Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discmania  (Read 926040 times)

Offline villek

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: DGH
Discmania
« Reply #2250 on: 15.03.17 - klo:16:23 »
Ylivakain kakkosrunin c-fd ja alivakain vanhat s-line jackalit. Muut enemmän ja vähemmän samaa.

Offline spd

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
Vs: Discmania
« Reply #2251 on: 15.03.17 - klo:16:52 »
Haku toiminto ei toimi mulla Tapatalkilla ja muutenkin, jotta saa ajankohtaisen tiedon niin ajattelin kysäistä.

Eli: Osaisiko joku listata C FDt vakaus järjestykseen ottaen huomioon kaikki runit ja erikoisemmat muovit (MF / Luster etc.)???

Lynkatkaa mut jos haluatte mutta olisi kiinnostavaa tietää :)

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Omien kokemusten perusteella vakaimmasta alaspäin: 2, 5, 6, luster, 3. Muita en oo koittanu. Eilen heitin lusterilla ekat heitot ja oli kyllä erittäin liidokas! MF odottaa testiä hyllyssä

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Discmania
« Reply #2252 on: 15.03.17 - klo:21:09 »
MF on alivakaammasta päästä, alivakaampi on vain G-line.

Offline Sieni

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 39
    • View Profile
Discmania
« Reply #2253 on: 15.03.17 - klo:21:24 »
Kiitoksia! Auttoi paljon.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla


Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Discmania
« Reply #2254 on: 18.03.17 - klo:11:10 »
Jaahas, taas kävi perinteiset. Laitoin innovastoressa tuon Clear Diamond CD3:n ostoskoriin ja kun olin menossa maksamaan, ostoskori valittaa että kiekkoa ei ole varastossa  :( Hidas minä  ;D

No yksi pinkki 168g CD3 testiin.

Juu samaa. Sama kuin olisi marketin kassajonossa keräämässä muiden ostoskärryistä mitä itse tarvii. Sama tilanne, mutta voisi saada nekkuun.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline vihay

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville
  • Seura: 7k
Vs: Discmania
« Reply #2255 on: 18.03.17 - klo:23:09 »
Jaahas, taas kävi perinteiset. Laitoin innovastoressa tuon Clear Diamond CD3:n ostoskoriin ja kun olin menossa maksamaan, ostoskori valittaa että kiekkoa ei ole varastossa  :( Hidas minä  ;D

No yksi pinkki 168g CD3 testiin.

Juu samaa. Sama kuin olisi marketin kassajonossa keräämässä muiden ostoskärryistä mitä itse tarvii. Sama tilanne, mutta voisi saada nekkuun.

Jenkki-storesta sain yhden Diamondin uitettua :) Saa nähdä millä numerolla tulee. Myyntiin varmaan menee sijoitusmielessä.
Grip AX3/DD Trooper
Warden | Joutsen | Suspect
Patrol | M4 | EMac Truth | Fuji | Anvil
Maverick | Explorer | XXX
Fury | Pohjolan Poika | Musket
Ballista + Pro

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Discmania
« Reply #2256 on: 19.03.17 - klo:09:47 »
Varastossa on vielä 2 kpl iskemättömiä S-lineja odottamassa. Voin siis olettaa niiden olevan samanlaisia kuin nyt käytössä oleva. Hyvä niin. En jaksa sitä runi pelleilyä. Tosin ymmärrän täysin, että kun tuotanto määrät kasvaa, niin eroja alkaa tulemaan.

C-Linen ostinkin ja nyt odottelen sitä tulevaksi. Mielenkiinnolla odotan, että pääsisin testaamaan sitä.

Nyt on ekat testit alla C-Line DDx:stä. Lentää tosiaan aikalailla samalla tavalla kuin S-Line uutena. Olettaa saattaa, että muovilaatu huomioiden pitää tämän lentoradan pidempään. Tuulisempaan säähän en päässyt vielä testaamaan. Mutta sen verran pitkään lensi suoraan mun tehoilla, että oletan sen kääntävän yli melko pienessäkin vastatuulessa.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Discmania
« Reply #2257 on: 20.03.17 - klo:12:19 »
Jaahas, taas kävi perinteiset. Laitoin innovastoressa tuon Clear Diamond CD3:n ostoskoriin ja kun olin menossa maksamaan, ostoskori valittaa että kiekkoa ei ole varastossa  :( Hidas minä  ;D

No yksi pinkki 168g CD3 testiin.

Juu samaa. Sama kuin olisi marketin kassajonossa keräämässä muiden ostoskärryistä mitä itse tarvii. Sama tilanne, mutta voisi saada nekkuun.

Tuo on kyllä pirun ärsyttävää. Toisaalta helpompi järjestelmän ja muiden asiakkaiden kannalta. Pitäis olla max. 5 minuutin voimassa olevan ostoskori, että ei ois sekava.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Discmania
« Reply #2258 on: 20.03.17 - klo:21:48 »
Jaahas, taas kävi perinteiset. Laitoin innovastoressa tuon Clear Diamond CD3:n ostoskoriin ja kun olin menossa maksamaan, ostoskori valittaa että kiekkoa ei ole varastossa  :( Hidas minä  ;D

No yksi pinkki 168g CD3 testiin.

Juu samaa. Sama kuin olisi marketin kassajonossa keräämässä muiden ostoskärryistä mitä itse tarvii. Sama tilanne, mutta voisi saada nekkuun.

Tuo on kyllä pirun ärsyttävää. Toisaalta helpompi järjestelmän ja muiden asiakkaiden kannalta. Pitäis olla max. 5 minuutin voimassa olevan ostoskori, että ei ois sekava.

Juups. Jos saan sen ostoskoriin, se on jo minun, jotta ehdin kassalle maksamaan sen tai sitten vapautan sen (= vien takas hyllyyn) tai aika loppuu esim. 10min.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Sieni

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 39
    • View Profile
Discmania
« Reply #2259 on: 22.03.17 - klo:20:32 »
Tämä olisi sitten taas tosin normaalitilanteessa todella ärsyttävää. Tuo ongelma nyt kun ei kuitenkaan päde kuin erikoistilanteissa. Hmm. Toimisi jos tämän rajoituksen voisi lyödä tuotekohtaisesti.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla


Offline Tamohorski

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 134
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Nikkanen
Vs: Discmania
« Reply #2260 on: 24.03.17 - klo:13:21 »
Minun mielestäni Champion Krait ja tuo CD3 olivat kyllä lähes kuin kaksi marjaa. Kiekkojen ero ei ole kyllä yhtään sen kummempi kuin runien väliset erot yleensä. Lento sekä muoto muistuttivat tosi paljon toisiaan (Cd3 ehkä iiihan snadisti alivakaampi). G* Krait on muodoltaankin hyvin erilainen kuin champion. Ainakin minun Omani oli aikanaan pettymys kun juuri se merkittävä kupu siitä puuttui ja näin ollen se oli melkoisen eri kiekko (G' verrattuna Championiin siis).

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Discmania
« Reply #2261 on: 30.03.17 - klo:12:50 »
Millainen kiekko on P-linen PD? Mihin Innovaan kiekkoon samaistuisi?
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline vihay

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville
  • Seura: 7k
Vs: Discmania
« Reply #2262 on: 30.03.17 - klo:21:21 »
Millainen kiekko on P-linen PD? Mihin Innovaan kiekkoon samaistuisi?

Uutena varmaan Champion Valkyrien luokkaa, suora pienellä feidillä. Kuluu aika nopeasti alivakaaksi. Mulla on yksi viime kesän 167g P-PD, joka flippaa enemmän kuin omistamani Champion Roadrunner :D
Grip AX3/DD Trooper
Warden | Joutsen | Suspect
Patrol | M4 | EMac Truth | Fuji | Anvil
Maverick | Explorer | XXX
Fury | Pohjolan Poika | Musket
Ballista + Pro

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Discmania
« Reply #2263 on: 30.03.17 - klo:22:47 »
Tuollaiseksi itsekin muistelisin sen, uutena vastaa ehkä G-line PD:tä, ehkä hieman alivakaampi. Kuluu kyllä tosi nopeasti, mutta sweet spotissa on tosi pitkä kiekko. Sääli vaan kun sitä herkkua ei kestä kauaa.

Offline J.hakala

  • Juniori
  • **
  • Posts: 80
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juha hakala
Vs: Discmania
« Reply #2264 on: 30.03.17 - klo:23:17 »
Mihin vertaisitte d-linen pd:tä? Pd istuu omaan käteen ku nenä päähän ni aattelin muutamat ostaa kokeiluun.
Oma kulutettu c- line on suora 90m heitossa pienellä feidillä (oma c-fd feidaa suunnilleen saman verran ku tämä)
P-linen ostan mutta tekeekö tolla d-linellä mitään?
rollereihin ja hyzer flippeihin muutaman osuman jälkeen?