Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kisablogi by Jynkkä  (Read 42010 times)

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Kisablogi by Jynkkä
« on: 21.05.12 - klo:13:21 »
Pistetään nyt näitä junnublogeja oikee kunnolla

Meikäläisen alkukausi ollu viimevuoden tapaan hirveetä puurtamista etten jaksa käydä niitä kisoja läpi:(. Seuraava kisa on vissiin VMP open. Loppukauden kisoihin pitää saada pääkoppa kuntoon koska siitä se mun peli on kiinni. Alan pahiten hersymään nyt eli kirjoitan illemalla miten meni viikkokisoissa jotka voitan :)

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #1 on: 21.05.12 - klo:13:27 »
Pistetään nyt näitä junnublogeja oikee kunnolla

Meikäläisen alkukausi ollu viimevuoden tapaan hirveetä puurtamista etten jaksa käydä niitä kisoja läpi:(. Seuraava kisa on vissiin VMP open. Loppukauden kisoihin pitää saada pääkoppa kuntoon koska siitä se mun peli on kiinni. Alan pahiten hersymään nyt eli kirjoitan illemalla miten meni viikkokisoissa jotka voitan :)
Et ainakaa mua ;)

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #2 on: 21.05.12 - klo:23:59 »
Noniin lähetään käymään kisaa läpi. Kaarinassa kaunis keli +20 ja tuuleton. Ekalle kiessille leevin kanssa samaan pooliin lisäksi samassa poolissa oli 12 vuotias Jasper joka paukutti 100m draiveja ja pitkiä putteja tästä pojasta kuullaan vielä:) Itse kisaan.
Aloitimme väylältä 9.  kc aviarilla avaus 8m ja putti alapeltiin. 10 väylä par4  avaus 30m korista hyppyputti puuhun ja 12m puttimissi. 11 väylä par4 avaus puun kautta metsään ja sieltä upsi 12m ja putti sisään ensimmäinen pirkku.12 väylä avaus 4m birdie. 1 Avaus atomiin nosto birdie. 2 fore atomiin nosto birdie. 3 väylä avaus 8m pitkäks haaraputti sisään birdie. 4 väylä kc aviar hienoon antsaan ja BOOM! holari:)5 väylä tärisin koko väylän bogi. 6 väylä avaus 4m putti ohi (tärisin vieläkin) 7 väylä par4 hyvä avaus ja putterifore 12m ja putti sisään birdie. 8 väylä 140m par 3 avaus 20m putti ohi. Eka kiessi -7 rataenkka heiton päähän paikkoja siihen kyllä oli:) toinen kiessi kärkipoolissa mun lisäksi Kalle Laakso-5 Mikko Laihonen-4 Seppo Paju-3 ja Aleksis Linko-5. Kalle ja Mikko pelas hyvää peliä ja ottivat mut kiinni nopeasti ja kalle johti ennen kolmea viimistä väylää kahdella heitolla. Pelasin loput väylät par,birdie,par kun kalle pelas bogi,par,tuplabogi. Voitto meikäläiselle 3 kerran ja palkinnoksi otin 2 s-linen pd2 sekä holaripotista 77€. Leevin voitin ainakin 5 heitolla ja siitä vielä betsit mulle:) kaiken kaikkiaan onnistunut päivä

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #3 on: 22.05.12 - klo:00:16 »
Hyvin vedit kyl! Huh... Mites toi rataenkka? Tarkoitatko omaa enkkaas vai Kaarinan viikkisenkkaa vai mitä?

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #4 on: 22.05.12 - klo:00:24 »
Kaarinan viikkisenkkaa meinasin se on tällä hetkellä -7 jonka olen itse heittänyt 2 kertaa seppo kerran ja matt watt kerran:) ps tuloksia löytyy 7k kisakoneesta eli 7k.fi/kisakone

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #5 on: 22.05.12 - klo:00:44 »
Jepa. Jätkät vetää niin kovaa settiä, ettei teitä saa ikuna kiinni...

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #6 on: 22.05.12 - klo:01:03 »
Noniin lähetään käymään kisaa läpi. Kaarinassa kaunis keli +20 ja tuuleton. Ekalle kiessille leevin kanssa samaan pooliin lisäksi samassa poolissa oli 12 vuotias Jasper joka paukutti 100m draiveja ja pitkiä putteja tästä pojasta kuullaan vielä:) Itse kisaan.
Aloitimme väylältä 9.  kc aviarilla avaus 8m ja putti alapeltiin. 10 väylä par4  avaus 30m korista hyppyputti puuhun ja 12m puttimissi. 11 väylä par4 avaus puun kautta metsään ja sieltä upsi 12m ja putti sisään ensimmäinen pirkku.12 väylä avaus 4m birdie. 1 Avaus atomiin nosto birdie. 2 fore atomiin nosto birdie. 3 väylä avaus 8m pitkäks haaraputti sisään birdie. 4 väylä kc aviar hienoon antsaan ja BOOM! holari:)5 väylä tärisin koko väylän bogi. 6 väylä avaus 4m putti ohi (tärisin vieläkin) 7 väylä par4 hyvä avaus ja putterifore 12m ja putti sisään birdie. 8 väylä 140m par 3 avaus 20m putti ohi. Eka kiessi -7 rataenkka heiton päähän paikkoja siihen kyllä oli:) toinen kiessi kärkipoolissa mun lisäksi Kalle Laakso-5 Mikko Laihonen-4 Seppo Paju-3 ja Aleksis Linko-5. Kalle ja Mikko pelas hyvää peliä ja ottivat mut kiinni nopeasti ja kalle johti ennen kolmea viimistä väylää kahdella heitolla. Pelasin loput väylät par,birdie,par kun kalle pelas bogi,par,tuplabogi. Voitto meikäläiselle 3 kerran ja palkinnoksi otin 2 s-linen pd2 sekä holaripotista 77€. Leevin voitin ainakin 5 heitolla ja siitä vielä betsit mulle:) kaiken kaikkiaan onnistunut päivä


Jynkkä prkl. vei Holaripotin :)

BTW, Ekan kiessin jälkeen mä olin -5, Kalle -5, Linko -5 ja Seppo -4

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #7 on: 22.05.12 - klo:07:34 »
Kiitti korjauksest:)

Offline jam-o

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 255
  • Ready to get Fierce!
    • View Profile
    • Tomoottajat
  • Oikea nimi: Jarmo Aulu
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #8 on: 22.05.12 - klo:09:57 »
jynkkä

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #9 on: 22.05.12 - klo:09:59 »
« Last Edit: 22.05.12 - klo:10:22 by Leevi »

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #10 on: 22.05.12 - klo:10:19 »
Ka, jynkkä meni maate.

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #11 on: 22.05.12 - klo:15:27 »
Kiitti korjauksest:)

Eipä mittää:)

Jynkkä meni maate.

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #12 on: 26.05.12 - klo:19:18 »
Tänään oli Vampulan avoimet, hyvässä kelissä sai heittää vähän tuuli. Ekalla kiessillä aikaisemmin kunnossa ollut putti oli tosi huonoa. Tein kierroksella vain 4 paaria loput oli pirkkuja tai bogeja en muistaakseni heittänyt yhtään tuplaa. Tulos 62 eli 4 päälle radan paariin. Toinen kiessi lähti hyvin. Muutamalta vaikealta väylältä par vaikka birdieen oli saumoja. 6 väylällä (par2) heitin holarin ja olin -1. Seuraavat 6 väylää yks birdie ja yks bogi. Väylä 16 (120mpar3) avaus 8m putin olisi pitänyt jäädä koriin(oikeesti) mutta sylki sen pois ja rollit 20m alamäkeen siitä sitten kauheessa angstissa otin 5 ja seuraavalta 6. Pää ei kestäny kauheessa raivossa loppu kiessi. Meidän viimeisellä väylällä eli 2 väylällä(175mpar4) avasin kiepillä johonkin 20m ja vedin putin sisään ja lopetin eagleen lopputulos 60. Jos 16 väylän putti olisi jäänyt sisään niin kiessi olisi varmaan ollut ihan hyvä mutta turha on jossitella. Pääasia että hauskaa oli. Onhan se aika koomista heittää 2 päälle kun heittää eaglen ja holarin:)

Offline jam-o

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 255
  • Ready to get Fierce!
    • View Profile
    • Tomoottajat
  • Oikea nimi: Jarmo Aulu
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #13 on: 26.05.12 - klo:19:28 »
Tänään oli Vampulan avoimet, hyvässä kelissä sai heittää vähän tuuli. Ekalla kiessillä aikaisemmin kunnossa ollut putti oli tosi huonoa. Tein kierroksella vain 4 paaria loput oli pirkkuja tai bogeja en muistaakseni heittänyt yhtään tuplaa. Tulos 62 eli 4 päälle radan paariin. Toinen kiessi lähti hyvin. Muutamalta vaikealta väylältä par vaikka birdieen oli saumoja. 6 väylällä (par2) heitin holarin ja olin -1. Seuraavat 6 väylää yks birdie ja yks bogi. Väylä 16 (120mpar3) avaus 8m putin olisi pitänyt jäädä koriin(oikeesti) mutta sylki sen pois ja rollit 20m alamäkeen siitä sitten kauheessa angstissa otin 5 ja seuraavalta 6. Pää ei kestäny kauheessa raivossa loppu kiessi. Meidän viimeisellä väylällä eli 2 väylällä(175mpar4) avasin kiepillä johonkin 20m ja vedin putin sisään ja lopetin eagleen lopputulos 60. Jos 16 väylän putti olisi jäänyt sisään niin kiessi olisi varmaan ollut ihan hyvä mutta turha on jossitella. Pääasia että hauskaa oli. Onhan se aika koomista heittää 2 päälle kun heittää eaglen ja holarin:)
Ihan asiallinen iigle. Väylälle 18 niitä on otettu paljonkin, mutta #2:lle hiukan harvinaisempaa herkkua.
Aika ristiriitasta, että "kauheessa raivossa loppukiessi" ja sitte "pääasia, että hauskaa oli." :D

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #14 on: 26.05.12 - klo:19:51 »
Kaikki mokeltaminen unohtu ku tein eagle. Hymy nousi korviin