Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Rata tulossa Porvooseen?  (Read 42145 times)

philo

  • Guest
Rata tulossa Porvooseen?
« on: 17.06.12 - klo:17:21 »
Äitini, toimittaja Borgåbladetilla, kävi äsken vierailulla. Kertoi Porvoon kaupungin suunnittelevan rataa Johannisbergin vanhainkodin taakse. Tämän kesän aikana pitäis ilmeisesti tulla valmista. Hiton hyvä juttu! Tietääkö esim AriFerra, tai joku muu porvoolainen tästä enemmän?
« Last Edit: 17.06.12 - klo:18:04 by philo »

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #1 on: 18.06.12 - klo:13:54 »
Otin talvella yhteyttä Per Högströmiin, kaupungin hemmo joka hoitaa liikuntapaikkoja ym.
Ehdotin asiaa. Hän lupasi ottaa asian esille valtuuston kokouksessa tai jotain sinne päin.

Samalla hän kysyi, voisinko minä antaa suunnittelu/idea jtm apua. Liiton PJ Poimis oli jo aiemmin lupautunut asiassa auttamaan, jos olisi tarpeen. Annoinpa siis Poimikselle Högströmin yhteystiedot.

Alkukeväästä Poimis laittoi minulle YV:nä sen verran infoa, että aivan pian kaupunki tekisi päätöksen asia suhteen. Tuosta on aikaa varmaan ainakin kaksi kuukautta, enkä ole asiasta sen jälkeen keneltäkään mitään kuullut.

Olisipa huippujuttu, jos toteutuisi! Tosin yhä hieman epäilen (kaupungin rahatilanne jne.), mutta toivottavasti olen väärässä.  ;D

Ai niin, ja tuo mainitsemasi paikka muuten oli ehdotuslistallani kakkosena silloin kun ensimmäisen kerran asian puheeksi otin. Jes.

philo

  • Guest
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #2 on: 18.06.12 - klo:19:43 »
Sitä rahaa olisi ilmeisesti kaivettu urheilutoimen ja puisto-osaston budjeteistä, yhteisesti. Högström oli mutsille sanonut tästä joku pari viikkoa sitten. Joten ilmeisesti siellä pistetään töpinäksi piakkoin.

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #3 on: 18.06.12 - klo:20:28 »
Sitä rahaa olisi ilmeisesti kaivettu urheilutoimen ja puisto-osaston budjeteistä, yhteisesti. Högström oli mutsille sanonut tästä joku pari viikkoa sitten. Joten ilmeisesti siellä pistetään töpinäksi piakkoin.

Kai äitisi tekee jonkun alustavan jutun Bårgobladetiin tuosta?
Minä voisin kysyä Lammassaarelta, onko hällä asiasta mitään tietoa, niin voitaisiin saada tällä uudemmallakin kielellä ehkä juttu siihen toiseen lehteen...  ;D

philo

  • Guest
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #4 on: 07.07.12 - klo:09:45 »
No nyt se huhuilee radasta Loviisaankin.. Hyvä kun näitä alkaa tuonnekin ilmestymään

Offline Ville Laine

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Seura: LoFro
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #5 on: 08.07.12 - klo:17:29 »
Juu Loviisaan on tulossa rata varsin kivalle alueelle. Ainakin alkuperäisen suunnitelman mukaan täydet 18 väylää. Valmistelut on käynnissä ja elokuun aikana käsittääkseni saattaa jo olla heittokunnossa.

philo

  • Guest
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #6 on: 12.07.12 - klo:14:33 »
Eli siis minne sinne? Täydelle 18-väyläiselle kyllä hermeettisen kokoista peukkua

Offline Ville Laine

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Seura: LoFro
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #7 on: 13.07.12 - klo:00:19 »
Jos Loviisasta oli kyse, niin Valkon soramontuille. Erittäin otollinen alue! Raivaukset tosiaan aloitettu ja Rantalaiho ilmeisesti käy heti lomilta palattuaan elokuun alussa viimeistelemässä paketin. UGH

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #8 on: 13.07.12 - klo:12:26 »
Eli Loviisan radasta on jo "selkeää näyttöä"? Toisin kuin Porvoon. Kesä on ylihuomenna puolessavälissä. Tänä kesänä (tai edes syksynä) lienee turha odottaa mitään? Eikös nuo mahdolliset raivaukset ja mukien asennuksetkin kuitenkin suhta paljon aikaa vie? Puhumattakaan avauspaikoista ja opasteista?

Offline Ville Laine

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Seura: LoFro
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #9 on: 13.07.12 - klo:15:58 »
Joo. Pojat käyttää paraikaa kesälomiaan siellä rehkimässä!  8)

Offline Rijkaard

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku
  • Seura: LoFro
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #10 on: 17.07.12 - klo:20:06 »
Onks Porvoossa joku seura joka puskee tota proggista eteenpäin, vai meneeks toi hiljaa hissukseen kaupungin päättäjien käsissä? Niin ja missäs toi vanhainkoti sijaitsee? Kokonniemen huudeillehan olis saanu aika näyttävän radan  ;)
Telkkä pönttöön.

Offline NallePuh

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ron Liljendal
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #11 on: 18.07.12 - klo:09:45 »
Otin yhteyttä e-mailin kautta Per Högströmiin, ja kysyyn vähän että millainen aikaa taulu nillä on.
Kokonniemen huudeillehan olis saanu aika näyttävän radan  ;) Kyllä!!
Seura en tiedä jos on, luotavasti ei.
Tiettäkö Ari Ferra? Monta pelaja lyötty porvoosta? Pitäiskö perusta seura?

Offline Rijkaard

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku
  • Seura: LoFro
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #12 on: 18.07.12 - klo:10:47 »
^Kannattaa perustaa seura, jos löytyy edes muutama kiinnostunut pelaaja/jäsen, kolme-viisi on jo ihan riittävästi. Nopeutti ainakin radan saamista Loviisaan ihan huolella kun perustettiin yhdistys. Pystyy kuumottamaan kaupunginhallitusta ja -lautakuntaa yms. paljon painavammalla sanalla, kun on yhdistys taustalla joka ajaa asiaa eteenpäin. Sit vaan rohkeesti aktiivit laittamaan rattaita pyörimään, ni saadaan taas uus rata naapuriin. Fribaratoja ei voi olla koskaan liikaa!

Oon kyllä kummastellu et onks Porvoossa niin olematon fribaskene, ettei sinne oo aikasemmin kukaan kelaillu kunnon rataa noin niinku tosissaan.. Muutama kori taitaa olla jossain siel Tarmolan nurkilla. Ja Haikon kartanon rata on asia erikseen  :D
Telkkä pönttöön.

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #13 on: 18.07.12 - klo:16:16 »
Aktiivipelaaja jonka tunnen/tiedän Porvoosta: Booga.
Näemmä Nalle Puh on myös Porvoolainen? Aktiivi?

Jaba Askolasta pelailee paljon, ja voisi olla kiinnostunut seuratoiminnasta?
Itse voin tulla mukaan, mutta aika riittää vain melko passiiviseen toimintaan. Kisat 1 x kk tms?
Mun poika (15-v) ja pari kaveria saattaisivat tulla mukaan pienimuotoiseen toimintaan.

Niin, ja asuuhan Porvoossa kaksinkertainen lajin maailmanmestari. Kuka saisi hänet houkuteltua mukaan... ;D

Offline NallePuh

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ron Liljendal
Vs: Rata tulossa Porvooseen?
« Reply #14 on: 18.07.12 - klo:22:31 »
Olen aloittanut tännä vuona ja tullut noin 50 kierrosta. En tiedä vielä itse miten paljon olisi aikaa siihen muuta. Ehkä pienimuotoineen toimintaan olisi hyvä asia. cpalmberg pelaa muun kanssa ja tiedän noin 6 muuta joka on aloitanut tännä vuonna.