Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodiscus  (Read 224595 times)

Offline Korpa

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aaro Korhonen
  • Seura: SuRa Frisbee
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #165 on: 05.09.13 - klo:21:12 »
Liekkö Basic Jokerien välillä yksilökohtaisia eroja, kun vanha Prodiscus stämpillä oleva Jokeri on ihan mutkilla, mutta koko tämän kesän käytössä ollut X-stämpin Jokeri on pysynyt lähes alkuperäisessä muodossa.

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #166 on: 11.09.13 - klo:13:22 »
Prodiscus testailu jatkuu...

Laseri: muutaman testiheiton jälkeen basic muovi aivan liian alivakaa. Ei sopinut ainakaan itselle ollenkaan. Premium muovilla olikin huomattavasti vakaampi, mutta ei silti vakaa. Tänään meen kokeilemaan oikein radalle premium laseria ja katson miltä se tuntuu kun tarvis väylällä pysyä.

Pistin vielä tilaukseen muutaman kiekon ultimatum muovilla. Saas nähdä miltä se tuntuu.
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline Vestibulum

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 165
    • View Profile
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #167 on: 14.09.13 - klo:19:21 »
Powergripiltäkin näyttäs löytyvän nyt Prodiscuksen kiekkoja Ultrium-muovilla. Joko on ihmisillä käyttökokemuksia tästä muovista?

Offline anssivaan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 289
    • View Profile
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #168 on: 14.09.13 - klo:19:40 »
en ole ainakaan huomannut mitään eroa premiun ja ultrium jokerin lennossa.
ultrium ei vaan ole läpinäkyvää ja se on ehkä hitusen pehmeämpää kuin premium.

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #169 on: 23.09.13 - klo:13:06 »
Prodiscus testailu muuttui bägin sisällön muuttumiseen. Isompi osa tätä muutosta on suomalaiseen valmistajaan satsaaminen, kuin itse kiekkojen erot. Prodigyn Pa1 ja Pa2 tuli korvattua premiun ja ultrium jokerilla. En tiedä kuuluisiko kiekoissa olla eroja, mutta ainakin noissa omissa ultrium jokeri on vakaampi kuin premium. Alivakaaksi putteriksi jäi kuitenkin vielä Pa4 joka pitää paikkansa. Midarit on buzzeja... eikä se tule muuttumaan. Ei niitä vain voi korvata  ;D isoimpia yllätyksiä oli ultrium laseri ja slaidi. Molemmat todella hyvän tuntuisia kiekkoja. Mun tekniikalla käytän niitä käytännössä samoihin mittoihin pyrkiessä, erona kuitenkin että slaidi on vakaampi. Legenda vakaana draiverina ja respecti buzzin tilalle kovaan tuuleen. Prodigystä on jäänyt PA4:sen lisäksi ainoastaan D1, eikä sitäkään ole tullut paljoa heitettyä.

Loppujen lopuksi olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin prodiscuksen kiekkoihin. Alivakaa putteri voisi olla hieno lisä. Midari on varmasti hyvä kiekko, mutta vannoutuneena buzz heittäjänä se jää pois. Parempi fiilis jää kuitenkin, kun tietää että kiekko ostoksiin käyttämät rahat jää kotimaahan.
« Last Edit: 23.09.13 - klo:18:00 by MarkoJ »
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #170 on: 23.09.13 - klo:13:18 »
Loppujen lopuksi olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin prodiscuksen kiekkoihin. Alivakaa putteri voisi olla hieno lisä. Midari on varmasti hyvä kiekko, mutta vannoutuneena buzz heittäjänä se jää pois. Parempi fiilis jää kuitenkin, kun tietää että kiekko ostoksiin käyttämät rahat jää kotimaahan.
Basic Jokeria hakkaamalla saa hyviä alivakaita puttereita. Kaupasta sellaista ei saa, se on toki puute.

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #171 on: 23.09.13 - klo:14:12 »
Loppujen lopuksi olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin prodiscuksen kiekkoihin. Alivakaa putteri voisi olla hieno lisä. Midari on varmasti hyvä kiekko, mutta vannoutuneena buzz heittäjänä se jää pois. Parempi fiilis jää kuitenkin, kun tietää että kiekko ostoksiin käyttämät rahat jää kotimaahan.
Basic Jokeria hakkaamalla saa hyviä alivakaita puttereita. Kaupasta sellaista ei saa, se on toki puute.

Hiukan vastustan sitä ajatusta että kiekot pitää "kayttää" hyviksi. Se luo tilanteen jossa on turhan arvokkaita kiekkoja. Mä olen vielä todella lahjakas hukkaamaan kiekkoja niin tarvis aina saada kaupasta vastaava tilalle  :o
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #172 on: 23.09.13 - klo:14:32 »
Loppujen lopuksi olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin prodiscuksen kiekkoihin. Alivakaa putteri voisi olla hieno lisä. Midari on varmasti hyvä kiekko, mutta vannoutuneena buzz heittäjänä se jää pois. Parempi fiilis jää kuitenkin, kun tietää että kiekko ostoksiin käyttämät rahat jää kotimaahan.
Basic Jokeria hakkaamalla saa hyviä alivakaita puttereita. Kaupasta sellaista ei saa, se on toki puute.

Hiukan vastustan sitä ajatusta että kiekot pitää "kayttää" hyviksi. Se luo tilanteen jossa on turhan arvokkaita kiekkoja. Mä olen vielä todella lahjakas hukkaamaan kiekkoja niin tarvis aina saada kaupasta vastaava tilalle  :o
Jep, samoilla linjoilla. Toki se Basic muovinen pehmeä kiekko voi vaan jäädä kenkään kiinni kun käyt kävelyllä... ;)

Offline Varsi

  • Juniori
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
  • Oikea nimi: Arto Nupponen
  • Seura: Disc Golf Varkaus
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #173 on: 24.09.13 - klo:13:19 »
Prodiscus testailu muuttui bägin sisällön muuttumiseen. Isompi osa tätä muutosta on suomalaiseen valmistajaan satsaaminen, kuin itse kiekkojen erot. Prodigyn Pa1 ja Pa2 tuli korvattua premiun ja ultrium jokerilla. En tiedä kuuluisiko kiekoissa olla eroja, mutta ainakin noissa omissa ultrium jokeri on vakaampi kuin premium. Alivakaaksi putteriksi jäi kuitenkin vielä Pa4 joka pitää paikkansa. Midarit on buzzeja... eikä se tule muuttumaan. Ei niitä vain voi korvata  ;D isoimpia yllätyksiä oli ultrium laseri ja slaidi. Molemmat todella hyvän tuntuisia kiekkoja. Mun tekniikalla käytän niitä käytännössä samoihin mittoihin pyrkiessä, erona kuitenkin että slaidi on vakaampi. Legenda vakaana draiverina ja respecti buzzin tilalle kovaan tuuleen. Prodigystä on jäänyt PA4:sen lisäksi ainoastaan D1, eikä sitäkään ole tullut paljoa heitettyä.

Loppujen lopuksi olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin prodiscuksen kiekkoihin. Alivakaa putteri voisi olla hieno lisä. Midari on varmasti hyvä kiekko, mutta vannoutuneena buzz heittäjänä se jää pois. Parempi fiilis jää kuitenkin, kun tietää että kiekko ostoksiin käyttämät rahat jää kotimaahan.

Oma Ultrium Jokerini on hiukan vähemmän ylivakaa kuin ylivakain premium mikä minulla on (löytyy tosin vähemmän ylivakaakin premium käytössä olevien joukosta). Taitaa lähinnä olla eräkohtaisia eroja enemmän kuin muovista riippuvia.
Kaikki Ultrium Legendat mitä oon nähny on muotoutunu hiukan alivakaammaksi kuin vakaimmat premiumit. Sama Slaideissa. Premium Slaidit on turhan jyriä minulle mutta Ultrium hyvinkin käyttökelpoinen.

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #174 on: 26.09.13 - klo:20:55 »
Loppujen lopuksi olen kuitenkin tyytyväinen kaikkiin prodiscuksen kiekkoihin. Alivakaa putteri voisi olla hieno lisä. Midari on varmasti hyvä kiekko, mutta vannoutuneena buzz heittäjänä se jää pois. Parempi fiilis jää kuitenkin, kun tietää että kiekko ostoksiin käyttämät rahat jää kotimaahan.
Basic Jokeria hakkaamalla saa hyviä alivakaita puttereita. Kaupasta sellaista ei saa, se on toki puute.

Premium jokeri on aivan loistava putteri

Offline alessii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksi Salonen
  • Seura: TFS
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #175 on: 06.10.13 - klo:16:20 »
Mulla on basic jokereita ainoina puttereina, todella hyväntuntunen ja pitävä toi basic vaikka meneekin helposti lommoille. Kaupasta saa uusia. Lisäks on tosi ylivakaa premium respecti käytössä.  Kokeilin kaikki muut premium muovisina, legendasta tuli jotenkin mieleen isäntä, 2 laseria oli ja molemmat aivan erilaisia, toinen tuntu aika jyrältä ja toisella lähti hysseflipit helposti. Slaidi oli aika mitäänsanomaton omaan käteen ja midari ei vakuuttanu kovin, jokerilla hoituu samat hommat. Kaiken kaikkiaan hyvän tuntuset nuo muovit ja muutama malli vakuutti mut. :)

Offline Humpparitari

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
  • Seura: Team Spirit
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #176 on: 10.10.13 - klo:13:51 »
Omasta bägistä löytyy yksi kappale basic jokereita. Aika kovasti on ottanu hittiä ja mennyt jo kupruille ja mutkille komeasti. Yhtäkaikki, kiekko ei edelleenkään kippaa juuri lain kovissakaan vedoissa. Avauksiin olen tätä käyttänyt jo joskus lähestymisiin. Jos hankin premium jokerin kaupasta niin millä tavalla se teidän mielestä eroaa uudesta basic jokerista? Kun tosiaan minulla ei juurikaan ole basicjokeri alivakautunut niin olisiko minulla sitten 2 samanlaista jokeria joista toinen on uudempi?
Ykkönen kakkonen, hevosmies Makkonen
Kolmonen nelonen, Makkosen hevonen.

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #177 on: 10.10.13 - klo:13:58 »
Premium Jokeri on basicciin verrattuna liidottomampi ja varsinkin vanhemmat yksilöt ovat erittäin ylivakaita.

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #178 on: 18.10.13 - klo:22:13 »
Mulla ollut pitkään pari basic jokeria mukavan lötröjä ja toimivia. Tilasin pari lisää ja paljon kovempia ja ei  niin paljon taipuile eikä lommoile Onko muovi muuttunut?
Team Trilogy

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Prodiscuksen lätyt
« Reply #179 on: 31.10.13 - klo:17:29 »
Onko muilla kokemuksia nuista uusista basic Jokereista? Onko se muovi muuttunut vai sattuiko Tsss:lle jotain maanantaikappaleita?