Pelikirjakierros tehty ja tänään mennään vielä hakemaan viimeisetkin asetukset tuloskiessillä.
Facebookissa on Strudengau Open 2016 ryhmä josta löytyy caddiebook ja ratakartta. Aika hankalasti saa osasta väylistä selvää ratakartasta, mutta siellä ne on
1. 127m vähäsen alamäkeen. Koria ympäröi sellainen aitarakennelma jossa on sekä edessä että takana aukko. Ei siis outtia vaan ihan vain aitaa, olisiko kolme metriä korkeaa. Kuumottaisi tietenkin isolla antsalla kaivaa itselleen kakkosta tähän, mutta jos flippaa oikealle niin ei tule koskaan takaisin alarinteestä.
Kovaa DD:llä todennäköisesti. Aukolle voi päästä, eli noin kymppiin. Lähinnä siis kolmosta korttiin. Isompaa ei saisi.
2. Ratakartan mukaan muutama puu siellä täällä, mutta käytännössä heitetään ylämäkeen neljän metrin reikään. Mahdollisimman pitkälle pitäisi päästä. Kakkonen on mahdollinen, mutta oikeastaan siihen reikään osuminen on tärkeintä. Kolmoset tähän joka kiessillä on ihan hyvä. Isoista puista saa isoja pomppuja.
3. Isot pojat ratkaisee tämän oudon metsäväylän kahdella putilla. Metsäränni kääntyy vasuriin ja siihen mutkaan mando. Kupille ei heitä kukaan, joten pojat puttaa ja pelaa kolmosta. Pelikirjassa tällä hetkellä Buzzz OS pikku hyssessä. Pääasia on tietenkin ohittaa mando oikein. Kolme kolmosta olisi hyvä tähän.
4. Yksi tiukka metsäväylä vielä. 85m jännästi mutkitteleva väylä ei ole kovin leveä. Foreantsaa lähdetään heittämään. Kakkoset taitaa olla vahinkoja, mutta jos kolmosilla selvitään niin erinomaista. DD foreantsalla. Jep.
5. Saariväylä. Alamäkeen 70m. 50m heitto. Zone menee tähän kuin itsestään. Buzzz forella riippuen tuulen suunnasta. Pakkokakkonen ja siksi helppo mokata. Saari on noin 20m halkaisijaltaan eli tarpeeksi leveä.
6. 131 hysse. Eli helppo
Käytännössä meikäläinen pelaa kolmosta. Ei kupille asti asiaa. Vasemmalla olevaan metsään ei saa heittää, joten vähän yliturvallisesti oikean kautta. Kolme kolmosta on perussuoritus.
7. Pellolta metsäränniin. Ei ihan helppo, mutta bäkkäriBuzzz tähän. Pitää vain heittää kunnolla. Korin takana on iso kivi, joten ei haittaa vaikka menee pitkäksi. Vaatii hyvän heiton kakkoseen, mutta yhden voisi budjetoida. Nelonen tulee kuin itsestään jos ei osu aukkoon.
8. 97m -19m korkeuseroa.... Pelikirjassa lukee vasemmalla olevien puiden yli foreantsa jyräDessulla. Kymppiin pitäisi päästä ja hieman tsägällä lähemmäskin. Caddiebookin suora linja olisi hieno heitto, mutta taitaa olla tehokkaampaa mennä yläkautta. Ihan hauska väylä. Kyllä tähänkin yksi kakkonen pitää tehdä.
9. 174m rinnetonttia. Caddiebook näyttää väylän ihan oudosti.
Loivaa hysseä kovaa eteenpäin ja reilun 50m lähäri rinteessä olevalle korille.
Kolmonen on mahdollinen, mutta vaatii pari hyvää heittoa. Yksi kolmonen pitää tehdä ja muuten vältellä outtia.
10. 80m alamäkeen 8m, vaatii hankalan heiton. Todennäköisesti Zonella vasurin kautta forella kovaa. Kori on notkelmassa, joten kakkoseen pitää heittää aika nappiheitto. Kolmosta isompaa ei saisi.
11. Hankalasti isojen puiden väliin kääntyvä foreväylä. Jos on väylällä, kolmonen on helppo. Jos ei ole väylällä niin vaikea kuvitella että selviäisi alle nelosen. Paha väylä. DD forella tai sitten jyrädessua foreantsalla oikein kovaa.
12. 94 alamäkeen. Metsästä pellolle. Metsästä pääsee helposti ulos, mutta korille heittäminen tuntuu kovin hankalalta. Tällä hetkellä forella kovaa rinteeseen on suunnitelma. Ihan liian helpon tuntuinen, mutta muutkin ovat olleet ongelmissa tämän kanssa. Kolmosta isompi on katastrofi.
13. 184m peltoväylien kuningas. Oikeastaan pelataan pienen laakson yli puun taakse. Avaus täysillä ja sitten katsotaan. Kolmonen on mahdollinen, mutta vaatii hyvän kakkosheiton. Ei pitäisi yli nelosta kuitenkaan tehdä.
14. 87m ylämäkihysse pellolla. Periaatteessa vain heitetään kovaa ja kiekko feidaa kupille. Jostain syystä ei toimi ihan niin helposti. Älä missaa helppoa mandoa äläkä heitä sisäkurviin. Kakkosiin olisi painetta. Kolmosta isompaa ei.
15. 98m on oikea mitta. Korotettu kori pikku kummun takana ja korin takana metsäinen rotko. DD kovaa pitäisi mennä itsestään korille.
16. Pellolta metsään, kori ylämäessä rinteessä. 97m on aika lyhyt matka, mutta kun mennään ylämäkeen niin vaatii hyvää heittoa. Crank meni vitoseen, joten varmaankin sillä. Kakkoset on superherkkua tähän. Tämä voi tulla kalliiksi, mutta oikeastaan ei ole seiftauspaikkaakaan.
17. Mysteeriväylä. Käsittämättömän vaikea avaus, ei ole vielä pelikirjaa tähän. Mandoa ja outtia ja kunnon alamäki. Pitää vielä keksiä mitä tässä yritetään.
Nelonen on mahdollinen, mutta vitoset olisi ok.
18. Helppo väylä. 124m pikku ylämäkeen on niin kaukana, että DD kovaa ja neppi korin alle. Kolmonen.
Hienoja laaksoja rinteitä. Hillittömän vaikeita puurännejä. Erittäin visuaalinen kenttä, jossa pitäisi pelata miinukselle mutta ei uskalla luvata
Katsotaan minkälaisen tuloskiessin sitä saa aikaiseksi.