Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu  (Read 121665 times)

Offline Execnix

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 216
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niklas Poussu
Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #165 on: 30.03.14 - klo:15:11 »
Mulle kelpaa jos sulla vielä sellainen löytyy ^^


Sent from my iPad using Tapatalk
P2 / ROC / Teebird / Wraith / FD3

Offline B_Spenser

  • Juniori
  • **
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Oikea nimi: Thomas Mykkänen
  • Seura: Raaseporin korilla
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #166 on: 30.03.14 - klo:16:18 »
Itse tykkään enemmän KC PRO:n fiiliksestä kuin DX ROC:sta. Samannäkösiähän ne on mutta ehkä se muovi miellyttää enemmän, jotenkin todella gripikästä, mutta kovaa ja kuulee ainakin kun napsahtaa puuhun  8) Liitää tosi hyvin. Roc3 on kans huippu ja sitä jotenkin kehtaa nakata suuremmalla povortilla, varsinkin champpia. Mcpro on vähän suorempi, näitäkin varmaan pääsis kierrättää tosi hyvin kun jaksais kulutella. Kokeile ihmeessä rocia!

KC Pro roc oli kun olisi saippuapalaa heittänyt :P
Mun mielestä kans kc rocit on liukkaita, sitten tuli r-pro roc jossa on hyvä pito, ja kuluu nopeemmin.

Offline Lyy99

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 343
    • View Profile
  • Oikea nimi: Luka Penttinen
  • Seura: HaFG
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #167 on: 30.03.14 - klo:18:31 »
Mulle kelpaa jos sulla vielä sellainen löytyy ^^


Sent from my iPad using Tapatalk
Sulle sen vissiin vaihdoinkin  :D
#66832

Offline BacWooZ

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni Korpi
  • Seura: LFC
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #168 on: 29.04.14 - klo:19:59 »
Mikäs tilanne on tällä hetkellä "lättänä" DX ROCien suhteen? Saako mistään? 2012 syksyllä halkesi kiveen ylivoimaisesti paras kiekkoni ikinä. Tosi flätti ja hakattu DX Roc. Sen jälkeen ei ole heitto kulkenut, ja olen veivannut välillä Buzzzeilla ja välillä niillä ROCeilla mitä löytyy. Nyt alkaa olla viimeinen omistamani flätti DX Roc lähes yhtä kulunut kuin tuo haljennut oli parhaimmillaan (siis ihan hakattuna). Toivottavasti ei ole halki sekin kohta.

Onko kukaan saanut kulutettua Star tai Champion muovista ROCia hyväksi? Jos on, niin onko flätti vai puolipallo (niinkuin kaikki näkemäni)? Vai onko flättinä edes olemassa?

Offline yannara

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 486
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika S
  • Seura: NFS, FGC Hyrylä
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #169 on: 29.04.14 - klo:20:18 »
Mikäs tilanne on tällä hetkellä "lättänä" DX ROCien suhteen? Saako mistään? 2012 syksyllä halkesi kiveen ylivoimaisesti paras kiekkoni ikinä. Tosi flätti ja hakattu DX Roc. Sen jälkeen ei ole heitto kulkenut, ja olen veivannut välillä Buzzzeilla ja välillä niillä ROCeilla mitä löytyy. Nyt alkaa olla viimeinen omistamani flätti DX Roc lähes yhtä kulunut kuin tuo haljennut oli parhaimmillaan (siis ihan hakattuna). Toivottavasti ei ole halki sekin kohta.

Onko kukaan saanut kulutettua Star tai Champion muovista ROCia hyväksi? Jos on, niin onko flätti vai puolipallo (niinkuin kaikki näkemäni)? Vai onko flättinä edes olemassa?

Ameriikan maalta saa tilattuu noit flättejä. löytyy dx ja kc pro muovilla
Perustekniikkani mukaan kiekko lähtee hyssessä liiallisella voimalla jonka alivakaus korjaa

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #170 on: 29.04.14 - klo:20:46 »
Aika kiven alla on flätit "kunnon" Rocit, muovilaadusta riippumatta. Suosittelen kokeilemaan Roc3:sta, varsinkin DX-muovisesta saa hienosti kuluteltua haluamansa Buzzz Killerin ;D

Offline BacWooZ

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni Korpi
  • Seura: LFC
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #171 on: 29.04.14 - klo:21:32 »
Ameriikan maalta saa tilattuu noit flättejä. löytyy dx ja kc pro muovilla

Marshall Streetistä näyttäisi ainakin löytyvän jotain, mutta näyttää varastot olevan aika vähissä tällä hetkellä. DiscGolfCenterissä ei näytä olevan tällä hetkellä mitään hyllyssä (ainakaan sellaista jota mainostettaisiin flat toppina). Ko. puljuista on tullut kiekkoja tilailtua ennenkin - onko ehdottaa jotain muuta kauppaa?

Roc3:ia mulla on ennestään kolme Champion muovista, mutta ne on ihan eri kiekkoja verrattuna flat toppeihin.

Ennen tätä kautta olin pitkän talvitauon aikana päättänyt että vaihdan taas takaisin Buzzzeihin, ettei tule näitä kiekon saantiongelmia enää eteen. Muutamien heittokertojen jälkeen kuitenkin totesin, ettei vaan pysty. Buzzz ei vaan sovi minun käteen yhtä hyvin kuin Roc.

Offline yannara

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 486
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika S
  • Seura: NFS, FGC Hyrylä
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #172 on: 29.04.14 - klo:21:43 »
Ameriikan maalta saa tilattuu noit flättejä. löytyy dx ja kc pro muovilla

Marshall Streetistä näyttäisi ainakin löytyvän jotain, mutta näyttää varastot olevan aika vähissä tällä hetkellä. DiscGolfCenterissä ei näytä olevan tällä hetkellä mitään hyllyssä (ainakaan sellaista jota mainostettaisiin flat toppina). Ko. puljuista on tullut kiekkoja tilailtua ennenkin - onko ehdottaa jotain muuta kauppaa?

Roc3:ia mulla on ennestään kolme Champion muovista, mutta ne on ihan eri kiekkoja verrattuna flat toppeihin.

Ennen tätä kautta olin pitkän talvitauon aikana päättänyt että vaihdan taas takaisin Buzzzeihin, ettei tule näitä kiekon saantiongelmia enää eteen. Muutamien heittokertojen jälkeen kuitenkin totesin, ettei vaan pysty. Buzzz ei vaan sovi minun käteen yhtä hyvin kuin Roc.

http://www.gottagogottathrow.com/discgolf/flat-disc-golf-review-stamp-p-1807.html

noita mul on käytössä

ja KC muovilla dicsgolfvaluesta  tosin niit on siel 2 kpl jäljellä
« Last Edit: 29.04.14 - klo:21:45 by yannara »
Perustekniikkani mukaan kiekko lähtee hyssessä liiallisella voimalla jonka alivakaus korjaa

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #173 on: 30.04.14 - klo:08:32 »
Joo, ei oo flat toppi ja kolmonen samoja kiekkoja, mutta niin lähellä toisiaan että kivuttomasti ovat vaihtuneet. Varsinkaan pehmeänä dx-muovisena eroa ei juurikaan huomaa... Mutta aina kun flat toppeja tulee vastaan niin pitää poistaa, ne on ykkösiä ;)

Ps. En oo kuvukkaista Roceista ikinä tykännyt, kyllähän nekin lentää ja mukiin menee mutta ei niin hyvin käteen.

Offline BacWooZ

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni Korpi
  • Seura: LFC
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #174 on: 30.04.14 - klo:20:31 »
Nyt voi hyvillä mielin keskittyä reenaamaan pelkillä Roceilla, kun flat top DX:iä näemmä saa taas ilman arpapeliä. Kiitokset vinkeistä.

Edit: Tänään saapui vihdoin paketti DX Roceja... kyllä on hyviä. Ekan kerran jäi kiekkopaketti tullin haaviin. Pikaisesti laskettuna oli 28. jenkeistä tilaamani kiekkoläjä. Vajaa kolme euroa / lätty tuli lisää hintaa, joten ihan sama  :)
« Last Edit: 12.05.14 - klo:21:08 by BacWooZ »

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #175 on: 30.06.14 - klo:19:19 »
Buzzz nyt vaan on hyvä vaikka pääosin heitän innovaa ni tää lätty on bägin vakio kalustoa.

Offline sandelius

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 125
    • View Profile
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #176 on: 30.06.14 - klo:22:23 »
Buzzz on rahaa.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #177 on: 30.06.14 - klo:22:30 »
Onneksi on Classic Truth nii ei tarvi miettiä näitä.

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #178 on: 30.06.14 - klo:23:51 »
GM pesee aika rumasti lattiaa putseilla ja rokeilla mun fribamaailmas. En mä silti osaa sitäkään heittää!

Offline Tepi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antero Suominen
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #179 on: 01.07.14 - klo:08:14 »
Kyllähän Buzz tän vie.
Koska en koskaan ole Roc:ia heittänyt ja tuskin tulen koskaan kokeilemaan. Koska ollut tyytyväinen Buzziin :)
Sen saa lähes aina sinne mihin haluaa.