Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Touring Amateur  (Read 263861 times)

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Touring Amateur
« Reply #405 on: 23.06.16 - klo:09:51 »
Jahas, yöllä kun silmät ristissä arpoo niin sitä helposti käy virheitä. Parjaamani Tarinalaakson kisahan ei ole yksilohkoinen ja haukku meni tässä nyt aivan väärään osoitteeseen, pahoitteluni. Tuo näköjään muuttaa kisojen alkamisaikojen keskiarvoa minuutilla myöhemmäksi.

Onneksi (valitettavasti) pakasta on mahdollista vetää muita esimerkkejä. Prodigy Disc Tour Jyväskylässä kierros alkaa 8:00. Tuota ennen lienee jonkinlainen pelaajakokous.
Lie lie missä lie liemissä.

Offline Zuum

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 288
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: FGCK
Vs: Touring Amateur
« Reply #406 on: 23.06.16 - klo:10:38 »
Jahas, yöllä kun silmät ristissä arpoo niin sitä helposti käy virheitä. Parjaamani Tarinalaakson kisahan ei ole yksilohkoinen ja haukku meni tässä nyt aivan väärään osoitteeseen, pahoitteluni. Tuo näköjään muuttaa kisojen alkamisaikojen keskiarvoa minuutilla myöhemmäksi.

Onneksi (valitettavasti) pakasta on mahdollista vetää muita esimerkkejä. Prodigy Disc Tour Jyväskylässä kierros alkaa 8:00. Tuota ennen lienee jonkinlainen pelaajakokous.

Eiköhän sielläkin pelata kahdessa lohkossa kun pelaajia otetaan 144.

-

Hyvää duunia muuten tämän asian selvittelemisessä!

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Touring Amateur
« Reply #407 on: 23.06.16 - klo:10:47 »
kierroksen alkua edeltää ainakin pelaajakokous ja useassa tapauksessa ilmoittautuminen (joka, in my humble opinion, on erittäin monessa tapauksessa täysin turha).

Ding ding ding! Minusta ilmoittautumiseen pitäisi olla joku etävaihtoehto, esim. tekstari. Toiseksi, pelaajakokouskin tulisi olla mahd. suppea. Kaikki väyläkohtaiset tiedot OB:ista sun muista tulisi olla kartassa ja/tai tuloskortin kääntöpuolella. Mä en jaksa sitä että väylä kerrallaan käydään läpi että lässynlää seiskallahan on sitten tosiaan toi oobee mikä näkyy väyläopasteessa ja kaikkihan tietää miten oobeen jälkeen pelataan. Eri asia sitten jos säänöt onkin erit kuin mitä opasteissa ja/tai kartassa sanotaan, mutta silloinkin tieto tulisi olla painettuna jossain mikä lähtee pelaajalle kiessille mukaan. Voiko edellyttää että muistaa että tuo polku onkin OB:n raja eikä tuo toinen, vaikka kartta sanoo juuri toisinpäin?
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Touring Amateur
« Reply #408 on: 23.06.16 - klo:11:02 »
Eiköhän sielläkin pelata kahdessa lohkossa kun pelaajia otetaan 144.

Tää ei meinaa nyt onnistua millään :D Liminka Open, 90 pelaajaa, eka kierros alkaa 8:00. Jos taas meni väärään niin luovutan ja pyydän anteeksi kaikkea kaikilta.
Lie lie missä lie liemissä.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Touring Amateur
« Reply #409 on: 23.06.16 - klo:11:28 »
Hienoa että jaksoit tällaisen gallupin tehdä...vaikka oma lehmäsi ojassa olikin ;)
Mutta oikeesti on hyvä tietää mitä ihmiset tuumaa esim. siitä mistä tällä kertaa oli kysymys.
Toisaalta voisi kysyä samalla tavalla monelta ihmiset haluaisivat kisojen päättyvän, ja suhteuttaa tulokset alkamisajankohtaan. Jos halutaan kisan alkavan myöhemmin, ja loppuvan aikaisemmin kun nykykäytäntö on niin sitten pitää miettiä montako väylää ehtii pelata, minkä pituiset ovat lounastauot jne. Taukojen pituudetkin aina säännöllisen epäsäännöllisesti puhuttaa. Toiselle riittää 15 min. eväiden syöntiin. Toiset haluavat gurmeelle, ja nauttia 1-2 tuntia!
Ja kaikki nämä pitää kisaa järjestäessä huomioida. Plus paljon muutakin.

Itse vastasin kyselyyn aikaisten alkamisten puolesta, koska herääminen ei ole minulle ongelma. Mutta koska kisapäivän, tai viikonlopun olen laatinut yleensä niin että se vie koko päivän/ viikonlopun (okei Masterista oli pakko lähteä ennen kakkua futismatsin takia...ei EM-kisan) niin mulle sopisi ihan hyvin pelata kesäiltaisin myöhempäänkin. Ja silloin kisa voisi alkaa 9-10 aikaan.
Pyhän Mikon viestiä komppaan kyllä vahvasti. Ja mahdollista NDGE17 kisaa ajatellen vinkki oli hyvä...kiitos!

Jatka RTNalle samaan malliin, äläkä pyytele anteeksi!
Erittäin hyvä "tutkimus", ja kun sulta löytyy osaamista niin voit heittää lisää galluppeja!
KIITOS!

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Touring Amateur
« Reply #410 on: 23.06.16 - klo:14:15 »
Minua harmittaa jo nyt, että menin tekemään keskiarvolaskut kaikista vastauksista ja kaikista kisoista. Vaikka yritin kuvauksessa sanoa, että niitä arvoja ei voi vertailla suoraan keskenään niin aika monta toteamusta "jaa, eihän se ole kuin puoli tuntia eli ei mitään väliä". Se vaan kun ei mene noin. Nuo luvut ovat parhaimmillaankin vain pienen viitteen antavia. Kyselyssä oli pakko ottaa huomioon erilaiset ajallisen etäisyyden vaihtoehdot, jotta vastauksissa olisi mieltä. Kuten Jaskalakin totesi, kisavaihtoehto A (enemmistö pelaajista tulee ihan vierestä) on melko harvinainen jos puhutaan muista kuin liigoista. Eli oikeasti mielenkiinnon pitäisi kohdistua enemmän vaihtoehtoihin B ja C.

Pylväsdiagrammeja katsomalla ja taulukon prosentteja ynnäämällä voi tehdä esimerkiksi tällaisen huomion: Jos kisapaikalla on pakko olla 8:00, se on mieluista 11,3% pelaajista vaihtoehdossa B ja 8,1% vaihtoehdossa C. Aika montaa jää tuo aloitusaika ottamaan päähän.

Jos joku ihmettelee, että miksi kirjoittelen samasta asiasta kahteen eri paikkaan niin yritän edelleen pitää puolueettoman TutkimusNallen tuolla tulospostauksessa ja ääripuolueellisen ReTeeNallen täällä blogin puolella. Jos tihkuu biasia tulospuolelle niin toivon, että joku puhaltaa pilliin.
Lie lie missä lie liemissä.

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Touring Amateur
« Reply #411 on: 03.07.16 - klo:21:58 »
Nyt minä petän lupaukseni. Lupasin kunnollisen kisaraportin Tsekistä, mutta en saanut sitä aikaiseksi tarpeeksi järjellisessä ajassa. Olen pahoillani ja jos jotakuta kiinnostaa kysyä radasta, kisasta tai reissusta yleisesti niin vastailen mielelläni.

Sitten takaisin varsinaiseen. Kävin tiistaina Touring Amateur on Tourilla sattumalta Mikkelissä kun siellä oli haastettavana joku Simo Saksasta. En voittanut. Tuossa samalla tuli käytyä ensimmäistä kertaa Kaihun radalla, joka toimii näyttämönä myös vähän ajan päästä olevassa Wauhtipyörä Openissa. Tähän väliin pieni toimituksen huomautus: Minä en ole metsäratojen ystävä. Minun vahvuuteni on erilaisissa kovissa draiveissa eikä pienistä väleistä teknisesti puikkelehtiessa ja luonnollisesti tykkään enemmän niistä radoista, joilla pääsen "toteuttamaan itseäni". Tämä pitäen mielessä Kaihu oli ihan mukava tuttavuus. Parilla väylällä oli vähän turhan keinotekoista vaikeuttamista (kuten naurettavan korkealle korotettu kori 50-metrisellä väylällä), mutta väylillä oli yleisesti ottaen hyvin ideaa eikä ratamestarin aivopieruja ainakaan ensimmäisellä kierrolla silmiin sattunut. Ratabongareille kuvailisin rataa yhdistelmänä Loviisaa/Lohjaa/Tarinalaaksoa. Hauskana yksityiskohtana tuosta haastekisasta oli se, että Lizotte sai köniin yli 100 pistettä heikommin reitatulta pelaajalta, Mr. Dudelta :)

Henkilökohtaiseen kisakalenteriin tuli myös kohtuullisen iso muutos, jota mietin pitkään ja syvällisesti. Olin menossa Hiidenvesi Openiin, kisaan, jossa pelataan Nummelanharjua ja Kaatista. Olen onnistunut suoriutumaan noilla kahdella radalla oikeastaan aina "yli oman tasoni" ja vesi kielellä odottelin pääseväni tekemään tulosta tuolla. Noh, kuinka sattuikaan, samaan aikaan on myös Estonian Open ja sain paikan sinnekin. Enpä muista milloin olen viimeksi perunut maksetun kisan, mutta nyt käy näin. Sen sijaan, että lähtisin hakemaan lähiseudulta hyvää ratingia, lähdenkin ulkomaille täysin tuntemattomalle radalle kokeilemaan onneani. Sen tiedän, että kyseessä on metsärata. Tykkään elää vaarallisesti :)

Lie lie missä lie liemissä.

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Touring Amateur
« Reply #412 on: 26.09.16 - klo:21:05 »
En kestä frisbeegolfia ilman beer koska hallitus.

Jo muutama kisa putkeen äärimmäisellä alavireellä ja tulokset aloittelijoille sopivia, käytös ei edes aloittelijalle. Yhdistävänä tekijänä näissä kisoissa on ollut liian vähä uni. Ilman unta pinna on lyhyt ja pelaaminen reippaasti huonommalla tasolla kuin mihin tietää pystyvänsä ei auta yhtään. Päätin, että en ala heräämään paria tuntia ennen auringonnousua päästäkseni kisaamaan, se ei ole minun eikä ainakaan kanssapelaajieni etu.

Katselin kisakalenteria ja tulevaisuudessa olisi parikin kisaa, johon olisin mieluusti osallistunut.

Vaunula Open 2016 (kisapaikalla oltava viimeistään 8:20)
The Second End of Summertime (I kierros alkaa 8:30)

Kiitti vaan kisojen järjestämisestä, harmi vaan kun ne on pakko olla tuollaisiin aikoihin.


Niin monet kerrat tähän rantaan
olemme tulleet ennenkin
Jättäneet kahdet jäljet santaan
Nyt yhdet vain vie takaisin
« Last Edit: 26.09.16 - klo:21:13 by ReTeeNalle »
Lie lie missä lie liemissä.

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Touring Amateur
« Reply #413 on: 23.10.16 - klo:19:28 »
Terkkuja täältä kakkossivulta. Niin, täältä minne ei kukaan eksy ja mistä ei ääni kanna. Nämä kirjoituspuuhat ovat olleet kovasti tauolla kun on ollut vähän muutakin mielessä. Nyt sanainen arkku kuitenkin naristen aukoo kanttaan kun kohtuullisella todennäköisyydellä oli kauden viimeinen kisa. Samalle viikonlopulle oli kaksi eri PDGA-kisavaihtoehtoa, mutta kun toisen kisan TD:n piti päästä lämmittämään paljuaan niin aikaisin niin huomasin jalkojeni käyvän äänestyskopilla.

Keinarin K.O. tuli pelattua viikonlopun yli ja kokemuksena se oli vähintäänkin outo. Olin käynyt ”uusitussa” Keinukalliossa vain kerran kisaa ennen niin mukana oli vähän jännäarvausta joidenkin välimatkojen kanssa. Vaan eipä se menestys niistä kiinni ollut :)

Ensimmäinen kierros meni Oton ja Tuomaksen kera leppoisasti minun ihmetellessä Oton kiekkovalintoja, Oton ja minun kehitellessä todella huonoja frisbeeaiheisia lauluja ja Tuomaksen kärsiessä kaikessa edellä mainitusta. Pelailu oli ihan lupsakkaa, paitsi huomasin, että vanha ystäväni Putte Kauhu oli caddienäni. Tai ei ehkä juuri hän, mutta jonkinlainen kaksoisvelipuoli tai jotakin. Yhteen kierrokseen mahtui peräti 8 puttia ohi viitosesta tai lähempää. En minä kummoinen puttaaja koskaan ole ollut, mutta tiedän pystyväni aika paljon parempaankin. Vaikka puttaisin vasemmalla kädellä. Ja putterina olisi cd-levy. Ja olisin veden alla. Silmät kiinni. Kierrostulos +8 eli kutkuttavasti juuri niiden puttien verran.

Toiselle kierrokselle lähdin intoa puhkuen ja putti tutisten. Tällä kertaa myötäkärsijöiden rooleissa olivat Väykkä, Mika ja Topi. Oli kuin olisi laittanu vanhat kävelykengät jalkaan kun puttimokasi ensin ykkösväylän, sitten kakkosen ja putkeen vielä kolmosenkin. Oli siinä vähän draivihupaakin mukana kun hehtaarikanuunalle ei aina riittänyt pelloksikin kutsuttu alue. Mukavat +5 oli kolmen jälkeen kädessä. Vähän siinä kuitenkin piristyin ja pääsin harrastamaan omaa vahvinta aluettani eli nostoa ja sillähän sai jopa pörönkin aikaan. Kasiväylällä tyhjensin pajatsoa oikein kunnolla ja puttasin peräti viisi kertaa. No hyvä on, ensimmäinen niistä oli mäkeä alas 30 metriä, mutta puttityyliin kuitenkin. En nyt ihan heti muista edellistä ”pentaputtia”. Porukalla ja pelillisesti höpötellen se loppukierroskin sitten meni ja lopulta +5 kortissa. Ja kun kierroksen jälkeen ynnäili, että kuinka monta ”95 prosentin” puttia meni ohi... no se halvatun 8 jälleen, ta-dah! Pelaaminen oli kuitenkin vähän hyytävästä säästä huolimatta hauskaa ja kivaa. Mielessä häivähti jossain välissä, että mikä tulos olisi tullut normaaleilla puteilla.

Viimeisellä väylällä lipsahti mellakkapeukku vahingossa niin lähelle koria, että sain lohdutuspalkinnon. Siitä tuli lisähyvä mieli vaikkakaan en toistaiseksi ole sisälmyksissäni tuntenut ansainneeni sitä ::)

Talvea kohti mennessä treenattavien asioiden lista on äärimmäisen lyhyt, mutta itseni tuntien suhtaudun varauksella treenien toteutumiseen. Putti ja erityisesti se päänsisäinen putti kuntoon.
Lie lie missä lie liemissä.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Touring Amateur
« Reply #414 on: 24.10.16 - klo:07:45 »
Putti ja erityisesti se päänsisäinen putti kuntoon.

Tämä. Ei mullakaan siinä fyysisessä putissa ole ollut enää pitkään aikaan mitään vikaa.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: Touring Amateur
« Reply #415 on: 24.10.16 - klo:08:49 »
Ethän ole vaan sortunut Saturi syndroomaan?
Edessä vaikea väylä, onnistut mielestäsi loistavasti kunnes tulee se 3-5m palkinto putti,jonka tölväiseen sivu ketjuun keskittymättä.
Itsellä koko ajan jää vasen jalka väärään paikkaan ja rintamasuunta on sitten vinossa. Näitä pari kolme putkeen ja sitten korvien välissä tuivertaa jo siihen malliin että käsi vapisee jos ei nostolla olla.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Touring Amateur
« Reply #416 on: 24.10.16 - klo:11:40 »
Hyvä Mikael Runonen!

Tämä on avoin kirje sinulle. Pelattiin eilen samassa poolissa Keinukallio Openin toisella kierroksella. Ei, en minä eivätkä muutkaan poolimme jäsenet joutuneet millään tavalla myötäkärsijän rooliin. Mutta koska en voi Mikan enkä Topin puolesta avautua, niin omasta kuitenkin voin.
Koska oma paljon odottamani kierroksen pelikirjan tuhosin ensimmäiseen heittoon, päästäen sen myötä ajatuksiini Saatanalliset säkeet päätin alkaa seurata poolin muiden heittäjien suorituksia.
Kierroksesta muodostuikin hyvin valaiseva kokemus. Jos en ole ennen uskonut heiton pituuden hyötynäkökohtiin, niin nyt uskon. Kun sinä heitit avaukset milloin ohittaen kaikki puut väylää pitkin kauniisti kaartaen, tai joskus korkeidenkin puiden yli oikaisten kapeat mutkat niin olin hurmioitunut. Heitot näyttivät hienoilta...oikeesti hienoilta! Ja todensivat minulle jo hämärään häipyneet pitkien heittojen hyödyt. Tuli välillä haikea olo, kun tietää etten ole ikinä moisiin pystynyt, ja vielä vähemmän nyt ja tulevaisuudessa.
Toisaalta lähipelin merkitys onnistuneeseen lopputulokseen on valtava. Nimittäin minua ainakin välillä harmitti aikalailla, että kaltaisesi siivuttaja pilasi useat väylät heikkoihin lähestymisiin, ja vielä heikompiin putteihin. En ole häävi minäkään, mutta en paljoa huonompi siinä ollut. Aloitit kierroksen varsin kehnosti, mutta muutaman väylän jälkeen kun lausuit männikössä muutaman runosen, niin jo alkoi peli sujua vallan mainiosti. Ja se huipentui viimeisen väylän (CTP) heittoon. Upsilla aivan korin juureen, mistä se pyörähti pariin metriin. Onneksi se kuitenkin riitti voittoon, ja arvokkaan palkinnon saamiseksi. Onnittelut!!!
Vaikka jo kierroksen aikana päätin muuttaa Saksaan Oberammergauhun ja ryhtyä näyttelijäksi, koska siellä Kärsimysnäytelmä esitetään vain kymmenen vuoden välein. Täällä minun kärsimysnäytelmä on kuin pitkä TV-sarja, niitä osia näytellään pitkin vuotta tiuhaan tahtiin. Niin silti pelaaminen oli hauskaa, ja kiertäminen kolmen nuoren pitkälle heittävän pelaajan kanssa oli myöskin opettavainen kokemus.
Lopuksi vielä mielenkiintoinen keskustelu tuokio ihmisten unirytmistä kruunasi kisapäivän. kiitos!

Offline mykey

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 710
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
Vs: Touring Amateur
« Reply #417 on: 24.10.16 - klo:16:02 »
Kyllä Runosen matkassa silmäkulma kostuu kun kiekko kaukaisuuteen lähtee tavalla josta itsekin vain unelmoi.
Itse pääsi NDGE2016 katsomaan vierestä kun kiekko katosi horisonttiin, kyllä minä ehdin liikuttua monta kertaa ja tuolloinkin oltiin korin luona kiertelemässä kehää vanhan kukon lailla. Paskamainen tahtoo olla tuo viimeistelyn vaikeus kympin ringissä.

Offline ReTeeNalle

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Touring Amateur
« Reply #418 on: 25.10.16 - klo:18:52 »
Voi pojat...

Itse asiassa tekisi mieli sanoa, että lapset, mutta kun molemmat minua vanhempia niin nyt ei vaan taivu. Pojitella onneksi voi ketä vaan miespuolista.

... johan te nyt ihan höpöjä puhutte ja luotte sellaista vaikutelmaa, että heittäisin jotenkin aidosti lujaa. Se saattaa hyvinkin näyttää siltä kun pitkäraajainen vonkale runttaa kiekkoa menemään tekniikan sijaan väkivallalla, mutta ei se niin pitkälle mene :) Ihan eri mitoissa on nuo jopa minuakin nuorempien ja kevytrakenteisempien tekniikkasällien sivallukset.

Mykey, kyse ei suinkaan ole Saturi-syndroomasta vaan RRPD:sta eli Runonen Random Putting Diseasesta joka esiintyy ilman varoitusmerkkejä ja on kestoltaan vaihteleva. Se ei myöskään vaadi aiempia väyläonnistumisia vaan voi hyvinkin toimia pisteenä i:n päällä jo aiemmin tyrityssä väylässä.

Väykkä, kun haikeilit tuosta heittopituudesta niin kyllä minä ottaisin tarkan lyhyen heiton ja lannistumattoman asenteen vaihtokauppana ihan milloin vain. Aiheeseen väljästi liittyen, olen tässä vähän peläten seurannut omaa heittoani. En minäkään nyt ihan niin nuori poikuli tässä enää ole ja pituuskasvukin alkaa olla loppunut. Näihin päiviin asti heittovoima/pituus/lähtönopeus/mikänytsittenonkaan on toistaiseksi kehittynyt. Voi olla, että kasvoja pitkin vierähtää lähitulevaisuudessa pieni kyynel kun huomaan, että suunta on vaihtunut.
« Last Edit: 25.10.16 - klo:18:55 by ReTeeNalle »
Lie lie missä lie liemissä.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: Touring Amateur
« Reply #419 on: 25.10.16 - klo:20:13 »
Oliko toi lyhyiden heittojen tarkkuuden puute vain kyseisessä kisassa, vai vaivaako se alvariinsa?
Keinukalliossa heikohko aloituksesi näkyi pärstäkertoimessasi (sorry!). Mutta osoitit herrasmiesmäisyyttä ja luonteen lujuutta, pitäessäsi tunteesi sopivasti kurissa.
Harmittaa saa, ja se saa näkyäkin kun muistaa ettei pilaa sillä toisten pelaamista. Ja mielestäni pelaaminen meidän poolissa oli erittäin mukavaa, vaikka jokaiselle niitä epäonnistumisia silloin tällöin tulikin ja minä omalla pelilläni hidastin sikana ryhmän pelaamista.
Ja nostithan tasosi loppua kohti muiden yli. Suomalaisuuteenhan kuuluu ettei kehuja voi ottaa vastaan. Ne joko tyrmätään suoralta kädeltä, tai ainakin vähätellään.
Kiitos kuitenkin pojuttelusta...se tuntuu ihan hyvältä lähempänä kuutta- kun viittäkymppiä olevalle papparaiselle :)
Tsemiä mahdolliseen treeniin, ja entistä parempia putteja tulevaisuudessa!