Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ostetaan: Star Destroyer (Vanha kunnon, ei noita uusia!) Vantaa/Tikkurila  (Read 2368 times)

Offline Red_

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Eli hakusessa vanha kunnon dessu Star muovilla, noita uusia en huoli. En oo vielä yhtäkään uutta dessuu saanu lentämään samalla lailla kuin tota vanhaa kunnon dessu.

Paino: 172g
Väri: Ei väliä
Hinta: Kohtuullinen

Kaupat kasvotusten, esim: Hyrylän urheilupuiston radalla tai kohtuullisen matkan päässä Tikkurilasta.

Offline Red_

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Olipas epämääräinen ilmoitus.
Tarkotan siis noita Star destroyer, Jenkins stämpil, 4-5 vuotta vanhat tais olla ylivakaita? Korjatkaa jos oon väärässä.

mut sellanen siis hakusessa.

Offline Lypsyjakkara

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
Moro en jaksa yksityisviestiä kirjoittaa. Mulla on vanhoja jenkis dessuja. On OS dessua, perus vakaata dessua. Värit oransseja ja painot 168-175g. Hinta kohtuullinen mut enemmän kuin uudella pauli dessulla.
D1 D2 D3 X1 | H1 H2 | F1 F2 F3 | M1 M2 M4 | Pa1 Pa3

Offline Red_

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
Moro en jaksa yksityisviestiä kirjoittaa. Mulla on vanhoja jenkis dessuja. On OS dessua, perus vakaata dessua. Värit oransseja ja painot 168-175g. Hinta kohtuullinen mut enemmän kuin uudella pauli dessulla.

Onko missäpäin? Mikä kuntoluokitus kiekoilla? Ja löytyykö 172g painoista? Ja hinta? Tosiaan Star jenkins stämpil 172g painoisena kiinnostaa.

Offline Lypsyjakkara

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
Moro en jaksa yksityisviestiä kirjoittaa. Mulla on vanhoja jenkis dessuja. On OS dessua, perus vakaata dessua. Värit oransseja ja painot 168-175g. Hinta kohtuullinen mut enemmän kuin uudella pauli dessulla.

Onko missäpäin? Mikä kuntoluokitus kiekoilla? Ja löytyykö 172g painoista? Ja hinta? Tosiaan Star jenkins stämpil 172g painoisena kiinnostaa.
Helsinki, Kallio. Laita Facebookissa viestiä (Roni Räsänen) tai lisää whatsappiin 0400655938. Löytyy niin paljon kaikenlaista dessua.
D1 D2 D3 X1 | H1 H2 | F1 F2 F3 | M1 M2 M4 | Pa1 Pa3