Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 607344 times)

Offline Mökö

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 43
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #285 on: 14.10.13 - klo:16:35 »
Onko Gold Pure muka alivakaampi kuin Soft/hard/recy lätyt?
Toki kiekko on harvinainen eikä tunnu mistään saavan, enkä puhu nyt kierrätysmuovista.

Offline Nakkivaras

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi Ylhäisi
  • Seura: FGCK
Vs: Latitude 64
« Reply #286 on: 14.10.13 - klo:19:47 »
Olen koko kesän pähkäillyt: kuinka paljon muovilaadulla on vaikutusta spinnin määrään?

Nimittäin kovamuoviset puret (sekä opto että recycled) omalla gripillä systemaattisesti kippaavat draiveissa kun taas kaikki lukuisat Zero muoviset (niitä vanhoja) treeniputterit lentää oikein nätisti suoraan sen 70-80 m vaikka olisi on kannestakin ihan mutkalla ja todella pahasti hakattuja 6/10 kuntoisia. Näitä uskallan heittää tuuleenkin melko lailla samassa kulmassa aina ja ero muovien välillä on minulle huomiotaherättävän merkittävä. Eze pure flippaa myös todella helposti.

pitävämpi muovi -> lisää spinniä -> oikaisee pienestä hyssestä vähemmän -> lentää pidemmälle ja suorempaan?

Offline squermie

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Latitude 64
« Reply #287 on: 14.10.13 - klo:22:55 »
Gold line Purea ei ole. Grip line oli aikanaan, mulla on kaks jäljellä joista toinen säilyttänyt erittäin hyvin muotonsa. Ja vaikka naarmuja löytyy niin kiekko on lähes parantunut vanhetessaan, en luovu koskaan tästä yksilöstä(valkoinen). Toinen, punanen yksilö on alivakaunut jo huomattavasti. Valitettavasti eräänä juhannuksena jostain syystä otin kaks purea matkaan, siellä lepää lammenpohjassa. Zero lineja löytyy useampi ja toimii lähipeliin erittäin hyvin, kuten Nakkivaras jo kertoikin. Vaikka Zero linet alivakautuu nopeemmin ja on muhkuraisia ja epäilyttävän näkösiä niin hyvin toimii!

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Latitude 64
« Reply #288 on: 14.10.13 - klo:23:14 »
Kyllä Purea löytyy myös Gold linessä, ei tosin löydy ihan joka kaupasta. Varmaan lähimmäs tuntumassa päästään tuolla recycled-muovilla.

Offline Mökö

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 43
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #289 on: 15.10.13 - klo:09:50 »
Olin juuri sanomassa että aivan varmasti löytyy. Itselläni on 100% varmuudella kyseinen kappale, kylläkin dyemax mutta silti.
Mielestäni Gold pure on yksi parhaimmista pureista mitä on tarjolla. Itse en ole kyllä koskaan päässyt testamaan eze/grip lineä joten sekin voi vaikuttaa mielipiteeseen..
« Last Edit: 15.10.13 - klo:09:54 by Mökö »

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Latitude 64
« Reply #290 on: 15.10.13 - klo:12:25 »
Miul on viisi Gold Line Purea, mutta näittenkin vakauksissa on paljon eroja. Kaikki painoltaan 174-176g.

Offline squermie

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 118
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Latitude 64
« Reply #291 on: 15.10.13 - klo:12:49 »
Olen pimennossa : ( Gold linea löytyy, vai DecoDye Gold line....En hanki valkoisia kiekkoja ja vissiin sen takia mennyt pikkasen ohi tuo DecoDye, vaikka ebayssa nähty myös punanen yksilö.

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Latitude 64
« Reply #292 on: 15.10.13 - klo:14:53 »
Olen pimennossa : ( Gold linea löytyy, vai DecoDye Gold line....En hanki valkoisia kiekkoja ja vissiin sen takia mennyt pikkasen ohi tuo DecoDye, vaikka ebayssa nähty myös punanen yksilö.
Mulla noi on Dynamic Discin dyemaxeja. Ostettu joskus vuosi sitten.

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Latitude 64
« Reply #293 on: 15.10.13 - klo:16:35 »
Onkos kellään kertynyt kokemusta Macesta?
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #294 on: 15.10.13 - klo:17:51 »
Onkos kellään kertynyt kokemusta Macesta?

gold linea heitellyt. Hyvä kiekko, ei niin ylivakaa kuin numeroista voisi päätellä. Vakaa ja suoraan lentävä kuvaa hyvin lentorataa.
VDGC ry

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #295 on: 15.10.13 - klo:21:20 »
Itse korvasin sillä buzzin jotenkin parempi eikä liidä yli kovinkaan helpolla.ja aivan loistava pitkän matkan putteihin.Suosittelen jopa feldberg käyttää vain macea 8).No sillä ei nyt oman heittämisen kannalta ole yhteistä muuta kuin sama kiekko ;D
Team Trilogy

Offline etska01

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 41
    • View Profile
  • Oikea nimi: Eetu Peltokangas
Vs: Latitude 64
« Reply #296 on: 15.10.13 - klo:22:14 »
Itse tuli ZeroSoft Sinus ostettua ja kyllä se sopii itsele ainakin paremmin, mitä joku DX Classic Aviar. Pehmeän muovin miehiä iis ainakin puttereiden suhteen.  :P

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Vs: Latitude 64
« Reply #297 on: 17.10.13 - klo:09:58 »
Onko kokemuksia gold/optoline flow kiekosta tarkoitus olisi hankkia kyseinen kiekko kokeiluun

Offline ThunderviK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 282
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommy Tärnvik
  • Seura: WCDG
Vs: Latitude 64
« Reply #298 on: 17.10.13 - klo:10:05 »
minulla on molemmat flowt opto sekä goldline ja tykkään tosi paljon suosittelen testaamaan ..

Offline Skip Jackal

  • Juniori
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #299 on: 17.10.13 - klo:10:39 »
Mulla GL-Flow ja on hyvä kiekko. Saa ihan suoria, pitkiä loivia hyssejä ja fore antsoja mitä oon ITE heitelly. Kestää suht kovaa vetoa eikä oo tuulestakaan moksiskaan.
Kerran Lausteen viikkareissa toi oli vakain draiveri bägissä ni sillä mentiin pitkät väylät, niin myötä- kuin vastatuuleen.