Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Latitude 64°  (Read 607525 times)

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64°
« Reply #705 on: 18.02.15 - klo:23:00 »
Tursas on suht nopea midari, tosin ei ihan niin nopea kuin Truth jonka matala rimmi siitä tulee jossain määrin mieleen (kuvukkaampi). Omaan kouraan sopii flätimpi osasto niin otin bägistä pois.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Latitude 64°
« Reply #706 on: 18.02.15 - klo:23:11 »
Tuli hommattua VIP Tuonelan Lautturi ja tuornament Tursas kun olivat alennuksessa. Millaisia kokemuksia kiekoista? Onko vakaakin draiveri ja mihin voisi verrata Innovalta/Discmanialta?

Mä vertaisin lautturia champion kraittiin :)
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline triveri

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 294
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Uotila
  • Seura: Lokit
Latitude 64°
« Reply #707 on: 19.02.15 - klo:10:09 »
Joo voi olla mutta lautturin rimmi on mielestäni enemmän PD:i. Muistaakseni Kraitissa on leveämpi rimmi. Saa nähdä sitten miten lentää :D
Harjoittele kun pelaat, niin pelaat kuin harjoittelet.

Offline burnis

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko K
Vs: Latitude 64°
« Reply #708 on: 26.02.15 - klo:08:28 »
Morjens.
Käykö toi Villain forelle? Entäs Saint ? nimim. viimekesänä alotettu harrastus forella ja ny uusia kiekkoja kassiin, ex xcaliber ja beast liikaa kulutettu ?

Offline riddy

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 237
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Ylisaukko-oja
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64°
« Reply #709 on: 26.02.15 - klo:09:48 »
Morjens.
Käykö toi Villain forelle? Entäs Saint ? nimim. viimekesänä alotettu harrastus forella ja ny uusia kiekkoja kassiin, ex xcaliber ja beast liikaa kulutettu ?

Villain on erittäin hyvä kiekko, toimii sekä rystyltä että kämmeneltä. Itselleni ainakin sopivan ylivakaa, että kestää hieman vastatuulta ja kerää kivasti mittaa. Saint taas on ehkä paras fairway-draiveri ikinä, ainakin bäkkärillä. Forella se vaatinee melko puhtaan tekniikan, ettei kippaa.

Offline vecu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Mäkelä
  • Seura: YFK
Vs: Latitude 64°
« Reply #710 on: 26.02.15 - klo:11:34 »
Morjens.
Käykö toi Villain forelle? Entäs Saint ? nimim. viimekesänä alotettu harrastus forella ja ny uusia kiekkoja kassiin, ex xcaliber ja beast liikaa kulutettu ?

Itse heitän kämmentä Saint prolla toimii, kuin junanvessa ja rystyä Saintilla.

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Latitude 64°
« Reply #711 on: 26.02.15 - klo:17:44 »
Morjens.
Käykö toi Villain forelle? Entäs Saint ? nimim. viimekesänä alotettu harrastus forella ja ny uusia kiekkoja kassiin, ex xcaliber ja beast liikaa kulutettu ?

Villain on erittäin hyvä kiekko, toimii sekä rystyltä että kämmeneltä. Itselleni ainakin sopivan ylivakaa, että kestää hieman vastatuulta ja kerää kivasti mittaa. Saint taas on ehkä paras fairway-draiveri ikinä, ainakin bäkkärillä. Forella se vaatinee melko puhtaan tekniikan, ettei kippaa.
Saintti ja Striker. Parhaat koskaan.
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Latitude 64°
« Reply #712 on: 26.02.15 - klo:18:05 »
Millasia nuo Strikerit on nykyään? Vertailukohtana vois vaikka käyttää Saint Pro:ta.

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Latitude 64°
« Reply #713 on: 27.02.15 - klo:18:41 »
Sanoisin et kontroilloitavampi Escape. Pienempi fade -> suora ku mikä
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Arttu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
Vs: Latitude 64°
« Reply #714 on: 27.02.15 - klo:22:02 »
Morjens.
Käykö toi Villain forelle? Entäs Saint ? nimim. viimekesänä alotettu harrastus forella ja ny uusia kiekkoja kassiin, ex xcaliber ja beast liikaa kulutettu ?
Mä oon heittäny kans pari kesää, mutta viime kesänä vähän isommalla kiinnostuksella. Saintin liito ja luotettavuus rystyllä on vaan jotain niin kaunista. Forella ei toimi mulla, koska oon tottunu heittää kämmentä vakaammilla lätyillä ja en oo keksiny vielä tilannetta, jossa tarviis suoraa/ylikääntävää avausta forella.

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64°
« Reply #715 on: 28.02.15 - klo:00:11 »
Morjens.
Käykö toi Villain forelle? Entäs Saint ? nimim. viimekesänä alotettu harrastus forella ja ny uusia kiekkoja kassiin, ex xcaliber ja beast liikaa kulutettu ?
Mä oon heittäny kans pari kesää, mutta viime kesänä vähän isommalla kiinnostuksella. Saintin liito ja luotettavuus rystyllä on vaan jotain niin kaunista. Forella ei toimi mulla, koska oon tottunu heittää kämmentä vakaammilla lätyillä ja en oo keksiny vielä tilannetta, jossa tarviis suoraa/ylikääntävää avausta forella.
Saint on hieno lätty forelle kun tekniikka pelaa. HYssestä irrotus ja flippaa nätisti suoraksi tai vähän yli ja painelee menemään. Vaatii tosin tekniikalta jonkin verran noin alivakaan kiekon heittely forella.

Striker on oma go-to kiekko, mukavan suora ja kohtuullisen vakaa eikä omaa suurta feidiä.

Offline DamtheMan

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rauli Kettunen
Vs: Latitude 64°
« Reply #716 on: 28.02.15 - klo:10:32 »
Saint on hieno lätty forelle kun tekniikka pelaa. HYssestä irrotus ja flippaa nätisti suoraksi tai vähän yli ja painelee menemään. Vaatii tosin tekniikalta jonkin verran noin alivakaan kiekon heittely forella.

Voin kompata. Saint hankittuna lähinnä bäkkärille, pääasiallisesti forella heitän avaukset. Saintia vähemmän edes testannu forella, mutta Sotakirvestä enemmänkin ja KUN saa lähteen oikeessa hyssekulmas niin menee ja menee. Ongelma on vaan et se kulman piru on vähän turhan tarkka, mielummin päädyn heittään (yli)vakaampaa kamaa jonka saa pistää meneen flättinä, vähemmän altis väärän kulman ongelmille (kippaa rolleriks tai menee ihan liikaa oikeelle).

Offline Ahdis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 275
  • i don't know what i'm doing
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tero Kerttula
  • Seura: Jyli/Albatrossit
Latitude 64°
« Reply #717 on: 01.03.15 - klo:21:52 »
Saint ja Bolt näyttäis tulleen muuten rapakon takana pihalle Frost-muovilla. Frost Saintille nyt ainakin on helppo keksiä käyttöä kesäkeleihinkin.
"Lunta sataa vaakasuoraan ja yhdet heittää frisbeetä."

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Latitude 64°
« Reply #718 on: 01.03.15 - klo:22:09 »
Saint ja Bolt näyttäis tulleen muuten rapakon takana pihalle Frost-muovilla. Frost Saintille nyt ainakin on helppo keksiä käyttöä kesäkeleihinkin.

Löytyy noita jo Suomestakin :)

Offline Ahdis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 275
  • i don't know what i'm doing
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tero Kerttula
  • Seura: Jyli/Albatrossit
Vs: Latitude 64°
« Reply #719 on: 02.03.15 - klo:07:29 »
Saint ja Bolt näyttäis tulleen muuten rapakon takana pihalle Frost-muovilla. Frost Saintille nyt ainakin on helppo keksiä käyttöä kesäkeleihinkin.

Löytyy noita jo Suomestakin :)
Kauppaan siis!!! ->
"Lunta sataa vaakasuoraan ja yhdet heittää frisbeetä."