Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Juhon fribablogi (NoFS)  (Read 39394 times)

Offline Sarimaa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 244
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Sarimaa
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #60 on: 22.10.12 - klo:00:21 »
Ei hirveetä ruuhkaa ainakaan vielä, mutta kyllä siellä aina väkee oli kun kävin. Luulen, että on vähempi ruuhkaa kun epilä/vihiojalla ens vuonna, mutta kyllä sinnekin käyttäjiä piisaa.

Offline Atamooni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Oikea nimi: Heikki Talvinen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #61 on: 22.10.12 - klo:18:22 »
se #9 on ihan pommihysse väylä... :)
Aika raikkaan pommin saa kyl vetästä että pääsee tiputtaan kakkosen ;)

Mulle kaikki alle 12m on nostoja.. :)

Mut ei vaa. Kerran oon käyny siel heittään ja vedin kyl bägin tyhjäks siihen. Nätti väylä.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #62 on: 22.10.12 - klo:18:36 »
se #9 on ihan pommihysse väylä... :)

Oliko se kori silloin sen ison kuusen takana vai suoraan aukolla?

Mä kävin silloin heti kun oli rata saatu pystyyn (ei ollut esim opasteita vielä) ja silloin se kyllä mun muistaakseni oli suoraan isojen puiden takana, jolloin hysse jommalta kummalta puolelta oli paras. Tai siis ei suoralla olisi päässytkään. Eli olisko korin paikkaa muutettu.

Offline Vaahis

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 383
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #63 on: 13.12.12 - klo:00:01 »
Pitkästä aikaa taas oman blogin ääressä..

Ens sunnuntaina on kotiradalla karvis kisa. Osallistun sekä järjestäjänä, että pelaajana.

Sunnuntain jälkeen kirjotan tänne raportin kisasta sekä menneen kauden yhteenvedon ja katsauksen tulevaan.(sisältää yllätyksen! ;))

Ennen sunnuntaita toivon, että jokainen teistä lukijoista, joka omistaa facebook tilin, auttaisi mua  ja käy tykkäämässä tosta sivusta & tykkää siitä mun tekstistä sen seinällä! thanks a lot! :)    www.facebook.com/flowdrinks

Offline Pekka H.

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
  • Olen syytön, sillä sipuli!
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #64 on: 13.12.12 - klo:09:24 »
Toihan on ihan hirveetä kuraa toi juoma, en tykkää  8)

Offline Vaahis

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 383
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #65 on: 18.12.12 - klo:00:05 »
Sunnuntain kisasta nyt ei mitään ihmeempiä mainintoja... Järjestäminen oli ihan kivaa näin ensikertalaisena :)

Menneestä kaudesta olisi paljon kerrottavaa ja ehkä puran sitä tulevaisuudessa lisää.
Jo keväällä ennen kauden alkua sanoin itselleni ja muutamalle muullekkin, etten aseta muuta tavoitetta kaudelle, kuin kasvaa pelaajana ja saada paljon kokemusta lisää. Tavote täyttyi.
Kisoja kiersin ihan hullulla tahdilla. Esimerkiksi Tali Openin ja Lahden amatööri tourin kisan välissä oli yksi viikonloppu ilman kisoja. Nyt kokeneempana voin sanoa, ettei se oo järkevää, koska kisat alkaa tuntua niin arkipäiviltä, ettei niihin tule valmistauduttua niin hyvin kuin pitäisi.
Kokemuksen lisäksi heittämisen taso otti ison harppauksen kaudesta 2011. Draivaaminen parani joka osa-alueella ja putti oli useasti jo todella hyvää. Myöskään pelihermojen kehittymistä ei sovi unohtaa.
Kauden aikana tuli saavutettua kaikenlaista kivaa. Keväällä huippukierros Kankaanpäässä, amatööri tourin toinen sija, parigolfin SM hopea Jyrin kanssa ja ehkä se itselle tärkein eli junnujen suomenmestaruus. Tältä pohjalta on mukava lähteä ensi kauteen, jolla on päätavoitteena muu kuin pelkkä kehittyminen.

Ensi kaudella pyrin pelaamaan mahdollisimman isoja kisoja. Dutch Open, Copenhagen Open, Twin Lake Annual, Estonian Open, Turku Open, European Open, Finnish Open, SM-kisat ja luultavasti myös Pro Tour suomessa. Ensi vuonna panostetaan siis kisojen tasoon ja laatuun. Tavoitteena on oikeasti jo pärjätä ja haastaa parhaani mukaan kärkeä heti kauden alusta lähtien.
Kauden ykkös kisa on mulle European Open. Kotirata ja kotiyleisö luo tietysti painetta, mutta antaa myös lisää tsemppiä ja halua saada irti paras mahdollinen suoritus. Kauden parasta suoritusta lähdetään sieltä hakemaan ja siihen valmistautuminen on jo alkanut.
Euro Tourille on myös kovat tavoitteet ja kokonais pisteissä haussa on kova sijoitus.

Lupaamani yllätys siirtyykin vähän ;) Stay tuned!!

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #66 on: 18.12.12 - klo:09:00 »
Lupaamani yllätys siirtyykin vähän ;) Stay tuned!!

Voit sä tulla jo ulos kaapista..

Offline Pekka H.

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
  • Olen syytön, sillä sipuli!
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #67 on: 18.12.12 - klo:10:55 »
Onko tuon Dutch Openin 2013 ajankohta varmistunut? En löytänyt vaikka etsin....

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #68 on: 18.12.12 - klo:10:58 »
Onko tuon Dutch Openin 2013 ajankohta varmistunut? En löytänyt vaikka etsin....

Löytyy niinkin erikoisesta paikasta kuin PDGA Europen nettisivulta:
http://www.pdga-europe.com/eurotour-schedule_2013.asp

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #69 on: 18.12.12 - klo:11:12 »
Hyvännäköinen kisakalenteri. Tsemppiä ensi kauteen Juho!

Offline Vaahis

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 383
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
Vs: Juhon fribablogi (NoFS)
« Reply #70 on: 06.02.13 - klo:22:28 »
Treenaaminen frisbeen kanssa on päässy nyt hyvään vauhtiin. Viime viikolla kävin kolmena päivänä pirkkahallissa tekemässä hyvät treenit. Hallitreeneissä, silloin kun pääsee draivaamaan isoon halliin, on painotus midari ja putteri heitoissa. Ne oli viime kaudella iso ongelma, mutta nyt onneksi sujuu jo paljon paremmin.
Puttitreenit on myös lähtenyt ihan hyvin käyntiin. Välillä kulkee jopa paremmin kuin ikinä ennen. Kaks kertaa oon tehny sen "tapani puttikisan" eli sata puttia kympistä, joissa tuloksina 62  ja 68. Ekalla kerralla alotin vahvasti laittamalla 24/30 sisään. Toinen alkoi sitten jo maagisesti kun kolmenkymmenen ensimmäisen putin aikana jäi kaksi puttia laittamatta koriin!! Turkulaistakin on paukutettu pariin kertaan jo lähelle 40 pistettä, mutta keskiarvo n. 10 turkulaisen jälkeen on vielä vähän alle 30 :/. Töitä siis tarvitaan paljon.

Reenit ei pelkästään jää sisätiloihin, vaan joka viikko tulee käytyä vähintään kerran heittämässä pihalla. Kevään aikana tulee varmasti käytyä myös paljon Porissa heittämässä, koska tällä hetkellä siellä on alle 5cm lunta!! Tiistaina käytiin jo ja lauantaina ollaan menossa uudestaan.

Kaks kuukautta aikaa ensimmäisiin kisoihin. Dutch Open 2013 on se mistä kausi starttaa tänä vuonna. Jotta kausi lähtee hyvin käyntiin, on vielä paljon töitä tehtävänä.

Ennen kauden alkua on myös totuteltava pariin uuteen kiekkomalliin. Uusina tuttavuuksina bägiin tuli S-P2, SG-MD1, C-FD ja DD S ja C muoveissa. Muutaman testikerran jälkeen nää kiekot on osoittautunut ihan huikeiksi!

Ensi kausi tulee olemaan kyllä hieno kausi sillä Hollannin lisäksi kisamatkat Tanskaan ja Ruotsiin on varattu keväälle! Kausi on myös siltä osin hieno, että oon saanut kunnian edustaa Discmaniaa sekä Frisbeepointtia!!!!

Ps. Putteja on kertynyt 22800/50000

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Juhon fribablogi (NoFS)
« Reply #71 on: 06.02.13 - klo:22:35 »
Ps. Putteja on kertynyt 22800/50000

Jotka tekis tosi hyvää tuolla "miljoona puttia" -haasteessa. ;)

Varmasti fiksu veto rajata vähän kisojen määrää ja panostaa niihin enemmän. Tsemii!

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #72 on: 07.02.13 - klo:11:27 »
Koittaa sitte kemooni ilmottaa jos poris rampataan viikolla rykimäs ni tuun teitä nöyryyttään...

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #73 on: 07.02.13 - klo:11:46 »
Nää treeniblogit on tän foorumin parasta antia, aina nousee hirvee kuume päälle kun lukee motivoivaa tekstiä. Toki just nyt se vaan korpeaa kun itse ei voi tehdä mitään.

Offline Atamooni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Oikea nimi: Heikki Talvinen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Juhon fribablogi (Tomoottajat)
« Reply #74 on: 07.02.13 - klo:15:22 »
On se hyvä juho ku sä oot jaksanu jotain tehä, ite en meinaa oo tehny mitää. :D Soita ny vaik joku pv jos meette sinne pirkkahalliin, tuun samal kyydil tai jotai..