Frisbeegolf-keskustelu > Treenipäiväkirjat

Saturin Miikan mutinat

<< < (2/481) > >>

Ari:
Hyvää luettavaa.
Ihan kaikkia kisavierailuja ei ihminen aina muista. En minäkään.
Ensimmäiset kisatouhut järjestäjän puolella on aina jännää puuhaa. Pelaajillehan se ei välttämättä ole ihan niin jännää.

Veikkolan rata ei välttämättä ole ihan kaikilta osin suosikkini, mutta nämä kisahommat on sujuneet siellä senverran kivasti järjestelyjenkin osalta, että silloin tällöin tulen jatkossakin varmasti siellä vierailemaan kun omaan elämään sopii.

Sullahan on enemmän kokemusta eri radoilta kuin mulla, joten näkemystäkin alkaa olla. Jäämme odottamaan suosituksia ja kannanottoja eri radoilta.

gunners:
Nää on järisyttäviä tarinoita heittomääriltään ja ratabongaus määriltään mitä nämä lajiin viime vuosina hurahtaneet kertovat.
Hyvin mielenkiintoista luettavaa.
Toivotankin Miikkalle antoisia vuosia lajin parissa ja innostavia tekstejä foorumille!

Flick Maniac:
"Cool story, bro" läppää heitetään usein sarkastisesti, mutta nyt se on ihan totista totta.  :)

IironSika:
Tässä kalpenee mun 106kg -> 91kg vuoden aikana. Mutta polvikivut ovat minullakin taakse jäänyttä elämää, jopa niin, että suunniteltu polvileikkauskin peruttiin ainaki toistaiseksi.

mykey:
Holari mutinaa.

6kpl tullut avaus mentyä ei harjoitus heitolla ,eli minulle ratakierroksella jolla normaalisti yhtä kiekkoa käyttäen valittu rata pelataan väylän heittopaikalta maalikoriin ,pelaten jokaisen väylän kertaalleen.

Jamo joka minut lajiin tutustutti heitti omansa juuri 10000 heiton tultua täyteen.
Siinä sitä sitten kirjattiin tuloksia ja metsästettiin ensimmäistä holaria, tuota himoittua sattumaa kun kaikki loksahtaa kohdalleen ja hyvä lähestyminen on vähän liian pitkä ja vähän liian korkea.

Meni 10000 heittoa ja eipä kuulunut holaria, ajattelin että onpa kummallista, pelaat ja pelaat ja sattumakaan ei auta.
Oli koriosumia,pomppuja ja korin katon päälle jäi kiekko avauksesta kolme kertaa ennen kuin pinkki FLX 170g challanger sitten päätti jäädä koriin sisälle.
Voi sitä tunnetta kun sai laittaa ykkösen korttiin ja disc golf scoreskin mukavasti muistutti tuloksia laitettaessa ,onneksi olkoon hole in one, väylä1.

laskin että kyseessä oli 33451 heitto ratakierroksella ja pm 16.11.2014 nummelanharjun ykkös väylä. Mistä muistan tuon, fixuna tussasin sen omaan kiekkoon jossa muisto nyt pysyy tallessa.
Niin se vaan on että haulikolla kun ampuu tarpeeksi niin joku hauli löytää perille.
Tuli itsenäisyyspäivä ja karvalakki sarjan kilpailu SFKG , väylä17 oli tuolloin mandoportista alamäkeen 72m heitettävä putteri liidätys.
06.12.2014 ja heitto nunero 34753.
Onnistumisen riemu oli valtava ja huusin kurkku suorana heittopaikalla yhdessä poolin kanssa heitellen yläfemmoja. Ei aikaakaan kun parin väylän päästä samasta suunnasta kuului riemua ja palkintojen jaossa saatiin molemmat kiekko holarin heitosta samalta väylältä. Herra Winterhalter otti asian vähän tyynemmin kuin minä, mutta kyllä siinä hymyssä suin kiekkoja ihasteltiin.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version