkurilli kiinni rimmiin on kaikkein paras mulle. Etenkin + 10 metrin putit onnistuu selkeästi paremmin niin.

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #111 on: 07.03.13 - klo:18:33 »
Pitkät putit toimii loistavasti mut lähiputeissa tulee vielä liikaa missejä ehkä osittain johtuen uudesta gripistä johon ei vielä oo ihan tottunut, pikkurilli tukee rimmin sisäreunaan ja etusormi niinkun suurimmalla osalla pelaajista, puoliks rimmin päällä puoliks alla.

Mulla on just sama ote kuin sulla. Oon kokeillut muitakin, mut tuo pikkurilli kiinni rimmiin on kaikkein paras mulle. Etenkin + 10 metrin putit onnistuu selkeästi paremmin niin.

laittakaas kuvaa tosta otteesta...

Offline Hextall

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kalle Savonen
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #112 on: 07.03.13 - klo:20:50 »
http://www.innovadiscs.com/home/daves-tips/daves-grip-tips.html

Tosta varmaan toi keskimmäinen fan grip on lähimpänä  :)

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #113 on: 07.03.13 - klo:21:23 »
Pitkät putit toimii loistavasti mut lähiputeissa tulee vielä liikaa missejä ehkä osittain johtuen uudesta gripistä johon ei vielä oo ihan tottunut, pikkurilli tukee rimmin sisäreunaan ja etusormi niinkun suurimmalla osalla pelaajista, puoliks rimmin päällä puoliks alla.

Mulla on just sama ote kuin sulla. Oon kokeillut muitakin, mut tuo pikkurilli kiinni rimmiin on kaikkein paras mulle. Etenkin + 10 metrin putit onnistuu selkeästi paremmin niin.

laittakaas kuvaa tosta otteesta...



Näköjään joku yhtä hyvä puttaaja kuin mä  8) käyttää samaa otetta. Katso kohdasta 1:35

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #114 on: 29.04.13 - klo:17:25 »
Kankaanpään kisassa etusormi ei kestänyt pelaamista, (ei sen puoleen että se nyt ihan selittäis noin paskat tulokset) jokanen heitto pelotti koska pahimmassa tapauksessa tuntu siltä että sormi lähtee irti kun heittää. En suosittele siis pelaamaan tulehtuneella etusormella:D vois muutenki kyllä opetella pelaamaan...

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #115 on: 29.04.13 - klo:17:28 »
En suosittele siis pelaamaan tulehtuneella etusormella:D

Sain kans lauantaina etusormen kynnen alle varmaan jostain havunneulasesta haavan ja sunnuntaina se jo häiritsi ja nyt tietysti kivasti tulehtunut ja haittaisi varmasti raakasti peliä. On todella ärsyttävää ja en yhtään ihmettele, että näkyi tuloksessa.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #116 on: 29.04.13 - klo:22:15 »
Jynkälläki oli joku kastemato sormen ihon alla. Ei varmaan hääviä kylä rykiä ku sattuu joka heitolla.. Varsinki jos rupee muuttaan heittoa ettei sattuis jatkuvasti, niin näkyyhän se tulokses.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #117 on: 30.04.13 - klo:12:05 »
juu no mut vaik sormi ois kui paskana ei voi pelata viimesii 4 väylää tupla, bogi, tupla, tupla :D

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #118 on: 30.04.13 - klo:14:49 »
Mulla tuli kauhee verenpurkauma sormeen ja erityisesti putteriheitot sattu meljon. Ei oo kyllä kiva heittää jos tommone tulee että sympatiat leeville

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #119 on: 30.04.13 - klo:16:37 »
Mulla tuli kauhee verenpurkauma sormeen ja erityisesti putteriheitot sattu meljon. Ei oo kyllä kiva heittää jos tommone tulee että sympatiat leeville

Mulla on kolmessa sormessa purkaumat. Ihme touhua. Se alkoi etusormesta ja päivä päivältä tuli uusi viereiseen. Pitää vain pistää pikku reikä siihen ja pumppaa blodat ulos, niin rauhoittuu.