Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 607401 times)

Offline vps

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
  • Lähärit sisään jos ei osaa putata!
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Slotte
  • Seura: 7k
Vs: Latitude 64
« Reply #225 on: 06.09.13 - klo:18:59 »
River on kyllä erinomainen, ainakin Gold-muovisena luotisuora kunnes ihan loppuun tulee mitätön feidi. Liitelee tosiaan puoliälyttömästi! Lempikiekko Saintin ohella.

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #226 on: 06.09.13 - klo:19:36 »
Itsellä luotto kiekkoina Pure ja Saint. Juuri tein päätöksen, että vaihdan bägin sisällön Latitude/Westside painotteiseksi. Ainoastaan muita bägiin toistaiseksi jääviä ovat Buzzz, TL ja Nuke.
VDGC ry

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #227 on: 06.09.13 - klo:19:48 »
Itsellä luotto kiekkoina Pure ja Saint. Juuri tein päätöksen, että vaihdan bägin sisällön Latitude/Westside painotteiseksi. Ainoastaan muita bägiin toistaiseksi jääviä ovat Buzzz, TL ja Nuke.

HAha, toivottavasti ei mene bägi uusiksi, kun se on tällä hetkellä täysin Innovan ja Discmanian hallinnassa.

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #228 on: 06.09.13 - klo:20:37 »
Itsellä luotto kiekkoina Pure ja Saint. Juuri tein päätöksen, että vaihdan bägin sisällön Latitude/Westside painotteiseksi. Ainoastaan muita bägiin toistaiseksi jääviä ovat Buzzz, TL ja Nuke.

HAha, toivottavasti ei mene bägi uusiksi, kun se on tällä hetkellä täysin Innovan ja Discmanian hallinnassa.

Niin se on täälläkin....  ;D
VDGC ry

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #229 on: 06.09.13 - klo:21:48 »
NONNI! Olipa vaan loistava liitelijä tuo River. Vähän oli hakemista kun on heittänyt vain vakaita kiekkoja, mutta kun pääsi sisälle tähän kiekkoon edes vähän, niin 100metriset siivut todella kevyesti ja kauniisti. Vaivattomimpia kiekkoja heittää, mitä olen heittänyt. Ja hienon näköisesti liitelee niin pirun hienosti. Saas nähdä pitääkö kokeilla muitaki Latituden pannuja.

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #230 on: 06.09.13 - klo:22:10 »
NONNI! Olipa vaan loistava liitelijä tuo River. Vähän oli hakemista kun on heittänyt vain vakaita kiekkoja, mutta kun pääsi sisälle tähän kiekkoon edes vähän, niin 100metriset siivut todella kevyesti ja kauniisti. Vaivattomimpia kiekkoja heittää, mitä olen heittänyt. Ja hienon näköisesti liitelee niin pirun hienosti. Saas nähdä pitääkö kokeilla muitaki Latituden pannuja.

Pitää. Kokeileppa Saintia  ;)
VDGC ry

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #231 on: 06.09.13 - klo:22:15 »
NONNI! Olipa vaan loistava liitelijä tuo River. Vähän oli hakemista kun on heittänyt vain vakaita kiekkoja, mutta kun pääsi sisälle tähän kiekkoon edes vähän, niin 100metriset siivut todella kevyesti ja kauniisti. Vaivattomimpia kiekkoja heittää, mitä olen heittänyt. Ja hienon näköisesti liitelee niin pirun hienosti. Saas nähdä pitääkö kokeilla muitaki Latituden pannuja.

Pitää. Kokeileppa Saintia  ;)

Jaa-a Tällä hetkellä mennään PD, Orc, TeeBird, (River), ja Putterina Judge. Tuo Saint mua jo kiinnosti PGllä ku hypistelin sitä, mutta ei vielä mukaa lähteny.

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #232 on: 07.09.13 - klo:22:05 »
Riveriä tänään tuli heitettyä kierroksella ja kyllä se taipuu aika moneen kunhan sisälle pääsee edes vähän. Tuntui aika alivakaalta mutta kunhan oppi sopivassa kulmassa heittään, niin liitelee ja kauniisti. Loivaan antsaanki liitelee nätisti ja pitää kulman kivasti. Olipa hyvä ostos. Lisäksi tuo River tuntuu käteen jotenki todella kivalta.

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #233 on: 09.09.13 - klo:23:30 »
Nonni, Latitudea piti laittaa lisää testille. Huomenna Saint, Fury ja Fuse testiin. Saa nähdä jääkö bägiin. Minkälaisia kokemuksia Saintista ja Fusesta? Furya olen itse aiemminkin heittänyt, mutta piti sekin ottaa vielä uusinta testille.

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #234 on: 09.09.13 - klo:23:54 »
Nonni, Latitudea piti laittaa lisää testille. Huomenna Saint, Fury ja Fuse testiin. Saa nähdä jääkö bägiin. Minkälaisia kokemuksia Saintista ja Fusesta? Furya olen itse aiemminkin heittänyt, mutta piti sekin ottaa vielä uusinta testille.

Aloittelija olen mutta tykkään todella saintista riverin kanssa.Fusesta en innostunut en saanut millään käteen sopimaan.mutta tietenkin kaikilla oma mieltimyksensä.
Team Trilogy

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #235 on: 09.09.13 - klo:23:56 »
Nonni, Latitudea piti laittaa lisää testille. Huomenna Saint, Fury ja Fuse testiin. Saa nähdä jääkö bägiin. Minkälaisia kokemuksia Saintista ja Fusesta? Furya olen itse aiemminkin heittänyt, mutta piti sekin ottaa vielä uusinta testille.

Saint on pillisuora jossa hullu liito. Kun olettaa sen feidaavan niin matka sen kuin jatkuu :)
VDGC ry

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #236 on: 10.09.13 - klo:00:02 »
Niinhän tässä nyt näyttää käyvän että Innova saa väistyä bägistä ja Latitude & Dynamic Disc combo tulee tilalle. Ainakin nyt vahvasti näyttää siltä. Tällä hetkellä on menty ilman midaria, mutta nyt testille Fuse, ja Dynamic Discin Truth ja Fugitive. Katsotaan jääkö mikään bägiin.

Riveristä muutama sana. Nyt takana 4 ratakierrosta, ja parit futiskenttä heittelyt. Liitelee se vaan perhana kauniisti. Todella vaivattomasti ja suoraan, pieni feidi loppuun. Nousi kyllä kerta heitolla suosikki kiekoksi, tai ainakin yhdeksi suosikeista. Saa nähdä löytyykö sitten käyttöä; Saint, River, Fury kombolle, vai ajautuuko joku kenties pois paletista.

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #237 on: 10.09.13 - klo:00:33 »
Niinhän tässä nyt näyttää käyvän että Innova saa väistyä bägistä ja Latitude & Dynamic Disc combo tulee tilalle. Ainakin nyt vahvasti näyttää siltä. Tällä hetkellä on menty ilman midaria, mutta nyt testille Fuse, ja Dynamic Discin Truth ja Fugitive. Katsotaan jääkö mikään bägiin.

Riveristä muutama sana. Nyt takana 4 ratakierrosta, ja parit futiskenttä heittelyt. Liitelee se vaan perhana kauniisti. Todella vaivattomasti ja suoraan, pieni feidi loppuun. Nousi kyllä kerta heitolla suosikki kiekoksi, tai ainakin yhdeksi suosikeista. Saa nähdä löytyykö sitten käyttöä; Saint, River, Fury kombolle, vai ajautuuko joku kenties pois paletista.

Laitat mulle sitten viestiä jos joku tippuu pois niin tänne vois vaikka kelvatakin ;)
VDGC ry

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: Latitude 64
« Reply #238 on: 10.09.13 - klo:09:07 »
Nonni, Latitudea piti laittaa lisää testille. Huomenna Saint, Fury ja Fuse testiin. Saa nähdä jääkö bägiin. Minkälaisia kokemuksia Saintista ja Fusesta? Furya olen itse aiemminkin heittänyt, mutta piti sekin ottaa vielä uusinta testille.

Saintti oli tiettyyn matkaan asti hyvä ja vakaa, mutta itellä 80-100m matkalla tuntui mikä tahansa Saint alkavan kippailemaan. Sen jälkeen vaihdoin Riotiin ja ongelma hävisi. Muuten lähes identtinen kiekko Saintin kanssa, mutta nopeampi, eikä ihan niin hurjaa liitoa.

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Latitude 64
« Reply #239 on: 10.09.13 - klo:09:36 »
Saintti oli tiettyyn matkaan asti hyvä ja vakaa, mutta itellä 80-100m matkalla tuntui mikä tahansa Saint alkavan kippailemaan. Sen jälkeen vaihdoin Riotiin ja ongelma hävisi. Muuten lähes identtinen kiekko Saintin kanssa, mutta nopeampi, eikä ihan niin hurjaa liitoa.

Sama vika täälläkin. Ilmeisesti sen verran rykiä tullut lisää tällä kaudella, että ainakaan noita kevyempiä GL Saintteja ei enää uskalla flättinä heittää kovaa. Jos vähän vakaampaa Sainttia halajaa, kannattaa antaa mahdollisuus täysipainoisille Recycledeille.