Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hole In One  (Read 520382 times)

Offline Thmz

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 552
    • View Profile
  • Oikea nimi: Thomas Tuovinen
  • Seura: PaKiNa
Vs: Hole In One
« Reply #660 on: 20.09.14 - klo:23:00 »
13kk eli reilun vuoden, tohon määräähän vaikuttaa se että matkaa tuolle urheilupuiston radalle kotoonta 2km...

Ite pelannu 2v 3kk ja saldona yksi ketjuosuma ja yksi alarauta :(
Itse olen pelannut 3kk ja yksi alarauta, kahdet ketjut ja yksi ylärauta tuloksena. Ylärauta tuli juuri tänään, MD2 pienessä hyssessä suoraan pantaan. Ei se vain mene.
KCP Aviar - Luna - Zone - Roc/3 - Gator3 - Firebird - PD - Destroyer

Offline laatikkoputtaaja

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
  • Oikea nimi: Anton Ukkola
  • Seura: Frisbeegolfseura Kouvolan Lentävät Lautaset
Vs: Hole In One
« Reply #661 on: 20.09.14 - klo:23:10 »
13kk eli reilun vuoden, tohon määräähän vaikuttaa se että matkaa tuolle urheilupuiston radalle kotoonta 2km...

Ite pelannu 2v 3kk ja saldona yksi ketjuosuma ja yksi alarauta :(
Itse olen pelannut 3kk ja yksi alarauta, kahdet ketjut ja yksi ylärauta tuloksena. Ylärauta tuli juuri tänään, MD2 pienessä hyssessä suoraan pantaan. Ei se vain mene.
kyllä se sitte ajan myötä lähtee menemään, tulkaa tänne kouvolan radalle ni ETTE VOI VÄLTTYÄ holarilta ;D

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Hole In One
« Reply #662 on: 20.09.14 - klo:23:53 »
Täällä Oulussa ei kyllä holariautomaatteja paljon ole. Millään radalla ei ole todella lyhyitä väyliä. Itse aloitin vuonna 2010 ja tänä vuonna tuli eka holari, ja sekin Nivalassa suht lyhyellä väylällä. Toppilassa satoja kierroksia alla ja siellä on kyllä raudat kolissut ahkerasti, vanhalla kakkosväylällä jo yksistään lähemmäs kymmenen kertaa.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Hole In One
« Reply #663 on: 21.09.14 - klo:00:31 »
Pajulahden urheilukeskuksen rata on oiva paikka mennä metsästämään holareita. 18väylää ja väylien keskipituus alle 50m. Muutama hieman hankalampi väylä joukossa, sitten on useita lyhyitä putterihyssejä ja pari hyppyputti väylää. Kaverin kanssa vältyttiin holareilta, mutta kahden rundin aikana lukuisia raudan kolistuksia.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Lypsyjakkara

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
Vs: Hole In One
« Reply #664 on: 21.09.14 - klo:12:13 »
Kaverin kanssa oltiin pelaamassa Kuopiossa Peikkometsässä Perjantaina pitkästä aikaa. Taisi olla tämän kesän eka peikkometsäkiesi  :-[. Noh kierrettin ensin taka-7, kun 1-väylällä oli ruuhkaa. Sieltä sitten sujahdettiin eteenpäin ja loppupäässä kierrosta väylällä kahdeksan se tapahtui. Olin asettanut tälle kesälle frisbeegolffissa yhden tavoitteen: HOLARI. Noh olin jo hieman menettänyt uskoani siihen, että se nyt enää tulisi. Kesän aikana oli jo sattunut useampi raudan kolautus, mutta sisään se ei ollut vaan millään mennyt. Ja ala-tai yläraudan jälkeen kiekko yleensä rollasi jonnekin jorpakkoon..

Noh nyt 8 väylällä ennen avausta olin vielä hieman epävarma, että yrittäisinkö Rocillä suoraa korille vai varma fore vasemman kautta pirkkuputille. Noh lähdin sitten rohkeasti suoraa linjaa hakemaan. Pieneen hyzzeasentoon kiekko kouraan ja siitä se sitten nätisti oikenee aina suoraksi. Nyt se sitten meni ihan pillisuoraan sen n.70m ja suoraan mukiin. Fiilis oli mahtava ja aika kurkku suorana taisin pari rääkäisyä päästää ;D Täydellisen tästä holarista teki se, että kiekko ei feidannut missään vaiheessa ja liito oli mahtava. Tälläiset heitot saa minut niin hurmokseen ja tämä on se fiilis miksi tätä lajia harrastan. Tämän jälkeen Roc on tullut pysyäkseen bägissä ja joudun nyt varmaan muutaman rocit lisää ostamaan.

Hauskaa frisbeegolf syksyä ja rocit mukiin  8)
D1 D2 D3 X1 | H1 H2 | F1 F2 F3 | M1 M2 M4 | Pa1 Pa3

Offline paw

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 271
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pasi Ä
Vs: Hole In One
« Reply #665 on: 21.09.14 - klo:16:44 »
13kk eli reilun vuoden, tohon määräähän vaikuttaa se että matkaa tuolle urheilupuiston radalle kotoonta 2km...

Ite pelannu 2v 3kk ja saldona yksi ketjuosuma ja yksi alarauta :(
Itse olen pelannut 3kk ja yksi alarauta, kahdet ketjut ja yksi ylärauta tuloksena. Ylärauta tuli juuri tänään, MD2 pienessä hyssessä suoraan pantaan. Ei se vain mene.
kyllä se sitte ajan myötä lähtee menemään, tulkaa tänne kouvolan radalle ni ETTE VOI VÄLTTYÄ holarilta ;D

Tänään heittelin ensimmäistä kertaa Urheilupuistossa ja ihmettelin väylien lyhyyttä (vasta kolmas rata jolla olen ollut). Kyllä tuolla läheltä käytti pari heittoa vaikka itse viskonut vasta vajaat 2kk.

Offline Inkkari

  • Juniori
  • **
  • Posts: 95
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka M
  • Seura: MiFG ry
Vs: Hole In One
« Reply #666 on: 21.09.14 - klo:19:40 »
94m ja sinne se tiipöördi nasahti, ykkösellä kuppiin. Mikkelin frisbeegolfpuiston 10 väylällä...

Offline Veikka

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kristian Heilimö
  • Seura: Mainoskoirat
Vs: Hole In One
« Reply #667 on: 21.09.14 - klo:20:21 »
Eka holari kuukausi sitten maskun väylällä 12, pituus 69 metriä. Suora pilli keskelle mukia. Tänään lausteen väylällä 10 kämmenellä sisään, pituus 65 metriä.

Offline Humpparitari

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
  • Seura: Team Spirit
Vs: Hole In One
« Reply #668 on: 23.09.14 - klo:13:21 »
Unohtu kirjotella että tuossa 12.9 holari Riihivuoressa #7. Sama väylä missä vuosi sittenkin tempaisin apaut samoja aikoja. Nyt kiekkona 170g Shark3.
Ykkönen kakkonen, hevosmies Makkonen
Kolmonen nelonen, Makkosen hevonen.

Offline Kanzo

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Petteri Kantokari
  • Seura: TT
Vs: Hole In One
« Reply #669 on: 23.09.14 - klo:19:06 »
Sunnuntaina Meilahden viimeiselle väylälle lähdettäessä oli kierros +2:ssa. Uhosin siinä kavereille että "nyt on pakko heittää holari että saa kierroksen nollille... jaa-a, millähän kiekolla ei ole tullut vielä yhtään holaria?"  8)

FD S-line Jackalia mukista poimiessani äkkäsin, että tämä taisi nyt kustantaa oluet kundeille.  :o

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Hole In One
« Reply #670 on: 25.09.14 - klo:02:00 »
Siis kuka maksoi kenelle? Jos sä tarjoat, niin pitänee tulla katsomaan sun plus kaksi kiessejä vikalle väylälle  8) Vitsi. Onnea! On se silti pelottava ajatus, että joka kiekolla pitäisi holari tehdä. Tajuatko, montako kiekkoa ihmisellä voi olla :o
« Last Edit: 25.09.14 - klo:02:01 by JanneRäsänen »

Offline Carlos

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
  • Oikea nimi: Carl Willandt
  • Seura: TFS
Vs: Hole In One
« Reply #671 on: 26.09.14 - klo:21:17 »
Omat holarit:

Vihioja: #3 (sekä ylärinteen korin paikkaan että suoraan, molempiin JLS:llä) ja #4 (Rocilla)
Epilä: #6 ja #7 Aviarilla
Lempäälä: #2 Buzzzilla
Pyhäniemi: #1 Aviarilla (Kämmenellä!)
« Last Edit: 29.09.14 - klo:17:49 by Carlos »

Offline yannara

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 486
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika S
  • Seura: NFS, FGC Hyrylä
Vs: Hole In One
« Reply #672 on: 27.09.14 - klo:18:52 »
Tuusula dgp #6 PD smoothisti ygösel kuppiin
Perustekniikkani mukaan kiekko lähtee hyssessä liiallisella voimalla jonka alivakaus korjaa

Offline Doggeri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyrki Passila
  • Seura: Hämeenlinnan Discaajat
Vs: Hole In One
« Reply #673 on: 28.09.14 - klo:20:44 »
Parolannummn #5 väylällä Sinus löysi tiensä mukin pohjalle ;D

Offline moikkis

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
Vs: Hole In One
« Reply #674 on: 01.10.14 - klo:18:24 »
Hyvinkäällä toinen holari tälle kaudelle ja samalla väylälläkin. 13 väylän mukiin löys dessu. Oli kyllä maaginen rundi, 25m "puttikin" paukku puun kautta sisälle  ::)