Jos kyseessä on se puisto, jossa on koreja etelään Motonetistä, Varuste.netistä ja Varustelekasta, tunnen paikan. Keuhkot paskana, joten pyöräily on out, mutta bussilla pääsee kai lähelle. Onneksi lekuri on käskenyt hengästymistä välttävää ulkoilua päivittäin keuhkohoidoksi. Ja heittämistä käsihoidoksi. Sikäli kiinnostaa, kun käsi paranisi heittokuntoon, kun on ylirasitustulehdus päällä.
Minä olen mainio esimerkki pakollisesta tekniikan muokkauksesta pois ihanteellisesta vammoista johtuen. Sikai en täystehoilla ole hyvä esimerkki, mutta kontrollitehoilla on vähän järkevämpi tekniikka yleiskäyttöön. You have been warned. Nyt on valot kortilla, miten aikaisin porukka pääsee paikalle yleensä? Mulle ma-to käy yleensä ja muut päivät ei.
Mielenkiintoista on, miten käsitykset muuttuvat. Kun aloitin Beast oli maksimipituusdraiveri. Aero putteri oli me pituusdraiveri julkaisuhetkellä. Mistä alkaen speed 10 on kontrollikiekko? Sitä olen aina hehkuttanut Beastissä, että se on pitkistä kiekoista kontrolloitavin, eli kontrollikiekko lisätyllä pituudella. Sikäli ymmärrän kommentin kontrollidraiverista, vaikka se talloo vanhojen määritelmien varpaille. Ei ole eka kerta historiassa.
Ymmärrän Arin purnauksen eriävistä Dessuista, mutta se ei ole ainoa kiekko, jolle on noin käynyt. Olen välttänyt ongelman Dessujen vaihteluista, kun siirryin pois niistä ja naureskelin kyynisesti AJ dessuista kuulemilleni ylivakaampi kuin alkuperäiset kommentteja. Jo silloin se oli niin passe (kännykästä puuttuu etuheittomerkki), kun oli nähty jo aiemmin. Fiilis oli Innova, jälleen rolleyes. Rpro kevyet Bossit olivat pidempiä silloin. Harvoin kannatti käyttää, kun eivät kestä mitään.
Beast on worst offender kohdalleni osuneista ja olen nähnyt neljää eri päämuotoa vuosien aikana.
Minulla pisin kulunut Pro Dessu on huippuheitolla pari metriä Beastiä pidempi ja yleensä samoissa. Beast vaatii paljon korkeamman heiton kulkeakseen pitkälle.