Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 420586 times)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #210 on: 13.02.15 - klo:18:19 »
Joko kaikki loppuu!

Kissin viimeinen ohje takaraivossani soiden hyppäsin edelleen sikeästi nukkuvan Loordi Lallyn yli, ja pääsin kun pääsinkin Esan pakeille. Romahdin tuolille Esaa vastapäätä, tokaisten.
" Ihan hullua sakkia täällä nykyään"
" Miten niin? Eihän täällä ole minun lisäkseni kuin Kirsi ja Johanna. Eivätkä he mitään hulluja ole." ihmetteli Esa
" No ei tietenkään. Hehän ovat ihania, mutta ne muut tyypit" jankutin ja jatkoin.
" Lattialla kuorsaa lihava mies. Ala- ja yläkerran väliä ramppaa vähäpukeinen bodari nainen. Vähän tuhma Venäläis- Suomalainen harmaavarpunen pyrkii iholle. Oravan näköinen mies penää pidempiä kahvitaukoja, ja sössöttävä teini pimu ärsyttää kirjain koodeilla. Hevimaakarin oloinen varajeesus väittää että NDGE15 on virhe ja ovella oli vastassa joku puolihullu vartija!" tilitin.
" Nyt taidat olla väykkä vähän väsynyt, ei kait pukkaa sterssiä? virkkoi Esa huolestuneen näköisenä.
" Ai mitä pukkaa?" kysyin.
" Sterssiä, sterssiä!"
" Ei voi olla totta, nyt saa jo riittää" nousin tuolista ja lähdin nopeasti ovelle.
" hei rosvo! se on virhe jos nyt lähdet. Minä golf alan merkittävänä ammattilaisena väittäisin että olet ehkä vähän tuhma..en tiedä! jos et tule heti takaisin!" huusi toimari perääni. Käänsin vielä ovella pääni ja huusin vastauksen.
" En enää kestä tätä juttua!"
Toimistosta kuului vaan " Sillai kai" kun hyppäsin kolmella loikalla yli Loordin, väistin Svetlanan törröttävät huulet ja ohitin etuoven ulkopuolella päivystävän turva alan merkittävän ammattilaisen. Jatkoin ripeää kävelyä kohti parkkipaikkaa kun huomasin kuusen oksien heilahtavan, ja " sillai kai" huuto kaikui puiden latvuksista.
Kun olin ohittamassa tulevan kilpailun ykkösväylän teetä, päätin mennä ihailemaan maisemia heittopaikasta käsin.
Kummasti alkoi siinä kroppaa nykimään, ja niimpä otin muutamat varjoavaukset. Ristiaskeleet, kädenojennus taakse, tiukka veto ja ainakin mielikuvitelmissa kiekko väylää pitkin kauniisti alas asti.
Mielikuvat haihtuivat saman tien kun takaani kuului isoon ääneen tervehdys. Käännyin ympäri ja hämmästykseni oli suurempi kuin Antero Erhiö! Paljasjalkainen kesäisiin vaatteisiin pukeutunut kummajainen ojensi ripeästi kättä.
" Tässä tassu, elikkäs käpälä. Rontgoteus Hittavainen"
" väykkä vaan" vastasin
" Mie tuossa ihmettelin että mitä sie touhuat?" luolamiehen näköinen olento tokaisi.
" Kuiva harjoittelin vaan ohimennen frisbeegolfkiekon heittoa" vastasin
" Heittoa?"
" Heittoapa heittoa" heitin
" Oo iäneti! Justiinhan mie sanoin että heittoa. Ei hyvältä näyttänyt!"
" No minulla on vähän kroppa jumissa. Mutta kyllä vauhdinotto ristiaskeleineen sujui ihan hyvin" kehuin.
"Oo iäneti, mie kerron. Olen kalavaleinen jäsenkorjaa-ja. Mie pystyn näillä silmillä ja näillä käsillä kahtomaan ja tunnustelemaan mikä sinua vaivaa" hän leuhki.
" kiitos vaan, mutta enköhän minä pärjää ilman kalavaleisen jäsenkorjaa-jan apuakin"
" Sinä tiiät. Muttet tiiä! Sanon nyt siulle. Kun otat vauhtia, niin älä ota ristiaskeleita" hän neuvoi
" Miksen?" kysyin
" Kun niitä ei tarvita. siun pittää vaihtaa ne väliloikkaan"
" väliloikkaan?"
" oo iäneti! juurihan mie sanoin että väliloikkaan. Mie näytän" ja sen sanottuaan hän lähti laukkaamaan ympäri heittopaikkaa. Väliloikilla höystetty laukka näytti huvittavalta, mutta en uskaltanut sitä ääneen sanoa.
" Ehkä tuo väliloikka on pätevä sadetanssissa taikka noitien karkotuksessa. Mutta ei se oikein toimi frisbeegolfissa" annoin politiikon kommentin.
" Sie ite tiiät! Mie jätän siut sitten rauhaan jos apu ei kerta kelpaa. mie lähden jurtalle. Siellä on naiskomitean kokkous ja mie olen kuitenkin piällikkö joten paikalla oloni on välttämätön."
Ja ilman sen kummempia hyvästejä Hittavainen väliloikkasi pitkin golfkeskuksen nummia kadoten kohta näkyvistä.
Aurinko alkoi jo laskeutumaan maillensa, ja minä mietin päätä pudistellen että onko tässä mitään järkeä?
Muta ku näin edessäni golfkeskuksen kauniit maisemat ja valkoisen klubirakennuksen, niin hymy levisi puleiden poskieni väliin.
KYLLÄ ON!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #211 on: 02.03.15 - klo:11:36 »
ICE BOWL 2015  TALI

Pitkästä aikaa kisailemaan. Mennyt kuukausi oli minulle yhtä murhetta ja surua. Siis paljon pahempaa kun epäonnistuneet draivit tai putit, joten eipä tullut kosketuksi kiekkoihinkaan.
Talin hyväntekeväisyys kisa toimikin mulle myös erittäin hyvänä terapiana. Kiekon nakkelu maisemoidulla kaatopaikalla erittäin mukavassa seurassa (kiitos pooli-kamuille) hauskasti modatulla radalla ( kiitos Toni) sai hetkeksi unohtamaan maalliset murheet.

erittäin hyvissä sää olosuhteissa pelattiin, ja nurtsikin osittain viheriöi. Näin maalaisen näkökulmasta olosuhteet olivat varsin kesäiset verrattuna muutaman kymmenen kilometrin päässä oleviin . Muutamissa kohdissa kuitenkin icebugit pääsivät oikeuksiinsa, joten ottamalla Tonin vinkistä vaarin ei ollut mitään ongelmia liukkauden suhteen.
Kaksi kierrosta heitettiin osin tutuilla väylillä, mutta TD:n aivoitusten takia päästiin kokeilemaan ihan ennenkokemattomia vähän lyhyempiä ja paljon pitempiäkin väyliä. Ja sen lisäksi että ne olivat kerrassaan mainioita, ne toivat myös erittäin tervetullutta vaihtelua normisettiin.
Omasta suorituksestani huomasin jälleen kerran sen että kuinka tasaisen varma olen heittäjänä. Oli rata, olosuhteet, harjoittelun määrä, mieliala tai vaatetus mikä tahansa niin yhtä naurettavan huono olen. Tai oikeastaan se ei ole se pointti, vaan se miten  samankaltaisten virheiden summa on itselläni aina vakio. Kaikkihan joskus epäonnistuu, nyt kun olen seurannut porukoiden keskustelua jonkun jenkkikisan tiimoilta niin annoin itseni ymmärtää että jopa huippupelaajatkin joskus epäonnistuvat. Mutta en usko että maailmassa kukaan tekee niin paljon sen kaltaisia töppiä kun minä. Mutta koska jääräpääksi minua on aina kutsuttu, niin sen luonteenpiirteen takia en periksi anna. Toni ja Ville täältä vielä tullaan!
Hauskana juttuna kerrottakoon kuinka olen jo maineeni vanki. Kun tulin aamuvarahin Taliin niin TD ilmoitti että nyt väykkä kun kaikki pelaavat samassa sarjassa niin sulla on mahdollisuus ettet jää viimeiseksi. Ja juuri kun oli riemastumaisillani tästä mahdollisuudesta, niin TD mutustelikin " ai niin naisten sarjan ainoa osallistuja on Essi, taidat sittenkin jäädä viimeiseksi"
Oli kiva tavata Essikin Talissa, enkä tiedä miten pärjäsin hänelle. Mutta sen tiedän etten jäänyt silti vikaksi.
Kisa oli minulle kuitenkin kaiken kaikkiaan ihan mahtava kokemus, ja se antoi intoa jatkaa kohti tavoitettani. Eilen maksoin NFS:n jäsenmaksun ja A-lisenssin siinä toivossa että pääsen jollain tavalla johonkin kisaan mukaan kesän aikana.
Oli muuten taas frisbeegolfin mahtavuutta kun pelasin radan kaksi uutta helkutin pitkää väylää parhaimmillani samalla tuloksella kun radan lyhyimmän ( 45m) väylän.
Kiitos kisasta, ja aivan tolkuttoman hyvästä keitosta!
Toivottavasti Tallaajat järjestävät kisan ensi talvellakin, ja toivottavasti tulisi enemmän kisaajia mukaan.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #212 on: 02.03.15 - klo:12:45 »
Itsekin olin yllättynyt väen vähyydestä. TD:n kanssa tosin todettiin, että näyttäisi olevan kiinnostusta talvella ratingeihin kuitenkin.
Hyväntekeminen kun on näin helppoa niin kyllä itse mielelläni osallistun.

Villen kanssa seurattiin Väykän peliä aina kun se oli mahdollista, molemmilla kerroilla puttasit ihan hyvän putin sisään.

Se on niin suhteellista tuo oma huonous. :)

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #213 on: 02.03.15 - klo:13:07 »
Satuitte näkemään siis kaksi onnistunutta 4 metrin puttia.
Olen muuten Ari jättänyt sulle soittopyynnön kiireellisen asian johdosta eilen....mutta kun ei mitään kuulu niin alan epäillä että kenellekähän olen sen jättänyt.

Offline Aittatar

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 422
    • View Profile
    • Aloittelevan fribanaaraan blogi.
  • Oikea nimi: Essi Tyson
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #214 on: 02.03.15 - klo:13:30 »
Kyllä se minä jälleen kerran hävisin ihan kaikille muille.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #215 on: 05.03.15 - klo:11:19 »
Et kai!? En ole nähnyt missään tuloksia, mutta eivät ne ole kovin tärkeitäkään. Pääasia että oli hauskaa.
Minkä ihmeen takia tämä elämä on mennyt näin ahtaaksi. Vaimo innostui että lähdetään kesällä Pyynikin kesäteatteriin kavereiden kanssa, siellä menee jotain hauskaa. Kalenterista piti katsoa että mahtuuko mihinkään väliin. No kaksi vielä vapaata lauantaita löytyi josta toinen oli loppuunmyyty, mutta toinen viikonloppu täyttyi sitten kulttuuri elämyksellä, jippii!
Masteri kisan aikana on myös yksi tärkeä futisturnaus....tietysti päällekkäin, on aikamoisen vaikea päätös kumpaan menen.
puolentoista viikon kuluttua pääsen kuitenkin Taliin kisaamaan, mahtavaa! Ja Toni onkin tehnyt siitä kunnon formaatin, väylien määrä sama kuin NDGE15 kisassa.
Ensi viikolla olisi tarkoitus vähän reenatakin, jotta kiekot lentäisivät edes sinnepäin. Ja puttiakin voisi hieman säätää. Ensiviikon sääennusteiden osuessa kohdilleen, niin Talissa ei taida olla sitäkään vähää lunta kun viime lauantain kisassa.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #216 on: 09.03.15 - klo:11:37 »
Heitin eilen kymmenkunta aloitusheittoa elikkästen draivia. Olin Nurmijärven golfkeskuksessa esittelemässä mahdollisen ratakartan tekijälle kisarataa. Kävelimme radan väylä väylältä läpi. Samalla löin lukkoon väylie profiilin, joita muutan vain ääritapauksessa. Repussa oli mukana 2 kiekkoa ( Miekka ja Jackall ), ja tarkoituksenani oli draivata parilla kolmella väylällä että saisin kuvan PAR merkinnän oikeudellisuudesta.
Ekana heitin väylällä 10 kaksi avausta alamäkeen. Molemmat lekat liisivät oikealla puolella olevaa kuusikkoa hipoen nätisti ihan alas asti, mutta meikäläisen heittopituuksilla par tulos kolmonen jää kyllä ottamatta. Nimittäin sitä tasaista matkaa on kuitenkin jonninverran korille. Väylältä otetaan kuitenkin kakkosiakin joten se par 3 lienee kuitenkin ihan OK!
Seuraavan kerran heitin avaukset väylällä 13. Molemmat olivat umpisurkeita, ensimmäinen päätyi jopa ob punkkeriin, minkä en olisi luullut olevan mahdollista. Ja matkaa korille jäi vielä paljon, joten tulin siihen tulokseen että par lukeman 3 saavuttamiseksi pitäisi mulla kaiken menevän nappiin. Nelonen olisi sitten jo liian helppo.
Seuraavat avaukset lähti sitten väylältä 14, ja siihen tulokseen päädyttiin että väylälle tulee leveähkö koivuportti mando. Heitin kohtuu hyvin portin läpi ja vielä paremmin annukalla portin ohi.
Väylällä 15 päätin teen paikan. Loivaa annukkaa oikea kätiselle tiedossa, heitin yhden avauksen...liian jyrkkä kulma ja metsään! Ei kukaan voi niin heittää, ja tilaakin on ihan tolkuttomasti. Mutta kuten Määris sanoi että helposta ulkokuoresta huolimatta se ei ole kuitenkaan niiiiin helppo.
Seuraavaksi heitin yhdellä kiekolla avauksen väylällä 19. Annukka tyyppinen lyhyt lammen ylitys väylä. Ja koska lampi oli jäässä, niin ranteenikin jäätyi. Surkea heitto ja kiekko kaartui vasemmalle kauaksi lammesta, ja tulevasta korista.
Esittelin kaverille viimeiseksi ykkösväylän, minun lempiväyläni mitä kukaan ei ole koskaan heittänyt. Mutta minäpä päätin avata siitä teeltä alas mäkeen. Teeltä katsottuna oikealla puolella reilun 20 metrin päässä on kaksi koivua vierekkäin. Niistä vasemmalle on se väylä, noin 30 leveä. Ajattelin liidättää kiekon mahdollisimman pitkälle nähdäkseni että onko minulla mahdollisuuksia saavuttaa par lukema 4. Keskittynyt facelookki ja kiekko matkaan. Kops ja niihin koivuihin. Oikeesti niihin koivuihin ei osu vaikka yrittäisi. No heitän sitten ton toisen kiekon...vahingosta viisastuneena. Terävä veto, ja terävä kopsahdus....koivuun!
Se treeni loppuikin sitten siihen, kiekot talteen lumihangesta ja iloisesti vihellellen kotia kohti. Hannu sanoikin oivaltavasti että nythän minulla on 6 viikkoa aikaa takoa päähäni että koivuun osuu, koivuun osuu!

HUOMIO!
Golfkeskukseen ei saa missään nimessä eikä tapauksessa mennä heittelemään ennen kisaa. Ellen anna toisenlaista tietoa.

Siellä on tällä hetkellä vielä ihmeen paljon lunta, ja isolampi tulvii hulluna.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #217 on: 15.03.15 - klo:12:07 »
Aurinko paistaa edelleen, niinkuin eilen Talissa Tallaajien talvisarjan kisassa. Toni oli taas tehnyt mielenkiintoiset kisarata versiot. Miltein tyynessä säässä oli fantastista pelata.
Itseäni kiinnosti pelaamisen lisäksi koko kokonaisuus, koko kokko kokoon! koko kokkoko? koko kokko!
Kilpailussa pelattiin sama väylä määrä kuin tulevassa NDGE15 kisassa. Aikataulu suurin piirtein sama. 5 hengen poolit. Mukana pitkiäkin väyliä. Rata pitkä, mutta lyhyempi kuitenkin kun golfkentällä. Puuosumia huomattavasti enemmän kun NDGE15 radalla. Talissa Kuivempaa. Tasasempaa. Haastavampaa. Ja parempaa säätä ei ole!
Talissa pysyttiin loistavasti aikataulussa, saas nähdä miten käy huhtikuun lopussa.

Oma suoritukseni uskokaa tai älkää ilahdutti! (itseäni) Aloitin väylältä 6. Poolissani oli 4 avoimen sarjan kovaa heittäjää, joten statistin roolia oli tiedossa. Kisan ensimmäinen heittoni painui kuitenkin samoin tein koriin, joten näytin pojille heti pappa potentiaalia. Toni oli laittanut minut heti poolin viimeiseksi heittäjäksi, mutta honorit tuli heti ekalla väyllä. Tosin tilanne muuttui heti seuraavan väylän jälkeen alkuperäiseen järjestykseen.
En turhaan ala nyt ruotimaan kokonaisuutta. Ja ei ole aikaakaan siihen. Tulostaulukkoa kun katsoo niin voisi tehdä hieman väärän analyysin taidoistani. Parilla kolmella väylällä päivän aikana näytin ihan pro tasoista osaamista, mutta eihän tuo vielä pitkälle riitä. Nyt alkaa kuitenkin hahmottumaan tuo bägin sisältö, mikä on jo iso askel eteenpäin. Kesän aikana jos ehtisi sen verran paiskoa että saisi jonkinlaista varmuutta ja tasaisuutta heittoihin, niin uskon että tämä pappa jättää jumbo sijat lopullisesti taakseen.

Holarista sain oikein palkinnon, kiitos siitä. Mutta kyllähän tällaisen keski-iän kynnyksellä seisovan korvaan vähän särähti TD:n loihtima lausahdus "vanha herra väykkä heitti holarin"

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #218 on: 23.03.15 - klo:10:40 »
Olin lauantaina golfkeskuksessa opettamassa golfaajille frisbeegolfia. Aurinkoisessa, mutta viileän tuulisessa säässä vietettiin erittäin mukava päivä. Heiteltiin ja välillä syötiin laavulla makkaraa ja taas heiteltiin. Osa porukasta eivät olleet kovinkaan innostuneita lajista, osa kuunteli, kyseli ja heitteli aikansa. Mutta sitten oli golfareita jotka intoa täynnä heitti pitkin golfväyliä, ja halusivat oppia koko ajan lisää. Yleisesti ottaen sain kuvan etteivät golfarit ainakaan lytänneet lajiamme, mutta vaikeena sitä pidettiin. Ja kiekkojen moninainen kirjo yllätti heidät totaalisesti. Kaiken kaikkiaan päivä oli minullekin erittäin antoista, ja sen kruunasi yksinäinen harjoittelu ohjauksen päätteeksi tyhjällä, hiljaisella kentällä.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #219 on: 23.03.15 - klo:10:57 »
Tuli tuossa pieni häiriö tekijä väliin. no joka tapauksessa piti vielä leuhkia (kun siihen kerrankin on aihetta) että kun näytin mallia miten annukkaa heitetään niin FD Jackall lensi niin pitkän kaaren että golffareiden huokailuun ja taputuksiin meinasin itsekin yhtyä. En siihen kuitenkaan ryhtynyt koska tietysti esitin pettynyttä, koska heitto ei muka oikein onnistunut ;)
Nyt tuntuu kuitenkin friba tulevaisuutta ajatellen koska olen löytänyt muutaman minulle sopivan kiekon, mihin voin luottaa tee matolla seistessäni. Mainitsemani FD S-line Jackall on loistava lätty minulle, jotenkin tulee tunne kuin heittäisin vanhaa kunnon punaista KC miljoona maailmanmestaruutta Gazellella. Toinen ehdoton on Blizzard Katana, voi mahoton kuinka kivaa on päästää se vapaasti liitämään yläilmoihin.
Innova Whale pitää kyllä hommata, vaikka en ole sitä koskaan nähnytkää (muuta kuin kuvissa). Mutta valas bongarina se ikäänkuin kuuluu mun bägiin.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #220 on: 23.03.15 - klo:11:08 »
Metsästätkö valkoista valasta?  ;)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #221 on: 23.03.15 - klo:11:38 »
Nimen omaan!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #222 on: 28.03.15 - klo:10:27 »
Eilen otin toivottavasti ison askeleen eteenpäin MISSIONI tavoittelussa. Kävin nimittäin Runebergin kadulla Aki Hovivuoren käsittelyssä saadakseni alaselän ja takareidet parempaan kuntoon. Aki väänsi ja käänsi, tutki ja hutki ja a`vot tunnin kuluttua kroppani tuntui miltein uudelta. Jäsenten manipuloinnilla Aki sai jalkaani ja selkääni paljon lisää liikkuvuutta. En tietenkään ole yhden kerran jälkeen 2 kymppisen kunnossa, mutta nyt liikkuminen tuntuu paljon paremmalta. Tietysti Akin ohjeiden mukaan pitää liikkuvuutta ylläpitää aktiivisesti, mutta usko on kova että pystyn vihdoinkin kiertämään radan ilman puutumista. Sen myötä uskon ja toivon pystyväni myöskin tasapainoisempaan pelaamiseen.
Aki on kovan luokan ammattilainen alallaan, ja hän sai vuosi sitten jalkapalloa pelaavan tyttäreni kuntoon pitkään kestäneestä loukkaantumisesta. Ja Akia ennen sitä olivat kokeilleet lääkärit ja fyssarit olympiajoukkueen lääkäristä asti.
Voin vilpittömästi suositella Akia kaikille joilla on fyysisiä ongelmia kropassa, kirurgi hän ei ole. Eikä taikurikaan vaikka joskus siltä tuntuu.
Hänen vastaanotto sijaitsee siis Helsingissä Runebergin kadulla, Hoiva Shantin tiloissa neljännessä kerroksessa.
NDGE15 kisassa jaetaan jonain palkintoina 4kpl 60 euron arvoisia lahjakortteja Akin vastaanotolle! Hänen asiakkaisiin kuuluu ihmisiä kaikilta aloilta, ja varsinkin lätkäpelaajat ja futarit ovat löytäneet tiensä Shantiin.
En ole taas viikkoon koskenutkaan kiekkoihin, mutta tänään olisi tarkoitus vähän paiskoa tossa lähipuistossa.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #223 on: 30.03.15 - klo:10:44 »
Kirjoitin juuri aivan helkutin pitkän tarinan eilisestä Meikun viikkokisasta. Kun olin sen vihdoin saanut kirjoitettua, niin aika oli kulunut umpeen tai jotain ja se raamattu oli häipynyt bittiavaruuteen. Luovuus hävisi saman tien, joten lyhyesti. Eilen oli pirun kivaa, heitin omaa tasoani huomattavasti paremmin, miinus 1 ja plus 1 eli yht.par tuloksen. Sepi heitti poolissani upean holarin. Kävin kevät kokouksessa. Kankaalle heijastetut lukemat pikkuisen eri luokkaa, kun silloin kun minä olen kuulunut liiton hallitukseen. Onnittelut Arille!
Lunta sataa! Koko maailma on valkoinen!

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 553
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #224 on: 30.03.15 - klo:17:08 »
Onnesta en tiedä, mutta nyt on ainakin tekemistä. :)