Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discmania  (Read 926036 times)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Discmania
« Reply #1980 on: 18.02.16 - klo:07:43 »


Siinä olis vähän lisää Dädäksää ja ceedeekakkosta. Tänään pitäs tipahtaa itelle swirly CD2, kovat on odotukset tästä pannusta.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Discmania
« Reply #1981 on: 18.02.16 - klo:07:54 »
Iikle mäk-mähösen in the bag also. Onhan se vähän rölölöötä katsoa näitä kun kavereille glow MD3:sista ja PD2:sista löytyy alivakaitakin kiekkoja.
Ericillä sentään S-FD:tä bägissä  8) (ja Eaglella D-FD  ;D)


Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Discmania
« Reply #1982 on: 18.02.16 - klo:09:41 »
Siinä olis vähän lisää Dädäksää ja ceedeekakkosta. Tänään pitäs tipahtaa itelle swirly CD2, kovat on odotukset tästä pannusta.

Mihin slottiin CD2 menee sulla? Ikäänkuin "seasoned pd"? Itse en ole oikein saanut ko. kiekosta vielä selvää kuvaa, vaatisi jotain kenttätreenin tapaista.

Offline Pohjoistuuli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 270
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karhu
  • Seura: OFS
Vs: Discmania
« Reply #1983 on: 18.02.16 - klo:10:14 »
Siinä olis vähän lisää Dädäksää ja ceedeekakkosta. Tänään pitäs tipahtaa itelle swirly CD2, kovat on odotukset tästä pannusta.

Mihin slottiin CD2 menee sulla? Ikäänkuin "seasoned pd"? Itse en ole oikein saanut ko. kiekosta vielä selvää kuvaa, vaatisi jotain kenttätreenin tapaista.

Todella pienellä kokemuksella (kaverin CD2:sta kokeilleena) voisin sanoa että lentää pitkälle. CD2 liitää kyllä paremmin kuin PD.
DP2 | Rhyno | ROC3 | Gator | Volt | Fireball | Tesla | Octane | Nitro

Offline Iskariot

  • Juniori
  • **
  • Posts: 75
  • .
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville
Vs: Discmania
« Reply #1984 on: 18.02.16 - klo:10:42 »
Jokos on jollain sisäpiiritietoa milloin mahtaa Suomeen rantautua DDx:t? Tai MF FD3:set?
Link P1 Splinter | MD3 MD5 | FD | PD | DDx DD3 PD2

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: Discmania
« Reply #1985 on: 18.02.16 - klo:10:56 »
Siinä olis vähän lisää Dädäksää ja ceedeekakkosta. Tänään pitäs tipahtaa itelle swirly CD2, kovat on odotukset tästä pannusta.

Mihin slottiin CD2 menee sulla? Ikäänkuin "seasoned pd"? Itse en ole oikein saanut ko. kiekosta vielä selvää kuvaa, vaatisi jotain kenttätreenin tapaista.

Todella pienellä kokemuksella (kaverin CD2:sta kokeilleena) voisin sanoa että lentää pitkälle. CD2 liitää kyllä paremmin kuin PD.

Joo toi "seasoned pd" on muuten hyvä mut tosiaan liitoa on mun mielestä kanssa enemmän. Mielestäni ero PD:hen on lähinnä siinä että CD2 voi heittää paljon rennommin mutta silti se nielee metrejä ihan kivasti. Itsellä kokemusta G ja C-linestä viime kesältä. Kenttätreeniä tuo itselläkin vielä kaipaa - tai niin heittotekniikka noin ihan yleisestikin. :)
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline Larbis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 365
  • Opiskelija TTY:llä
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lari Leino
  • Seura: TFS - Tampereen Frisbeeseura
Vs: Discmania
« Reply #1986 on: 18.02.16 - klo:11:32 »
Itellä c-cd2 lentää kuin 8/10 star teebird, kääntää hieman yli, mutta palauttaa varmasti noin 90m heittopituuksilla
Innova Competition Bag:
2* 300s Pa1, Soft Kannel
2" Supercolor Esp Buzzz, Ti Buzzz OS
Proton & Neutron Crave, 4* Star Teebird, Ch. & Luster Fd3
4* S-Pd, 2* S-Dd
PDGA #82633

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Discmania
« Reply #1987 on: 18.02.16 - klo:11:48 »
Paha sanoo etukäteen. 1st runin C-CD2:set oli mulle liikaa samanlaisia kun hakatut SPD:t. Eli mahtavia kiekkoja JOS peedeitä ei olisi jo. Kakkosruni oli ilmeisesti vähemmän ylivakaata. G-CD2 oli esiintymässä bägissä mulla välillä, mutta en saanut jotenkin tatsia siihen, liian samanlainen G* TL3 ja hakattujen PPD kanssa. Tämä swirly S pitäisi olla kakkosrunin kaltainen eli alivakaampi. Ja jos ei alkuaan niin hakkaamalla siitä voi kuoriutua aika messevä kiekko.

Täytyy kehua tuota Jenkkilän kauppaa. 6 päivässä pannut kotiovelle ja seuranta toimii, ja vaikka postikulua nyt tuleekin niin ei se maailmaa kaada. Nuo kaksi yksittäistä pannua mitä tilasin oli molemmat jotain 25-28€ kuluineen kaikkineen. ClearX-out PDX tuli hommattua ensin ja 2pv myöhemmin tuli nuo swirly CD2set myyntiin, no siellähän oli jopa luottokorttitiedot tallennettuna sivulle niin oli liiankin helppoa klikata tilaus sisään.

MF FD3 olisi kiinnostava mutta passasin koska fire, ja DDx ei ole virallisesti julkaistu vielä missään. Paha kutina on että tilaan kyllä sellaisenkin suoraan pääkallonpaikalta heti kun voi. Ässänä ja ceenä. Vinkukoon Visa mitä vinkuu.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Larbis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 365
  • Opiskelija TTY:llä
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lari Leino
  • Seura: TFS - Tampereen Frisbeeseura
Vs: Discmania
« Reply #1988 on: 18.02.16 - klo:18:28 »
Oispa rahaa  ::)
Opiskelijabudjetti ei itellä kestäis jenkeitä tilailua  :-\
Innova Competition Bag:
2* 300s Pa1, Soft Kannel
2" Supercolor Esp Buzzz, Ti Buzzz OS
Proton & Neutron Crave, 4* Star Teebird, Ch. & Luster Fd3
4* S-Pd, 2* S-Dd
PDGA #82633

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Discmania
« Reply #1989 on: 18.02.16 - klo:19:14 »
Oispa rahaa  ::)
Opiskelijabudjetti ei itellä kestäis jenkeitä tilailua  :-\

Kestää kestää, jos valitsee mieluummin kiekot ku syömisen.

Offline Larbis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 365
  • Opiskelija TTY:llä
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lari Leino
  • Seura: TFS - Tampereen Frisbeeseura
Vs: Discmania
« Reply #1990 on: 18.02.16 - klo:19:53 »
Oispa rahaa  ::)
Opiskelijabudjetti ei itellä kestäis jenkeitä tilailua  :-\

Kestää kestää, jos valitsee mieluummin kiekot ku syömisen.
Se valinta on tehty jo  ;D
Innova Competition Bag:
2* 300s Pa1, Soft Kannel
2" Supercolor Esp Buzzz, Ti Buzzz OS
Proton & Neutron Crave, 4* Star Teebird, Ch. & Luster Fd3
4* S-Pd, 2* S-Dd
PDGA #82633

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Discmania
« Reply #1991 on: 18.02.16 - klo:21:02 »
Swirly CD2:sten kappalekustannukset putos just puoleen. Yhden tilasin ja maksoin, lähettivät yllättäen ja pyytämättä 2.  8)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Discmania
« Reply #1992 on: 18.02.16 - klo:21:06 »
Swirly CD2:sten kappalekustannukset putos just puoleen. Yhden tilasin ja maksoin, lähettivät yllättäen ja pyytämättä 2.  8)

Jos omatunto kolkuttaa nii mä voin ottaa sen toisen ja toimittaa sen takas.....

Offline Larbis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 365
  • Opiskelija TTY:llä
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lari Leino
  • Seura: TFS - Tampereen Frisbeeseura
Vs: Discmania
« Reply #1993 on: 18.02.16 - klo:21:16 »
Swirly CD2:sten kappalekustannukset putos just puoleen. Yhden tilasin ja maksoin, lähettivät yllättäen ja pyytämättä 2.  8)
Mmm, kaupanpäällisiä  :P

Kelpais mullekin  ;D
Innova Competition Bag:
2* 300s Pa1, Soft Kannel
2" Supercolor Esp Buzzz, Ti Buzzz OS
Proton & Neutron Crave, 4* Star Teebird, Ch. & Luster Fd3
4* S-Pd, 2* S-Dd
PDGA #82633

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Discmania
« Reply #1994 on: 19.02.16 - klo:13:50 »
S-CD2:set pikatestattu. Sen mitä näin talvikuosissa semiliukkaalla alustalla heitettynä voi sanoa, niin mulle ainakin aika hyvänolonen kiekko. Jäykähkö ja minusta ainakin swirly FD3seen verrattuna ei niin liukas grippi. PD-mäinen lennoltaan tämäkin mutta noin pakasta vedetyksi S-lineksi ei yhtään niin vakaa kuin uudet S-PD:t. Suoraa linjaa miedohkolla feidillä tiedossa etenkin mitä matalampaa heittää, isommille yli satasen käsille varmaan himppu turniakin. 171 grammasia nämä molemmat. Mun paras S-PDhän oli sellanen kolmisen vuotta hakattu joka oli tosi liidokas ja suora mutta silti ihan todella luotettava, ehkä vastatuuleen piti antaa pikkasen alkuhysseä, ja PD:ksi feidi oli kulunut aika olemattomaksi. Mä luulen että näistä tulee sellasia hieman kuluessaan, mikä olis aivan mahtava homma. Tuota jeesusPeedeetä on monesti ollut ikävä. (Vihiojan oja prrkl---!)

Mun pitäis muutenkin pitää tässä keväällä ennen kisa kauden alkamista kunno PD-turnajaiset kun mä en oo ihan varma mikä yksilö näistä kaikista vajaasta 30:stä olisi paras tuohon keskivakaan peedeen slottiin bägissä. (vakaan/jyräpeedeen slottiahan mulla ei olekaan, sit mennään jo PD2 tai DD osastolle) Nuo alivakaahkot P-PD:t on ja pysyy ja siitä seuraava on ollut pitkään tuo FR SPD mutta aina välillä tuntuu että heitänkö sitä nyt sitten kuitenkaan niin usein. Monesti käteen päätyy joku nopeampi tai vakaampi pannu. Duunipaikan lootassa on esim. yks upee champystar jessepeedee just oikeen painosena ja vähän kuluneena. Pitäis valita ne parhaimmat ja pistää head to head näiden SCD2:sten kanssa että mikä päätyy bägiin ja mihin käyttöön.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba