Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 607235 times)

Offline SamuliKL

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 308
    • View Profile
  • Oikea nimi: Samuli Lintula
  • Seura: 7k, Bear Disc Golf
Vs: Latitude 64
« Reply #210 on: 23.08.13 - klo:16:49 »
Pitäisköhän hakea toinenkin...

Oli siellä vielä yksi. Oli. T: Hamsteri.

No enpä mä sillä osaa heittääkään :D

Happamia, sanoi kettu... ;) (viinirypäleistä)
PA4 | PA1 |  M2 | M? | Jackal | F?? | Valkyrie | Beast | PD | D4

Offline vps

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
  • Lähärit sisään jos ei osaa putata!
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Slotte
  • Seura: 7k
Vs: Latitude 64
« Reply #211 on: 23.08.13 - klo:21:06 »

No enpä mä sillä osaa heittääkään :D

Happamia, sanoi kettu... ;) (viinirypäleistä)

Kirottua. Virhe!

Mutta ei vaan tunnu Mercy toimivan mun kädessä, tosin enpä ole sillä kauheesti treenannutkaan. Vaatisi varmaan rohkeampia yrityksiä, kun aina jää vähän alle, mutta kovemmalla heitolla se meinaa vähän tarttua.

Lyhyissä puteissa Discmania P-Line P1 ja pidemmissä Lightning #2 Upshot pelittää hienosti. Niitä pitäiskin hakea hivakka kun Tarjoustaloista löytyy kympin pala. Tai siis vielä löytyy, mutta kun nyt menin sanomaan niin eiköhän joku kojootti ne raidaa pois...

Toistaiseksi kokeillut muut Latituden kiekot on kyllä mun käteen sopivia. River on kerrassaan mainio näin tekniikkarajoitteiselle ja heikkokätiselle, ehkä parhaiten toimiva kiekko mun bägissä toistaiseksi. Pain pitäisi testata seuraavaksi, muistais vaan että oliko niitä honkkareissa.

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: Latitude 64
« Reply #212 on: 23.08.13 - klo:22:29 »

No enpä mä sillä osaa heittääkään :D

Happamia, sanoi kettu... ;) (viinirypäleistä)

Kirottua. Virhe!

Mutta ei vaan tunnu Mercy toimivan mun kädessä, tosin enpä ole sillä kauheesti treenannutkaan. Vaatisi varmaan rohkeampia yrityksiä, kun aina jää vähän alle, mutta kovemmalla heitolla se meinaa vähän tarttua.

Lyhyissä puteissa Discmania P-Line P1 ja pidemmissä Lightnng #2 Upshot pelittää hienosti. Niitä pitäiskin hakea hivakka kun Tarjoustaloista löytyy kympin pala. Tai siis vielä löytyy, mutta kun nyt menin sanomaan niin eiköhän joku kojootti ne raidaa pois...

Toistaiseksi kokeillut muut Latituden kiekot on kyllä mun käteen sopivia. River on kerrassaan mainio näin tekniikkarajoitteiselle ja heikkokätiselle, ehkä parhaiten toimiva kiekko mun bägissä toistaiseksi. Pain pitäisi testata seuraavaksi, muistais vaan että oliko niitä honkkareissa.

Kaarinan honkkari on ollut ihan pullollaan Painia. Optona sitä löytyy ihan varmasti sieltä. Varmaan muistakin honkkareista.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Latitude 64
« Reply #213 on: 23.08.13 - klo:22:36 »

No enpä mä sillä osaa heittääkään :D

Happamia, sanoi kettu... ;) (viinirypäleistä)

Kirottua. Virhe!

Mutta ei vaan tunnu Mercy toimivan mun kädessä, tosin enpä ole sillä kauheesti treenannutkaan. Vaatisi varmaan rohkeampia yrityksiä, kun aina jää vähän alle, mutta kovemmalla heitolla se meinaa vähän tarttua.

Lyhyissä puteissa Discmania P-Line P1 ja pidemmissä Lightnng #2 Upshot pelittää hienosti. Niitä pitäiskin hakea hivakka kun Tarjoustaloista löytyy kympin pala. Tai siis vielä löytyy, mutta kun nyt menin sanomaan niin eiköhän joku kojootti ne raidaa pois...

Toistaiseksi kokeillut muut Latituden kiekot on kyllä mun käteen sopivia. River on kerrassaan mainio näin tekniikkarajoitteiselle ja heikkokätiselle, ehkä parhaiten toimiva kiekko mun bägissä toistaiseksi. Pain pitäisi testata seuraavaksi, muistais vaan että oliko niitä honkkareissa.

Kaarinan honkkari on ollut ihan pullollaan Painia. Optona sitä löytyy ihan varmasti sieltä. Varmaan muistakin honkkareista.

Pian taas joku vastaa: Löytyi. ;D
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #214 on: 30.08.13 - klo:15:25 »
Käyttääkö kukaan Visionia? Olen kaksi vuotta hokenut, kuinka erinomainen kiekko River on.

Vision eksyi viime kesänä laukkuun, mutta tuskin olen siihen koskenutkaan.
Tänään jostakin mielijohteesta tuossa futiskentällä testasin noita, ja yllätys oli suuri: Vision lensi joka kerta muutaman metrin piemmälle kuin River.

No joo, sitten kun tarkistin, onhan se tosiaan pykälän nopeampi kuin River. Miten mulla oli jäänyt jostain sellaine mielikuva, että ko. kiekko on jotenkin neiti-tenava kiekko.

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Latitude 64
« Reply #215 on: 30.08.13 - klo:17:16 »
Sekoitatkohan sen Diamondiin, sehän on sellainen nuoremmille ja neideille suunnattu kiekko.

Vision löytyi omasta laukusta vielä viime kesänä, mutta se meni liian paljon Roadrunnerin kanssa päällekkäin ja sai luvan poistua. Liidossa se ei hävinnyt yhtään Riverille ja metrejä sillä sai kivasti kun laittoi tarpeeksi hyssekulmaa. Vakaus oli tosiaan Roadrunnerin luokkaa, joten täysin eri kiekko oli kyseessä kuin River. Visionistakin löytyy aika paljon vaihtelua, osa on lähellä tiipparia ja osa on sitten nuita mitä minulla oli. Melkosta heittoa niissä on ollut, ainakin niissä mitä olen itse kokeillut.


Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #216 on: 30.08.13 - klo:17:33 »
Visionistakin löytyy aika paljon vaihtelua, osa on lähellä tiipparia ja osa on sitten nuita mitä minulla oli. Melkosta heittoa niissä on ollut, ainakin niissä mitä olen itse kokeillut.

Johtuu siitä että Vision laitettiin remonttiin näihin uudempiin valmistuseriin. Nykyään lentonumerot 8 / 6 / -1 / 2

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #217 on: 30.08.13 - klo:17:36 »
Visionistakin löytyy aika paljon vaihtelua, osa on lähellä tiipparia ja osa on sitten nuita mitä minulla oli. Melkosta heittoa niissä on ollut, ainakin niissä mitä olen itse kokeillut.

Johtuu siitä että Vision laitettiin remonttiin näihin uudempiin valmistuseriin. Nykyään lentonumerot 8 / 6 / -1 / 2

Hyvä kuulla. Profiili istu hyvin käteen, mutta kippas mulla joka heitolla 30 metrin kohdalla.
VDGC ry

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #218 on: 31.08.13 - klo:00:28 »
Visionistakin löytyy aika paljon vaihtelua, osa on lähellä tiipparia ja osa on sitten nuita mitä minulla oli. Melkosta heittoa niissä on ollut, ainakin niissä mitä olen itse kokeillut.

Johtuu siitä että Vision laitettiin remonttiin näihin uudempiin valmistuseriin. Nykyään lentonumerot 8 / 6 / -1 / 2

Hyvä kuulla. Profiili istu hyvin käteen, mutta kippas mulla joka heitolla 30 metrin kohdalla.
Siis olen vain  aloittelija mutta kyllä vision lentää tosi hyvin suoraan ja vasta lopuksi kääntää vähän vasuriin. Lentoa rata aika sama kuin zombeen.mutta en mä näistä ymmärrä koska olen radalla pelannut vain 10 kertaa mutta lähi viheriöllä n 4500 heittoa ja vähän ylikin takana 8)
Team Trilogy

Offline Kuusisto

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juha Kuusisto
Vs: Latitude 64
« Reply #219 on: 31.08.13 - klo:13:57 »
Mulla sisäänajettu GL Vision lentää lähes täysin samoin kun aiemmin käyttämäni Star Sidewinder.
Hyvä annukka kiekko kun heittää flättinä, eipä sitä paljon muuhun tule käytettyäkään.

Core ei aikaisemmin ollut ihan paras kiekko minulle, mutta kun tein pieniä muutoksia grippiin niin johan alkoi silläkin
heittely maistuun. Ja nyt ymmärrän aikaisempia kommentteja siitä, että tässä olisi hyvä valinta yhden kiekon kierrokselle.
Pure | Core | Pain | River | Vision | Saint | Villain

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #220 on: 06.09.13 - klo:16:42 »
Tuli ihan extempro ostoksena Powergripistä haettua Latituden River. Kokemuksia tästä?

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #221 on: 06.09.13 - klo:17:05 »
Tuli ihan extempro ostoksena Powergripistä haettua Latituden River. Kokemuksia tästä?
Ainakin lentää 8) itse olen ihastunut riveriin näin aloittelija tuntuu että kyllä lähtee pillisuoraan ja loppuun pieni feidi.viime viikolla riverillä heitin tasasella ja tyynellä 105 metriä ihan virallisella keihäsmitalla mitattuna 8)
Team Trilogy

Offline Kapa990

  • Juniori
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kari Kuusisto
  • Seura: FGCK
Vs: Latitude 64
« Reply #222 on: 06.09.13 - klo:17:09 »
Luotto kiekko suorana väylä draiverina. Helppo heittää
ei liian alivakaa gold muovilla.

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #223 on: 06.09.13 - klo:18:22 »
Tuli ihan extempro ostoksena Powergripistä haettua Latituden River. Kokemuksia tästä?

Väitän, että oli yksi elämäsi parhaista ostoksistasi  ;) .

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #224 on: 06.09.13 - klo:18:51 »
POJAT PERKULE, tommonen hehkutus ja ei tänään pääse testille. Uneton yö ja aamulla kiekolle. Odotukset ei ainakaan laskenu ton RIVER:n suhteen. Tuo GOld muovi tuntui todella kivalle kädessä.