Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 607345 times)

Offline Jatkohäkki

  • Juniori
  • **
  • Posts: 67
    • View Profile
  • Oikea nimi: -
  • Seura: -
Vs: Latitude 64
« Reply #510 on: 18.08.14 - klo:01:25 »
Onko tätä kaikkien hehkuttamaa putteria nimeltä Dagger monella eri muovilla ja jos on, niin mikäs muovi on se "paras"?
Puu pelasti.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Latitude 64
« Reply #511 on: 18.08.14 - klo:01:51 »
Onko tätä kaikkien hehkuttamaa putteria nimeltä Dagger monella eri muovilla ja jos on, niin mikäs muovi on se "paras"?

Ei taida olla kuin Mediumina vasta. Ja se, mikä muovi on paras, riippuu ihan sinusta. Itse suosin Mediumia/Classic Blendiä tai tahmeaa Hardia/Classicia.

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #512 on: 18.08.14 - klo:10:23 »
Tarvitsisin puren rinnalle paremmin tuulta kestävää putteria. Mikä näistä latituden muista puttereista sopis parhaiten? Profiili sais olla lähellä purea että ei tule suurta eroa tuntumaan. Purella pärjää aika hyvin vaikka tuulisikin jonkin verran, mutta joskus vaan puhurit on sille liian rajuja.

Mercyä olen pelkkien numeroiden perusteella harkinnut.

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Latitude 64
« Reply #513 on: 18.08.14 - klo:10:41 »
Tarvitsisin puren rinnalle paremmin tuulta kestävää putteria. Mikä näistä latituden muista puttereista sopis parhaiten? Profiili sais olla lähellä purea että ei tule suurta eroa tuntumaan.

Latituden puttereista passeli ylivakaa kaveri Purelle on Sinus. Jos ei tarvi olla Latitudea, myös Jokeri on hyvin lähellä Puren tuntumaa kädessä.

Offline anssivaan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 289
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #514 on: 18.08.14 - klo:14:28 »
Tarvitsisin puren rinnalle paremmin tuulta kestävää putteria. Mikä näistä latituden muista puttereista sopis parhaiten? Profiili sais olla lähellä purea että ei tule suurta eroa tuntumaan.

Latituden puttereista passeli ylivakaa kaveri Purelle on Sinus. Jos ei tarvi olla Latitudea, myös Jokeri on hyvin lähellä Puren tuntumaa kädessä.
Kyllä Jokeri on Puren paras kaveri.

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Latitude 64
« Reply #515 on: 24.08.14 - klo:20:37 »
Joo-o

Kävin tänään pyörii pointissa ettimäs jotain kivaa kontrolli leipää.
No näin siellä sit Opto Saintteja, lentoarvot jotain 9, 6,-1, 2 eli melko helposti kontrolloitava kiekko. Ainakin numeroiden perusteella.No kiekko lähti sit mukaan Karkkilaan.
Joo. Olin sit Karkkilan ykkösellä ja kattelin että kannessa lukee "overstable control driver".
Naureskelin et joo joo tää muka jyrä. No ensimmäisellä viidellä heitolla kiekko painoi pelkkänä hyserinä noin 70m ja kuoli siihen. Tarkoitus oli heittää hyserflip.
Tämmösiiki löytyy. Ei oo helppo kontrolloida saatana! Kellään samanlaisia kokemuksia?
Olisko sit gold muovinen alivakaampi? Joutuu kumminki jotain tilaa ku meni tripla x hukkuu tänään ja on suru aika.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Latitude 64
« Reply #516 on: 24.08.14 - klo:20:55 »
Joo-o

Kävin tänään pyörii pointissa ettimäs jotain kivaa kontrolli leipää.
No näin siellä sit Opto Saintteja, lentoarvot jotain 9, 6,-1, 2 eli melko helposti kontrolloitava kiekko. Ainakin numeroiden perusteella.No kiekko lähti sit mukaan Karkkilaan.
Joo. Olin sit Karkkilan ykkösellä ja kattelin että kannessa lukee "overstable control driver".
Naureskelin et joo joo tää muka jyrä. No ensimmäisellä viidellä heitolla kiekko painoi pelkkänä hyserinä noin 70m ja kuoli siihen. Tarkoitus oli heittää hyserflip.
Tämmösiiki löytyy. Ei oo helppo kontrolloida saatana! Kellään samanlaisia kokemuksia?
Olisko sit gold muovinen alivakaampi? Joutuu kumminki jotain tilaa ku meni tripla x hukkuu tänään ja on suru aika.

Helpottais jos kertoisit mitä heität normaalisti ja kuinka pitkälle. Gold Saint on ainakin itelle yhtä alivakaa kuin esim. VIP Sotakirves, Opto Saintit mitä mulla on ollu ovat taas olleet alivakaahkoja lättyjä, jotka ei pyydäkkään täysiä tehoja. Mut ei nekään nyt ylivakaita oo ollu.

Offline Makk3

  • Juniori
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markus Mäkinen
  • Seura: Sipoon Discstroyers
Vs: Latitude 64
« Reply #517 on: 24.08.14 - klo:21:13 »
Mulle Saintti on yks lempikiekoista, se tosin ei kestä hirveetä repimistä vaan sen pitää antaa tehdä duunit. FR opto saintit on mulla ollu uutena flättinä heitettynä suoria kiekkoja. Nyt käytössä 3 eri kulumaa joista yks on puhdas antsakiekko ja loput enemmän tai vähemmän just hyzerflippeihin... ostin jossain välissä uutta runia kanssa ja se tuntu olevan just samanoloinen jyrä mitä kuvailit..vaihtoon lähti.... :D ) (ja loppu feidi noista kuolee hieman pois tosiaan)
Nyt kyllä lipes!

Offline Scandihooligan

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pekka Tikkanen
  • Seura: -
Vs: Latitude 64
« Reply #518 on: 24.08.14 - klo:21:14 »
Joo-o

Kävin tänään pyörii pointissa ettimäs jotain kivaa kontrolli leipää.
No näin siellä sit Opto Saintteja, lentoarvot jotain 9, 6,-1, 2 eli melko helposti kontrolloitava kiekko. Ainakin numeroiden perusteella.No kiekko lähti sit mukaan Karkkilaan.
Joo. Olin sit Karkkilan ykkösellä ja kattelin että kannessa lukee "overstable control driver".
Naureskelin et joo joo tää muka jyrä. No ensimmäisellä viidellä heitolla kiekko painoi pelkkänä hyserinä noin 70m ja kuoli siihen. Tarkoitus oli heittää hyserflip.
Tämmösiiki löytyy. Ei oo helppo kontrolloida saatana! Kellään samanlaisia kokemuksia?
Olisko sit gold muovinen alivakaampi? Joutuu kumminki jotain tilaa ku meni tripla x hukkuu tänään ja on suru aika.
Ihan viimesimmät tehtaalta tulleet opto saintit on ainakin itellä ollut pakasta vedettynä tosi ylivakaita eli jossain champ teebirdin ja xxx välimaastossa. Ihan sama miten repii n.120m max tehoilla niin ei saa kääntämään yli. Tosin reippaassa viikossa treenikentällä sai ajettua sen verran sissään, että alkaa turnia vähän löytyä. Hysseflippiin saa kuluttaa vielä paljon lisää. Samaa olen kuullut muiltakin saintin heittäjiltä.

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Latitude 64
« Reply #519 on: 26.08.14 - klo:11:33 »
EM kisan pelaajapaketin Fuse on sikasuora kiekko. Mulla oli julkaisun aikainen Opto ja GL ja ne käänsivät aina, tämä ei puhtaalla heitolla käännä ollenkaan täysillä ja feidiäkään ei juuri ole. Pitkä kiekko midariksi, kun liitoa on paljon ja kiekko pysyy vaakana mukavasti.

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Vs: Latitude 64
« Reply #520 on: 26.08.14 - klo:15:58 »
Mikä muovi on paras kun käyttää purea draivatessa?

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Latitude 64
« Reply #521 on: 26.08.14 - klo:16:21 »
Mikä muovi on paras kun käyttää purea draivatessa?

Opto.

Offline Hanu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
  • Seura: NFG
Vs: Latitude 64
« Reply #522 on: 26.08.14 - klo:16:25 »
Opto line. Sopivasti ylivakaampi kuin omat verrokkini zero soft ja eze. Lisäksi liukaampi muovi helpottaa releasea kovaa heittäessä.

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Latitude 64
« Reply #523 on: 26.08.14 - klo:19:04 »
Mikä muovi on paras kun käyttää purea draivatessa?

Opto.
GL Decodye Pure on myös loistava tähän hommaan ja onki enempi henk koht mieltymyksistä kummasta pitää enemmän. Suoria draivi puttereita ilman merkittävää turnia molemmat.

Offline Tiivi

  • Juniori
  • **
  • Posts: 76
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti Simola
  • Seura: Vikings
Vs: Latitude 64
« Reply #524 on: 26.08.14 - klo:22:55 »
Itse tykkään käyttää Medium Pureja niin driveihin kuin lähetymisiin juuri paremman pidon takia. Syy toki lähinnä siinä, että kädet kuivuvat niin paljon jolloin opto ainakin tuntuu lipsuvan ikävän paljon.