Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hole In One  (Read 520399 times)

Offline moikkis

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
Vs: Hole In One
« Reply #765 on: 27.04.15 - klo:23:21 »
CH leopard ykkösellä mukiin Hyvinkäällä väylällä 14. 3 holari elämässä ja kaikki napsunut tolla väylällä.

Offline rampebeast

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rami Ojanen
  • Seura: Vampulan Urheilijat ry
Vs: Hole In One
« Reply #766 on: 28.04.15 - klo:17:12 »
Tietenkin aito holari on se kun avauksen heität tiiltä mukiin niin ne lasketaan, myönnän sen. Sanotaan näin että se sunnuntainen ässä oli treeniheitto joka sattu meneen sisään... sitä asia koskee, säätänä! ;)

Offline Woland

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
  • Seura: Paltamon Liito
Vs: Hole In One
« Reply #767 on: 28.04.15 - klo:23:05 »
Twitterissä törmäsin tuollaiseen ässäkuvaan. Kommenttiosastolla oli eriäviä näkemyksiä siitä, lasketaanko tuota. Mikä on foorumin näkemys?


Offline Kosa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 203
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Koskinen
  • Seura: HaFG
Vs: Hole In One
« Reply #768 on: 28.04.15 - klo:23:30 »
Eilen Hyvinkään startissa kolmosväylällä Pure avauksella mukiin ja vielä ctp-väylällä! Tän vuoden eka holari ja samalla ensimmäinen kisaholari jos ei viikkokisoja lasketa! Jeij!  ;D

Onnittelut tästä !
#64483

Offline Kosa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 203
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Koskinen
  • Seura: HaFG
Vs: Hole In One
« Reply #769 on: 28.04.15 - klo:23:34 »
Tuossa viimeviikolla Haminassa, Ruissalon Frisbeegolfpuistossa #8 väylä 85m metsärännissä uran toinen Hole In One !

Kiekkona Champion First Run Roc3.
#64483

Offline Strikee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Vs: Hole In One
« Reply #770 on: 29.04.15 - klo:00:29 »
Prahassa Ladronkan #2 112m, c-pd skipillä pönttöön. Meinasi jäädä heittämättä, kun oli porukkaa väylällä. Kaveri kävi varoittamassa porukkaa etukäteen holarista ;D

Offline Sid79

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko
Vs: Hole In One
« Reply #771 on: 29.04.15 - klo:03:30 »
Kiipulan ykkönen on myös melkosta huumoria  ;)

Tässä vissiin viitataan mun aikaisempaan viestiin ja kertomukseen ko. holarista. Noh, selitystähän tuli jonkin toisen näppäimistöstä, että rataa on pidennetty, oma arvio on 55-57m olisi pituus, korkeusero ab. +1m.
Omaa mokaahan oli että täpinöissä unohdin noi faktat/muuttujat kertoa. Mutta toisaalta olen kelaillut tämän lajin olevan 2010-luvun skeittaus - urheilua mutta ei urheilua, eli rennolla otteella mennään.

Toki kelasin että heitänkö tän hole in one ketjuun, vai hehkutus ketjuun.
Eli jatkossa vaan vähintään viikkokisoissa suoritetut holarit lasketaan? (en kyllä tiedä viitsiikö niihin mennä, vaikka uskallusta onkin jos lajin parissa tällaisia puritaaneja on... )

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Hole In One
« Reply #772 on: 29.04.15 - klo:06:12 »

Toki kelasin että heitänkö tän hole in one ketjuun, vai hehkutus ketjuun.
Eli jatkossa vaan vähintään viikkokisoissa suoritetut holarit lasketaan?

No jos holaria tekee mieli täällä hehkutella, niin ilman muuta tänne vaan! Ei kannata nyt tarttua lillukanvarsiin tai yhden käyttäjän kommenteihin.  :)

Muuta keskustelua sivutakseni, itse henk.koht. oon toki sitä mieltä että tiiltä koriin heitetty kiekko ei ole holari jos se ei ole se eka avaus. Nih!  8)

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Hole In One
« Reply #773 on: 29.04.15 - klo:06:33 »

Toki kelasin että heitänkö tän hole in one ketjuun, vai hehkutus ketjuun.
Eli jatkossa vaan vähintään viikkokisoissa suoritetut holarit lasketaan?

No jos holaria tekee mieli täällä hehkutella, niin ilman muuta tänne vaan! Ei kannata nyt tarttua lillukanvarsiin tai yhden käyttäjän kommenteihin.  :)

Muuta keskustelua sivutakseni, itse henk.koht. oon toki sitä mieltä että tiiltä koriin heitetty kiekko ei ole holari jos se ei ole se eka avaus. Nih!  8)

Juu holarihehkutukset tänne vaan taikka molempiin. Ei se nyt niin haittaa.

Itse olen fribaa harrastanut ja holaritili näyttää nollaa, ihan niin kuin viikkokisasaldokin. Eli jos tiiltä heittää mukiin, niin minun silmissäni se on holari. Itsekin heitän korkeintaan kolme kiekkoa, eli ei mikään suoranainen bägin tyhjennys, vaikka useimmiten se on vaon se yksi ja ainoa mikä tiiltä lähtee. Se on sellainen miten sen itse mieltää laskeeko vai ei holariksi, jos se kolmas kiekko tiiltä menee mukiin... loppupeleissä siinä ei huijaa kuin itseään. IMO.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Hole In One
« Reply #774 on: 29.04.15 - klo:07:05 »
Mitä epäselvää tässä on? Kiekko on ketjuissa = mukissa.

Twitterissä törmäsin tuollaiseen ässäkuvaan. Kommenttiosastolla oli eriäviä näkemyksiä siitä, lasketaanko tuota. Mikä on foorumin näkemys?


Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Hole In One
« Reply #775 on: 29.04.15 - klo:10:05 »
Joo tuon mun viestin saattoi tulkita tylystikin, vaikkei ollut tarkoitus. Oli vaan tosiaan lyhyin avoin väylä mitä olin nähnyt silloin ennen pidennystä, jonka jälkeen en ole käynytkään.

Kyllä tähän kaikki voi laittaa. Mä en usko yli satasen houlia hetkeen heittäväni. Protip: Vierumäellä voi heittää albatrossiholarin (joku alle 100m par 4 väylä).

Ketjukuva on selkee.

Quote
802.05 Holing out
A.Basket Targets: In order to hole out, the thrower must release the disc and it must come to rest supported by the chains and/or the inner cylinder (bottom and inside wall) of the tray. It may be additionally supported by the pole.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Hole In One
« Reply #776 on: 29.04.15 - klo:11:55 »
Joo tuon mun viestin saattoi tulkita tylystikin, vaikkei ollut tarkoitus. Oli vaan tosiaan lyhyin avoin väylä mitä olin nähnyt silloin ennen pidennystä, jonka jälkeen en ole käynytkään.

Kyllä tähän kaikki voi laittaa. Mä en usko yli satasen houlia hetkeen heittäväni. Protip: Vierumäellä voi heittää albatrossiholarin (joku alle 100m par 4 väylä).

Ketjukuva on selkee.

Quote
802.05 Holing out
A.Basket Targets: In order to hole out, the thrower must release the disc and it must come to rest supported by the chains and/or the inner cylinder (bottom and inside wall) of the tray. It may be additionally supported by the pole.

Pajulahdessa kaksi alle 80m par4 väylää. Ei se kyllä silti ole albatrossi holari jos siinä holarin heittää. Tai ainakaan ite en sitä sellaisena hehkuttqisi. Kyseessä kuitenkin suhteellisen helppoja väyliä joiden par pitäisi olla 3 :)
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Woland

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
  • Seura: Paltamon Liito
Vs: Hole In One
« Reply #777 on: 29.04.15 - klo:12:47 »
Mitä epäselvää tässä on? Kiekko on ketjuissa = mukissa.
Samaa ihmettelin itsekin. Nuo kommentit vain pisti miettimään, että onko multa mennyt jotain oleellisia käänteitä ohi. "The new rules"?


Offline moilis

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka Moilanen
  • Seura: JFG
Vs: Hole In One
« Reply #778 on: 29.04.15 - klo:17:17 »
CH leopard ykkösellä mukiin Hyvinkäällä väylällä 14. 3 holari elämässä ja kaikki napsunut tolla väylällä.
Ihan ok neppailua 162metriselle väylälle?

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Hole In One
« Reply #779 on: 29.04.15 - klo:17:23 »
CH leopard ykkösellä mukiin Hyvinkäällä väylällä 14. 3 holari elämässä ja kaikki napsunut tolla väylällä.
Ihan ok neppailua 162metriselle väylälle?

Väylämuutoksista johtuen 14väylä on se lyhyt hysse kivikasan sisään :)
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2