Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hole In One  (Read 520420 times)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Hole In One
« Reply #120 on: 07.07.12 - klo:00:44 »
Pitää varmaan lähteä Jokelaan tai jollekkin pilipali radalle 30 metrin väylälle niin alkaa tulla.

Ei niistä pilipaliholareista oikein kiksejä saa...

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Hole In One
« Reply #121 on: 08.07.12 - klo:23:16 »
Virallinen treenailu/neppailurata eli Munkkiniemi tuotti jälleen yhden: 6.väylä Swanilla tikkuna ketjuihin. Onnistuminen kruunasi henk.koht. rataennätyksen viisi alle tuloksen.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline Ville Laine

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Seura: LoFro
Vs: Hole In One
« Reply #122 on: 09.07.12 - klo:00:50 »
Nyt on pakko kertoo ku tuli omasta mielestä suht jäätävä. Ylöjärven 17 napsahti bossi pitkällä annukalla joka palautti varsin sopivasti kippoon. Komian tästä tekee se et kyseessä "kotirata", jota siis tullu heitettyä tosi paljon ja tätä ennen oon ollu lifetime siinä väylällä ehkä 2 krt putilla... :-\

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Hole In One
« Reply #123 on: 09.07.12 - klo:02:59 »
Nyt on pakko kertoo ku tuli omasta mielestä suht jäätävä. Ylöjärven 17 napsahti bossi pitkällä annukalla joka palautti varsin sopivasti kippoon. Komian tästä tekee se et kyseessä "kotirata", jota siis tullu heitettyä tosi paljon ja tätä ennen oon ollu lifetime siinä väylällä ehkä 2 krt putilla... :-\
Täytyy antaa arvostus tästä kyllä, on tosiaan muutenki vaikee väylä päästä tavallisen kuolevaisen edes putille...

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Hole In One
« Reply #124 on: 09.07.12 - klo:10:54 »
Nyt on pakko kertoo ku tuli omasta mielestä suht jäätävä. Ylöjärven 17 napsahti bossi pitkällä annukalla joka palautti varsin sopivasti kippoon. Komian tästä tekee se et kyseessä "kotirata", jota siis tullu heitettyä tosi paljon ja tätä ennen oon ollu lifetime siinä väylällä ehkä 2 krt putilla... :-\

Tää ois pitäny nähdä. Vois olla ehkä hienoin hio ikinä! onnittelut!

Offline Vesa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 132
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa H
Vs: Hole In One
« Reply #125 on: 09.07.12 - klo:19:05 »
Nyt on pakko kertoo ku tuli omasta mielestä suht jäätävä. Ylöjärven 17 napsahti bossi pitkällä annukalla joka palautti varsin sopivasti kippoon. Komian tästä tekee se et kyseessä "kotirata", jota siis tullu heitettyä tosi paljon ja tätä ennen oon ollu lifetime siinä väylällä ehkä 2 krt putilla... :-\
Tässä on jo aika komee suoritus :) nice

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Hole In One
« Reply #126 on: 09.07.12 - klo:22:28 »
Ekalla kokonaisella kierroksella (ikinä) Veikkolassa helähti holari väylälle 13 (63m). Kyllä puri frisbeegolfkärpänen toden teolla ton heiton jälkeen   :D
VDGC ry

Offline Edg3

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Vs: Hole In One
« Reply #127 on: 09.07.12 - klo:23:12 »
Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa holari tullut marketin halppislötällä mäntyharjun puistokentän nelosväylällä jossa järvi kuumottelee jo muutaman metrin päässä. Matkaahan ei ollut kuin vajaa 50 metriä mutta kyllä se näin alottelevalle harrastajalle hyvältä tuntui! :D

Offline Hannu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu nieminen
  • Seura: Rauman Frisbee Ry
Vs: Hole In One
« Reply #128 on: 11.07.12 - klo:12:50 »
Ensimmäinen holari (2010 aloittanut lajin) tuli tänä kesänä toukokuun puolivälissä Aronahteen radalla Raumalla. Väylä #9 (92m suora & avoin), kiekkona Z Tracker. Kaikki sitä puhuu miten holareita on tullut heti lajin aloitettuaan, itselläni siihen meni vähän pidempään, uskokin meinas jo jossain kohtaa mennä. Fiilikset pamahtivat niin kattoon, että olo oli kuin lätkän mm-kullan jälkeen.
(Ja tästä kuukausi eteenpäin niin tuli heti toinen Star Gatorilla hieman lyhyempään mutkaväylään Raumalla)

Mutta teille joilla se ei vielä ole kohdalle osunut: kyllä se sieltä tulee, jopa minä siihen pystyin!

Offline Jawa75

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 140
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Välimäki
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: Hole In One
« Reply #129 on: 15.07.12 - klo:13:28 »
Eipä olis ikinä uskonu että minäkin saan tähän ketjuun kirjottaa  :D Pari vuotta fribaa takana, muutaman kerran on ketjuihin tai koriin osunu mutta ikinä ei ole kuppiin jääny, tänään kulki melko hyvin Aronahteen radalla, ennätys on -2 ja eka kierros -1:een, toka -2:een ja kolmannella kierrosella kilahti 5. väylällä upsi suoraan mukiin. Tässä vaiheessa tulos oli -3 mutta sipuli hajos hyvän olon tunteesta sen verran että tuli viimesellä neljällä väylällä mokellettua ne päivän ainoat bogit, oikein kaksinkappalein ja tulokseksi -2, ei uutta enkkaa mutta tuli sentään se holari, jos se putki tästä sitten lähtisi. Tsemiä kaikille jolta tuo vielä puuttuu, sitkeyttä, kyllä se sieltä tulee.

Jäi täpinöissä tuo kiekko laittamatta, eli Star Destroyer, 168g
« Last Edit: 15.07.12 - klo:13:42 by Jawa75 »

Offline Chukie

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 238
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka Teräs
  • Seura: TT
Vs: Hole In One
« Reply #130 on: 16.07.12 - klo:10:56 »
Kierrettiin kaverin kanssa lauantai & sunnuntai Etelä-Suomen ratoja ja reissun tokalla heitolla napsahti Champion Rhyno mukiin Kaatiksen 1. väylällä. (Eka heitto oli lämmittelyä.) Peli oli aivan sekaisin seuraavat kolme väylää...

Offline SamuliKL

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 308
    • View Profile
  • Oikea nimi: Samuli Lintula
  • Seura: 7k, Bear Disc Golf
Vs: Hole In One
« Reply #131 on: 16.07.12 - klo:22:41 »
Tänään tuli elämäni ensimmäinen holari ja olen ikionnellinen.

Oltiin ensimmäistä kertaa Maskussa kuukausikisoissa (kaiken kaikkiaan kolmas kerta mulle). Kisat oli keltaisilta tiipaikoila A-koreihin. Väylä 17 on 79 metriä pitkä ja kori on pari metriä tiitä alempana. Tiin ja korin välisen linjan oikealla puolella on vettä ja vasemmalla pusikkoa. Heitin kelluvan Innovan Dragonin "normaalitäysillä" ja ihan pienenpienessä hyssessä. Kaunis kaari ja sisälle meni!

Mahtava fiilis, kertakaikkiaan!

Muutenkin kierros meni mainiosti ja olin ilmeisesti parin heiton päässä voitosta. Mikä on aika hyvin, kun Lausteen viikkokisoissa paras sijoitus tähän mennessä on 37:s.
PA4 | PA1 |  M2 | M? | Jackal | F?? | Valkyrie | Beast | PD | D4

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: Hole In One
« Reply #132 on: 17.07.12 - klo:09:07 »
Eilen Karkkilan viikkokisoissa ensimmäinen "oikea" holari. Väylä #17 75 metriä ja kiekkona opto linen pure jolla korkea, suora heitto joka lopussa sievästi feidasi aivan keskelle mukia. :-)
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Hole In One
« Reply #133 on: 18.07.12 - klo:23:10 »
Holari lausteen viikkokisoissa väylällä #18 jossa p2 meni keskelle säkkii 8)

Offline festi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti K.
  • Seura: 7k
Vs: Hole In One
« Reply #134 on: 18.07.12 - klo:23:35 »
Tänään suhahti kiekko Kaarinan vitosella (98m) suoraan koriin. Kiekkona Star Valkyrie, joka on tällä hetkellä paikkaamassa hukattua CD Crazea. Taisi kiekko lunastaa paikan pysyvästi kassissa :)
Kolme kasassa.