Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hole In One  (Read 520450 times)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Hole In One
« Reply #150 on: 10.08.12 - klo:00:48 »
Joo, tuli maanantaina Kaarinan viikkokisoissa laitettua vanha ja luotettava Star aviar parigolfissa ykkösellä mukiin väylällä 3. Kierros päättyi siihen heittoon.

Samalla kisassa meidän poolissa kiessi päättyi holariin kolme väylää teitä edessä.  :D

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Hole In One
« Reply #151 on: 16.08.12 - klo:17:33 »
Noniin, nyt pääsin itsekin holareitten makuun. Kirjurinluodon väylällä A4 Latitude 64:n Vision-kiekolla hienon s-kaaren jälkeen komiasti keskelle koria,
JES JES JES :) Lisää odotellaan, toivottavasti vielä monta tulossa edessäpäin.
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline topi jaakola

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Jaakkola
  • Seura: Hafg/LoFro
Vs: Hole In One
« Reply #152 on: 19.08.12 - klo:11:35 »
Noniin alotin frisbeegolffin kesäkuun alussa ja kahdesti osun jo Holari sisään. Kuulostaa aika uskomattomalta.:)
Ensimmäinen holari Haminassa Ruissalossa 7väylällä 72metrinen juuri ennen koria osu puuhun ja siitä kimpos suoraa kuppii!.:) vähän tuuriakin matkassa. Ja kiekkonahan toimi Star Beast.
11päivää sen jälkeen Ruissalon 8väylä ja 85metristä osu kuppiin loivalla S-heitolla jyrkän loppufeidin ansiosta kaarto suoraan koriin Star Bossilla. Monet sanoneetkin "toi on tollasta alottelijan tuuria".:) Ja tosiaan kumpakin heitto oli kierroksella ensimmäisiä heittoja ettei ollut mitään "bägi tyhjäksi meiningillä".:) 

Offline Ypyä

  • Juniori
  • **
  • Posts: 85
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jari
Vs: Hole In One
« Reply #153 on: 19.08.12 - klo:22:27 »
Noniin alotin frisbeegolffin kesäkuun alussa ja kahdesti osun jo Holari sisään. Kuulostaa aika uskomattomalta.:)
Ensimmäinen holari Haminassa Ruissalossa 7väylällä 72metrinen juuri ennen koria osu puuhun ja siitä kimpos suoraa kuppii!.:) vähän tuuriakin matkassa. Ja kiekkonahan toimi Star Beast.
11päivää sen jälkeen Ruissalon 8väylä ja 85metristä osu kuppiin loivalla S-heitolla jyrkän loppufeidin ansiosta kaarto suoraan koriin Star Bossilla. Monet sanoneetkin "toi on tollasta alottelijan tuuria".:) Ja tosiaan kumpakin heitto oli kierroksella ensimmäisiä heittoja ettei ollut mitään "bägi tyhjäksi meiningillä".:)

Onnea holareista. :) Kateelliset puhuu, kun selittävät että alottelijan tuuria. Tokihan niihin aina ripaus onneakin tarvitaan, että osuu ja pysyy korissa. Nopeaan tahtiin oot saalistanut ekat holarit. Itsellä kolmas kesä menossa, ja vasta tänä kesänä saanut parit holarit saalistettua.

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Hole In One
« Reply #154 on: 22.08.12 - klo:22:03 »
Kauden kuudes holari pamahti tänään sisään Siltamäen 6.väylällä. Putterilla jatkettiin ässäsaagaa. Mittaa oli sen 60 metriä pienoiseen ylämäkeen. Tällä kertaa ketjuihin liiteli kc Aviar. Ihan holari väylähän tuo on, joten hieman jännitystä saisi olla haasteellisimpiin sujautuksiin.
« Last Edit: 22.08.12 - klo:22:06 by VeliLenteli »
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline JoniHenri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 186
    • View Profile
  • Seura: Disc Golf Club Provinssi
Vs: Hole In One
« Reply #155 on: 23.08.12 - klo:00:08 »
Kauden kuudes holari pamahti tänään sisään Siltamäen 6.väylällä. Putterilla jatkettiin ässäsaagaa. Mittaa oli sen 60 metriä pienoiseen ylämäkeen. Tällä kertaa ketjuihin liiteli kc Aviar. Ihan holari väylähän tuo on, joten hieman jännitystä saisi olla haasteellisimpiin sujautuksiin.

Mukavasti oot takonu holareita! Voisit ehkä mulle lahjottaa yhden, että saisin urani ensimmäisen!
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi. -
Mä olin ihan millis.. ja sit mä heräsin! -

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Hole In One
« Reply #156 on: 23.08.12 - klo:17:52 »
Kauden kuudes holari pamahti tänään sisään Siltamäen 6.väylällä. Putterilla jatkettiin ässäsaagaa. Mittaa oli sen 60 metriä pienoiseen ylämäkeen. Tällä kertaa ketjuihin liiteli kc Aviar. Ihan holari väylähän tuo on, joten hieman jännitystä saisi olla haasteellisimpiin sujautuksiin.

Mukavasti oot takonu holareita! Voisit ehkä mulle lahjottaa yhden, että saisin urani ensimmäisen!

It's out of my hands. ::)
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline tomsku12

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Vs: Hole In One
« Reply #157 on: 27.08.12 - klo:19:31 »
itsellä on osunut kolmesti kahden vuoden sisään 1 48m väylällä ja 2 45m väylällä molemmat ovat suoria.
kiekot ovat olleet dx valkyrie :o ja dx cobra ;D.

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Hole In One
« Reply #158 on: 20.09.12 - klo:21:29 »
Julkujärven kolmosella napsahti tumpsi suoraan tupaan njyt.

Offline Vaahis

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 383
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Vähätalo
  • Seura: NoFS
Vs: Hole In One
« Reply #159 on: 21.09.12 - klo:08:23 »
Julkujärven kolmosella napsahti tumpsi suoraan tupaan njyt.
kajjarkkoo

Offline Birger Jaarli

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 220
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko
  • Seura: Yleensä tosi huonoa
Vs: Hole In One
« Reply #160 on: 24.09.12 - klo:14:59 »
N. kuukausi sitten tuli elämäni ensimmäinen holari (5 vuotta heittelyä takana), hienosti uudistuneen Keinukallion viimeinen väylä #12. Millennium Sirius Omega putteri täysin suoraan koko matkan kuppiin. Ei tarvinnut kuin vähän lennon aikana jännittää ettei alkaisi feidaamaan liian aikaisin. Tällä kertaa ei edes sylkenyt ketjuista ulos niinkuin aiemmat ~5 kertaa kun olen kuluneen viiden vuoden aikana ensimmäisellä heitolla eri radoilla ketjuihin osunut.

Offline rusepuse

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Ruuskanen
Vs: Hole In One
« Reply #161 on: 24.09.12 - klo:23:51 »
Pari päivää sitten napsahti elämäni eka holari (toista kesää pelailen) Kemissä 8 väylällä. Itselle aina tuntunut vaikealta saada birdie tällä väylällä, koska sen vasenta reunaa koko matkan reunustaa tiheät puut(itse olen vasenkätinen). Mittaa taitaa olla jotain 65m, nyt en tarkkaan muista. Ihan kaverien kesken skabailtiin ja kiekkona oli aika vasta täältä foorumilta vaihtokaupattu Blizzard TeeDevil 136g, pienessä hyssekulmassa heitin ja käänsi hieman yli vasemmalle ja palasi viimeisen puun oksien läpi koriin :). Tuuria oli tietenkin vähän mukana, mutta holari ku holari :) seuraavia ootellessa! Sais tuo syksy nyt vähän hidastaa ku merirata ja alkaa tuulet jo puhaltaa sen verran lujaa.
Destroyer, Valkyrie, Sidewinder // FD // Buzzz // Omega SS, P1

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Hole In One
« Reply #162 on: 25.09.12 - klo:07:14 »
Pari päivää sitten napsahti elämäni eka holari (toista kesää pelailen) Kemissä 8 väylällä. Itselle aina tuntunut vaikealta saada birdie tällä väylällä, koska sen vasenta reunaa koko matkan reunustaa tiheät puut(itse olen vasenkätinen). Mittaa taitaa olla jotain 65m, nyt en tarkkaan muista. Ihan kaverien kesken skabailtiin ja kiekkona oli aika vasta täältä foorumilta vaihtokaupattu Blizzard TeeDevil 136g, pienessä hyssekulmassa heitin ja käänsi hieman yli vasemmalle ja palasi viimeisen puun oksien läpi koriin :). Tuuria oli tietenkin vähän mukana, mutta holari ku holari :) seuraavia ootellessa! Sais tuo syksy nyt vähän hidastaa ku merirata ja alkaa tuulet jo puhaltaa sen verran lujaa.

Oliko mun vanha kiekko ? ;D
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline rusepuse

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Ruuskanen
Vs: Hole In One
« Reply #163 on: 25.09.12 - klo:07:52 »
Joo sattupa olemaan hehe  ;D hyvät vaihtokaupat oli!
Destroyer, Valkyrie, Sidewinder // FD // Buzzz // Omega SS, P1

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Hole In One
« Reply #164 on: 25.09.12 - klo:15:38 »
Joo sattupa olemaan hehe  ;D hyvät vaihtokaupat oli!

 jos nyt oikein pilkkuu viilataan, niin teedevil on 134g. Näyttää vaan kutoselta
Viimeistään viiminen putti uppoaa.