Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: miten lisämetrejä?  (Read 20487 times)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: miten lisämetrejä?
« Reply #15 on: 22.05.12 - klo:17:38 »
Mä oon käyny ainaki pubis ja eges.

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: miten lisämetrejä?
« Reply #16 on: 22.05.12 - klo:22:19 »
Kyllä mulla on ainakin draivi pidentynyt lihaskuntoharjoittelusta. Niin ja misi heittää kaikista pisimmälle

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: miten lisämetrejä?
« Reply #17 on: 22.05.12 - klo:23:01 »
Kyllä mulla on ainakin draivi pidentynyt lihaskuntoharjoittelusta. Niin ja misi heittää kaikista pisimmälle

Juu, mutta mun reenivinkeistä voi ottaa täysikäset vaan vaarin. Kylä te junnut joskus huomaatte kans. 8D

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: miten lisämetrejä?
« Reply #18 on: 22.05.12 - klo:23:12 »
Kyllä mulla on ainakin draivi pidentynyt lihaskuntoharjoittelusta. Niin ja misi heittää kaikista pisimmälle

Juu, mutta mun reenivinkeistä voi ottaa täysikäset vaan vaarin. Kylä te junnut joskus huomaatte kans. 8D
Misi ottaa massakaudella raakasti keppanaa ja kebabia ni lentää lätty ryöttäsen pitkälle rykikaudella...  ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: miten lisämetrejä?
« Reply #19 on: 22.05.12 - klo:23:20 »
Kyllä mulla on ainakin draivi pidentynyt lihaskuntoharjoittelusta. Niin ja misi heittää kaikista pisimmälle

Juu, mutta mun reenivinkeistä voi ottaa täysikäset vaan vaarin. Kylä te junnut joskus huomaatte kans. 8D
Misi ottaa massakaudella raakasti keppanaa ja kebabia ni lentää lätty ryöttäsen pitkälle rykikaudella...  ;D


Offline Tee8mu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 148
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Malmelin
  • Seura: Tallaajat
Vs: miten lisämetrejä?
« Reply #20 on: 23.05.12 - klo:10:09 »
Tuoltahan tota dataa aiheesta löytyy vaikka millä mitalla. Ei muuta kuin selailemaan vinkkejä ja lukemaan jiiärrän analyyseja  ;D

http://frisbeeliitto.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=4&t=1326

Kyllä jiiärrän jutuissa perää on, ne kun perustuvat ihan fysiikan lakeihin. Tosin kaikki kannattaa katsella pienellä skeptisyydellä ja tietynlaisen suodattimen läpi. Esimerkkinä, kannattaa unohtaa tuo 6-7 asteen heittokulman korjaamisen miettiminen :)