Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 607511 times)

Offline Doggeri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyrki Passila
  • Seura: Hämeenlinnan Discaajat
Vs: Latitude 64
« Reply #375 on: 16.03.14 - klo:16:51 »
Osaisiko joku verrata Macea Prodigyn M2? Tarvis mahdollisuuksien mukaan yrittää korvata M2 trilogyn kiekolla :D

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64
« Reply #376 on: 16.03.14 - klo:17:03 »
Osaisiko joku verrata Macea Prodigyn M2? Tarvis mahdollisuuksien mukaan yrittää korvata M2 trilogyn kiekolla :D

Tuntuu kädessä aika samalta nämä kaks, vaikka Macessa onkin bead. En oo "Meisseliä" kuitenkaan heittäny.

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #377 on: 17.03.14 - klo:01:14 »
Mace on ollut itselle kaikkein paras midari ja myös välillä enemmän käytös kuin teebird ja jackall 8)
Team Trilogy

Offline Doggeri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyrki Passila
  • Seura: Hämeenlinnan Discaajat
Vs: Latitude 64
« Reply #378 on: 17.03.14 - klo:09:39 »
Mace on ollut itselle kaikkein paras midari ja myös välillä enemmän käytös kuin teebird ja jackall 8)
Kuinka vakaa Mace on? Vähän ristiriitaisia tietoja löytänyt netistä, infinitediscin sivuilla fadeksi oli annettu 3 kun taas flightanalyzerissä oli 1, 5? Yli vakaan midarin hommat hoitaa lucid Verdict, joten niin vakaalle ei ole käyttöä. Tulisi Fugitiven ja Verdictin väliin eli arvioita kehiin :D

Offline Ahdis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 275
  • i don't know what i'm doing
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tero Kerttula
  • Seura: Jyli/Albatrossit
Vs: Latitude 64
« Reply #379 on: 17.03.14 - klo:09:55 »
Pikafiilikset Jadesta kahden heittopäivän perusteella - hyvä lätkä ja tekee minkä lupaakin, jää bägiin ainakin tämän kesän ajaksi. Todella helppo heittää ja kulkee nätisti sitä linjaa pitkin mille sen laittaa. Lentää myös mun narukäsillä mukavan pitkälle, voipi olla että kiekosta tulee täksi kaudeksi bägin ykkösdraiveri tyynelle säälle. Tuuleen ei vähemmän yllättäen toimikaan sitten yhtään, on siihen ihan liian kevyt ja lähtee puhurin riepoteltavaksi saman tien. Ainakin aloittavalle harrastajalle/harrastuksen alkupuolta taivaltavalle suositeltava ostos, miksei kovakätisemmällekin alivakaaksi antsakiekoksi.
"Lunta sataa vaakasuoraan ja yhdet heittää frisbeetä."

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #380 on: 17.03.14 - klo:11:12 »
Mace on ollut itselle kaikkein paras midari ja myös välillä enemmän käytös kuin teebird ja jackall 8)
Kuinka vakaa Mace on? Vähän ristiriitaisia tietoja löytänyt netistä, infinitediscin sivuilla fadeksi oli annettu 3 kun taas flightanalyzerissä oli 1, 5? Yli vakaan midarin hommat hoitaa lucid Verdict, joten niin vakaalle ei ole käyttöä. Tulisi Fugitiven ja Verdictin väliin eli arvioita kehiin :D
Kyllä se on toi 1.5 eli vakaudeltaan maltillinen eli heitän tolla myös metsäpillejä esim roc 3 on vakaampi mutta toisaalta ei ole kyllä ainakaan minä saanut koskaan kippaamaan yli 8)
« Last Edit: 18.03.14 - klo:00:07 by Tsss »
Team Trilogy

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Latitude 64
« Reply #381 on: 17.03.14 - klo:21:49 »
Kyllä mace on vakaudeltaan aika lailla perus Roc:n luokkaa, eli flättinä heitettynä saa todella repiä, että saa kääntyyn yli.
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Karkkis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 79
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #382 on: 18.03.14 - klo:19:59 »
Kenellä Saint löytyy bägistä niin kertokaapas hieman että miten se lentää? Onkohan omassa saintissä jotain vikaa kun se lentää kuin kuollut lahna, eli ihan tikkusuoraa linjaa ja laskeutuu maahan ilman feidausta. Mittaakaan en saa tuolle kuin ehkä 80-90 metriä kun esim. terni lentää sinne 110 metrin kohdille.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Latitude 64
« Reply #383 on: 18.03.14 - klo:20:45 »
Eri pituusluokan limppuja.

Offline Karkkis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 79
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #384 on: 18.03.14 - klo:20:54 »
Eri pituusluokan limppuja.

Juu niin on, mutta olen käsittänyt niin että moni käyttää Sainttia kun tavoitellaan maksipituuksia, mutta itse en saa tuota lentämään kuin sen 90 metriä hyvällä heitolla. Mille mitoille itse heitätte kyseistä kiekkoa?

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #385 on: 18.03.14 - klo:21:22 »
Eri pituusluokan limppuja.

Juu niin on, mutta olen käsittänyt niin että moni käyttää Sainttia kun tavoitellaan maksipituuksia, mutta itse en saa tuota lentämään kuin sen 90 metriä hyvällä heitolla. Mille mitoille itse heitätte kyseistä kiekkoa?

Ei kai nyt sentään. Väylädraiveri toi Saint on, mutta lentää toki pitkälle. Oma käsi käskee Saintia sen 90-100 metriä niin kuin muitakin draivereita. Oma suosikki kiekko, kun ei tarvii repiä ja pinnistellä sen kanssa. Tuo kuollut lahna ei kuulosta kyllä yhtään Saintilta :/
VDGC ry

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Latitude 64
« Reply #386 on: 20.03.14 - klo:11:38 »
Eri pituusluokan limppuja.

Juu niin on, mutta olen käsittänyt niin että moni käyttää Sainttia kun tavoitellaan maksipituuksia, mutta itse en saa tuota lentämään kuin sen 90 metriä hyvällä heitolla. Mille mitoille itse heitätte kyseistä kiekkoa?

Ei kai nyt sentään. Väylädraiveri toi Saint on, mutta lentää toki pitkälle. Oma käsi käskee Saintia sen 90-100 metriä niin kuin muitakin draivereita. Oma suosikki kiekko, kun ei tarvii repiä ja pinnistellä sen kanssa. Tuo kuollut lahna ei kuulosta kyllä yhtään Saintilta :/

Saintti voi olla monelle distancekiekko jos perusraiverit (nop. luokka 10 ja yli) on vielä hiukan liian nopeita. Itselläki Escape perus allaround draiveri jos ei puske kauheasti naamaan. Sivutuuliin ja myötäseen se lentää lähes Wraithmaisiin mittoihin.... Yhä harvemmin sitä nykyään joutuu varsinaiseen distancedraiveriin turvautumaan edes avauksissa, paitsi tietty jos on lääniä siivuttaa :) 
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

jambba

  • Guest
Vs: Latitude 64
« Reply #387 on: 23.03.14 - klo:16:42 »
Mikä trilogyn kiekko ois semmonen joka feidais rajusti loppuun ja ei hätkähtäs edes toppilan tuulista mutta lentäis silti suoraan alussa eikä vaa feidais koko lentoansa? Ja heitän ite jotain 90m jos se vaikuttaa jotenkin valintaan.

Offline Ahdis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 275
  • i don't know what i'm doing
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tero Kerttula
  • Seura: Jyli/Albatrossit
Vs: Latitude 64
« Reply #388 on: 23.03.14 - klo:17:11 »
Mikä trilogyn kiekko ois semmonen joka feidais rajusti loppuun ja ei hätkähtäs edes toppilan tuulista mutta lentäis silti suoraan alussa eikä vaa feidais koko lentoansa? Ja heitän ite jotain 90m jos se vaikuttaa jotenkin valintaan.

Dynamicin Suspect ja Verdict Lucid-muovisina eivät ihan pienistä myrskytuulista ole millänsäkään.

edit: jaa, sulla oli Suspect peräti profiilikuvana asti, luultavasti siis tuttu kiekko  ;D
« Last Edit: 23.03.14 - klo:17:13 by Ahdis »
"Lunta sataa vaakasuoraan ja yhdet heittää frisbeetä."

Offline BogeyBoy

  • Juniori
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
  • Oikea nimi: Eemeli
  • Seura: Hämeenlinnan Discaajat
Vs: Latitude 64
« Reply #389 on: 23.03.14 - klo:17:12 »
Mikä trilogyn kiekko ois semmonen joka feidais rajusti loppuun ja ei hätkähtäs edes toppilan tuulista mutta lentäis silti suoraan alussa eikä vaa feidais koko lentoansa? Ja heitän ite jotain 90m jos se vaikuttaa jotenkin valintaan.
Noille pittuksille pitäis toimia opto saint pro ja jos haluaa jotain  vähän lyhyempää niin sitten trident.