Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: MVP, Axiom & Streamline  (Read 371338 times)

Offline laamandr

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 115
    • View Profile
  • Oikea nimi: Andreas Laamanen
Vs: MVP & Axiom
« Reply #855 on: 21.12.16 - klo:10:16 »
Joku kysyi Orbitalista. Oma kokemus oli kyllä aivan järkyttävän alivakaa, eikä mulla ole mikään iso käsi. Eka ihan oikeesti "rollerikiekko" mitä olen uuten heittänyt, en saanut heitettyä niin hennosti että olisi pystynyt kuutenkin lentämään, joko tippu taivaalta ilman spinniä tai sitten kääns heti yli ja todennäkösesti sukelsi maahan.

Offline Bmeifter

  • Juniori
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami
  • Seura: FG-Ryhti
Vs: MVP & Axiom
« Reply #856 on: 21.12.16 - klo:21:42 »
Millä heitätte pitkät bäkkäri S-heitot? Onko orbital jo kauhia flipperi siihen hommaan?

Neutron Photon ~120m mikä on oma maksimini. Sama matka mutta ilman ässää = lähes suoraan, Neutron Octane
Bogitikka on toteemieläimeni
-MVP-

Offline J.hakala

  • Juniori
  • **
  • Posts: 80
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juha hakala
Vs: MVP & Axiom
« Reply #857 on: 22.12.16 - klo:09:46 »
Mites nuo envyn vakaudet menee?

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: MVP & Axiom
« Reply #858 on: 22.12.16 - klo:11:37 »
Mites nuo envyn vakaudet menee?

Sanoisin, että mitä pehmeämpi ja uudempi, sitä vakaampi. Uudemmissa on kuulemma vähän suurennettu beadia. Protonilla ja neutronilla ei käytännössä taida juuri eroa olla, mutta softit on vakaimpia ja säilyttävät vakautensa pisimpään

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #859 on: 13.01.17 - klo:15:30 »
Oli MVP:n facesivuille ilmestyny vuoden ekasta uutuudesta profiilikuva. Näyttää vähän siltä, että tulee tosi domekas uutuusväylädraiveri, taikka sitten ne alkaa vaa muuten tuomaa tuota suurempaa kupua vanhempiin malleihin.

https://www.facebook.com/mvpdiscsports/photos/pb.137972412926309.-2207520000.1484314144./1336552286401643/?type=3&theater

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #860 on: 16.01.17 - klo:07:52 »
Oli MVP:n facesivuille ilmestyny vuoden ekasta uutuudesta profiilikuva. Näyttää vähän siltä, että tulee tosi domekas uutuusväylädraiveri, taikka sitten ne alkaa vaa muuten tuomaa tuota suurempaa kupua vanhempiin malleihin.

https://www.facebook.com/mvpdiscsports/photos/pb.137972412926309.-2207520000.1484314144./1336552286401643/?type=3&theater

Tänään tuli tietoa, että tammikuun uutuuskiekot on Proton atom ja Plasma photon & Wave. Tiedä sitten mikä kiekko tossa aiemmin postaamassa kuvassa on, kun se ei ole mikään edellämainituista.

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: MVP & Axiom
« Reply #861 on: 16.01.17 - klo:20:25 »
Kyllä musta tossa teaserissa on nimenomaan photon tai wave, kuva vaan otettu jollain kännykkäkameralla tietokoneen näytöstä

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #862 on: 17.01.17 - klo:08:16 »
Nyt kun tarkemmin kattoo, niin saatat olla oikeassa.

Onko jollain kokemuksia massatuotantoon tulleista Matrixeista? Circuit versioissa kun kiersi flättiä sekä kuvukasta versiota, niin kumpia ovat nuo normaalit Matrixit? Vai tuleeko edelleen molempia? Vai ovatko muuttaneet muottia vielä Circuit-kiekkojen jälkeenkin?

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: MVP & Axiom
« Reply #863 on: 17.01.17 - klo:09:32 »
Mitä nyt Pointilla oon vähän penkonut niin kaikki on ollu flättejä, mukaanlukien ne spessustämpätyt

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #864 on: 17.01.17 - klo:09:35 »
Mitä nyt Pointilla oon vähän penkonut niin kaikki on ollu flättejä, mukaanlukien ne spessustämpätyt

Onkohan kuinka vakaita, kun itsellä juurikin flätit on ollut alivakaampia verrattuna kuvukkaisiin... Mielellään noita kuvukkaita itse käyttäisi, jos uudet flätit on samanlaisia kuin ne circuit-stämpin flätit.

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: MVP & Axiom
« Reply #865 on: 17.01.17 - klo:09:36 »
Yhden spessustämpätyn ostin, aika samanlainen kuin mun flätti circuit-stämpätty

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #866 on: 17.01.17 - klo:09:40 »
Harmi sinänsä. Ostin matrixit alunperin bägin ylivakaimmiksi midareiksi ja nuo kuvukkaat oli melko identtisiä Tensorin kanssa, mutta istui paremmin käteen. Noi flätit on melko identtisiä mun hakattujen Vectoreiden kanssa. Eli joo on se flättikin hyvä, mutta ei aja sitä asiaa mihin sitä tarvitsis  :-\

Eli pitänee todeta, että sitä kunnon ylivakaata midaria edelleen odotellessa  ;D

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: MVP & Axiom
« Reply #867 on: 17.01.17 - klo:10:04 »
Se on kyllä kumma, miten eivät saa sitä jyrää putteria tai midaria ulos, vaikka ihmiset on jo vuosia toivoneet. Ihme suunnilla ovat näiden jätkien prioriteetit kyllä

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: MVP & Axiom
« Reply #868 on: 17.01.17 - klo:10:58 »
Tätä samaa ihmettelen itekkii. Ensin piti tensorin olla ylivakaa ja nyt matrixin. Mutta mun mielestä vector, tensor ja matrix on lennoltaan lopulta aika lähellä toisiaan.

Offline Bmeifter

  • Juniori
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami
  • Seura: FG-Ryhti
Vs: MVP & Axiom
« Reply #869 on: 17.01.17 - klo:13:39 »
Mulle on toistaiseksi riittänyt glow vectorin ja circuit matrixin vakaus.
Muutenkaan en pidä suuremmin feidaavista midareista kuin harvoissa avauksissa tai lyhyissä hallitusti vasemmalle feidaavissa jatkoheitoissa.
Fairwayt on enemmän mieleeni. Tosin soft neutron envy tuli ostettua jota nyt talvella olen käyttänyt jopa vectoria ja matrixia enemmän.
Onko glow vector poikkeuksellisen domekas, saako tavallista protonia flätimpänä? Sama Axisin kohdalla, kaipaan buzzzimaista tasaisempaa pintaa.
Bogitikka on toteemieläimeni
-MVP-