Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 607461 times)

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64°
« Reply #960 on: 04.05.16 - klo:14:30 »
Kovien puttereiden ystävälle nuo megasupersoftit oli kyllö aika huumoria. Putissa ei saa puhtaita irrotuksia ja heitossa tuntuu että menee sormet läpi. No toiset tykkää äidistä, ja toiset tytöstä vai miten se meni....

Offline Ahdis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 275
  • i don't know what i'm doing
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tero Kerttula
  • Seura: Jyli/Albatrossit
Vs: Latitude 64°
« Reply #961 on: 06.05.16 - klo:07:55 »
Eilen pääsin kierroksen verran testailemaan Megasoft Purea kans. Ei sillä oikein putata voi, eikä kyllä avatakaan, mutta kun kiekko piti saada jäämään just eikä melkein korin alle ilman skippejä, niin siihen tuo muovi oli kyllä aivan omiaan. Ehkä noita yhden vois änkeä bägiin tuota yhtä ainoaa tarkoitusta varten, ihan hyvä kiekko esimerkiksi silloin kun kori on rinteessä ja haluaa seiftata siihen milliin ilman pelkoa eeppisistä rollereista.
"Lunta sataa vaakasuoraan ja yhdet heittää frisbeetä."

Offline Aatu90

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Latitude 64°
« Reply #962 on: 10.05.16 - klo:18:14 »
Tässä jonkun aikaa gold riverillä avaukset tullu heiteltyä. Nyt tekis mieli siirtyä hieman nopeampaan kiekkoon jos  tulis vähäse lisää pituuttakin. Mitäs suosittelisitte lattitudelta tai westsidelta.? Ite kattelin tossa flow, fury, jade ja striker kiekkoja. Onko minkälaisia lättyjä? :)

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Latitude 64°
« Reply #963 on: 10.05.16 - klo:18:18 »
Tässä jonkun aikaa gold riverillä avaukset tullu heiteltyä. Nyt tekis mieli siirtyä hieman nopeampaan kiekkoon jos  tulis vähäse lisää pituuttakin. Mitäs suosittelisitte lattitudelta tai westsidelta.? Ite kattelin tossa flow, fury, jade ja striker kiekkoja. Onko minkälaisia lättyjä? :)

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Haluatko siis Riverin kaltaisen mutta nopeamman kiekon? Jos niin Saint varmaan lähinnä, tarjoaa samat liitolukemat ja muutenkin niin vastaava varmaan kun voi olla. Westisiden Sotakirves tai Latitudelta Fury ja Striker toki myös sinnepäin, Striker kuitenkin varmaan se vakaampi vaihtoehto. Furyä en ole itse heittänyt, mutta ilmeisesti tekee enemmän ässää eikä ole niin ns. suora kiekko kuin River tai Saint.

Minkälaisia pituuksia sillä Riverillä heität että onko yleensäkään järkevää siirtyä nopeampaan?

Offline Aatu90

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Latitude 64°
« Reply #964 on: 10.05.16 - klo:18:24 »
Semmonen 90m lentää riveri tällä hetkellä. Nopeampaa ja mahdollisimman suoraa olis ajatuksissa :)

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Offline Aatu90

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Latitude 64°
« Reply #965 on: 10.05.16 - klo:18:27 »
Saint mulla on mutta tuntuu jotenkin liian vakaalta mulle tai sit mulla on vaan tosi vakaa yksilö :D

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Latitude 64°
« Reply #966 on: 10.05.16 - klo:18:32 »
Saint mulla on mutta tuntuu jotenkin liian vakaalta mulle tai sit mulla on vaan tosi vakaa yksilö :D

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Noilla 90m mitoilla voi kyllä jo nopeampaakin kiekkoa ottaa käyttöön. Ehkä se Fury voisi sitten olla kokeilemisen arvoinen, tosiaan itse en sitä ole heittänyt etten pysty Riveriin tai Saintiin vertaamaan.

Toki sitten muista leireistä löytyy myös vaihtoehtoja. Oma suosikki Prodiscus Laseri on kyllä todella suora 9-nopeuksinen. Innovan Valkyrie tai Discmania CD / CD2 voisivat myös olla kokeilemisen arvoisia. Se, mikä sinulle sitten parhaiten sopii niin on ihan toinen juttu :)
« Last Edit: 10.05.16 - klo:18:38 by sidrend »

Offline vitikka

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 146
    • View Profile
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
Vs: Latitude 64°
« Reply #967 on: 10.05.16 - klo:19:28 »
Itsekin nakkaan Riverillä 90m pillinä, ja selvästi vakaammalla Strikerillä ehkä muutaman metrin pidemmälle. Saint voisi olla tosiaan luonnollinen kiekko seuraavaksi, koska on Strikeriä alivakaampi.

Offline Aatu90

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Latitude 64°
« Reply #968 on: 10.05.16 - klo:20:19 »
Kiitoksia vastauksista :)

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64°
« Reply #969 on: 11.05.16 - klo:06:01 »
Opto Fury on himpun vakaampi ku Riverit, gold Fury menee samaan osastoon. Meikäläisen yks suosikki pannuista, kun pitää heittää rauhallisesti tai vaikeasti paikasta.

Onko sun Saint Golf vai Opto? Optot on reilusti vakaampia nuissakin.

Offline Aatu90

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Latitude 64°
« Reply #970 on: 11.05.16 - klo:09:24 »
Opto saint löytyy. Pitänee ostaa tuo fury testiin :)

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Offline takarivi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 577
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tero Koivu
Vs: Latitude 64°
« Reply #971 on: 11.05.16 - klo:10:17 »
Mulla on Fury (gold) ja se o nykyisin aika alivakaa, alkuun ei niinkään. Pienellä hysseflipillä lentelee kivasti. Sainttia sanotaan "pidemmäksi Riveriksi" mutta tosiasiassa River lentää usein yhtä pitkälle tai pidemmällekin. Se on vain himpun verran arempi vastatuulelle. Mullao n Saint Optona ja Goldina.Opto SAATTAA olla hiukan vakaampi.

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Latitude 64°
« Reply #972 on: 11.05.16 - klo:11:53 »
Itse en ole huomannut Sainteissa isompaa eroa vakaudessa Opton ja Goldin välillä.

Riveriin jos sitä vertaa, niin olen takarivin kanssa samaa mieltä, usein Riverillä pääsee samoille mitoille Saintin kanssa. Hyvänä puolena on myös se, että Riveriä hitaampana kiekkona on helpompi heittää ilman vauhtia tai vaikeasta asennosta.


Offline Veksutin

  • Juniori
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
  • Seura: Joen Liitokiekko
Latitude 64°
« Reply #973 on: 26.05.16 - klo:21:57 »
Oisko jollakin pistää kuvaa claymoresta ja compassista rinnakkain silleen että rimmin muoto näkyis, claymore on vaan niin täydellinen mutta kaipaisin sille vakaampaa kaveria ilman beadii ja compass on kuulostanu just sellaselta mitä kaipaan. Muitakin beadittömiä midareita jotka on vakaampii kuin claymore saa ehottaa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Latitude 64°
« Reply #974 on: 27.05.16 - klo:06:52 »
Onhan sulla opto claymore pienellä kuvulla? Kun compass tuli menin kauppaan hakemaan niitä, mutta muoto ei miellyttänyt yhtään niin jäi sinne. Tosi kuvukkaita olivat muistaakseni ja iso halkaisija. Verdict on hyvä tuosta claymoresta vakaammaksi.
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer