Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Frisbeegolfaiheiset sovellukset Älypuhelimilla ja muilla alustoilla  (Read 266607 times)

Offline Snowman

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
En tiedä joko on mainittu, varmaankin, mutta virkistetään muistia silti: Android -puhelimelle loistava sovellus Disc Caddy 2, tästä löytyy myös ilmaisversio, mutta siinä ei ole statistiikkaa.

Offline goni

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
  • Oikea nimi: Valtteri
Täältä ääni myös Disc Caddy 2:lle. Helppo tulosten syöttö, OB-lisämerkintämahdollisuus, virheellisten merkintöjen tekemisen muuttaminen näppärästi.
Statistiikatkin melko hyvät. Lisäksi helppo tulosten jako suoraan esim. whatsappilla.

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Easyscorecardia on tullut käytettyä, mutta nyt törmäsin uudehkoon sovellukseen nimeltään UDisc. Ideana hyvä, tulosten tallentamisen lisäksi mittaa heittojen pituuden, matkan korille jne., mutta äkkiseltään näyttää vähän hankalalta täällä vähemmän tarkkojen google mapsien alueella: Radat pitäisi itse kartoittaa, ja esimerkiksi Laajavuoren talvimaisemista on pikkuisen hankala hahmottaa että missäs kohtaa se korin paikka onkaan.

Offline hece

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 376
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henrik Martikainen
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat
Easyscorecardia on tullut käytettyä, mutta nyt törmäsin uudehkoon sovellukseen nimeltään UDisc. Ideana hyvä, tulosten tallentamisen lisäksi mittaa heittojen pituuden, matkan korille jne., mutta äkkiseltään näyttää vähän hankalalta täällä vähemmän tarkkojen google mapsien alueella: Radat pitäisi itse kartoittaa, ja esimerkiksi Laajavuoren talvimaisemista on pikkuisen hankala hahmottaa että missäs kohtaa se korin paikka onkaan.
Viime kesänä muuten lisäsin juuri easyscorecardiin Laajavuoren radan tii- ja koripaikat, mutta ongelma sama: Ei tuosta vanhasta googlen satelliittikuvasta voi mitenkään nähdä kaikki paikkoja tarkkaan, joten tuli herkästi jopa 20m virheitä. Pakko olisi jotenkin merkitä paikkojen gps-koordinaatit paikan päällä ja jotenkin siirtää ne ratatietoihin, mutta vaikuttaa turhan työläältä. Easyscorecardillahan pystyi siten kierroksen aikana tarkistamaan matkan korille, en muista oliko siitä muuta iloa.

Offline Notizen

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Nyt on saatavilla uusi tulosten kirjausohjelma Windows Phone 8:lle: Disc Golf Nero

http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/disc-golf-nero/779b93ed-8cda-43fd-aede-7b9d76f4a68e

Se sisältää mm. kaikki suomen radat ja lisäksi on mahdollisuus tehdä millaisia tahansa omia ratoja.

Voit myös syöttää OB tuloksen väyläkohtaisesti!

Kannattaa kokeilla!

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Itellä "disc atlas" iOs:llä. Kiekot pysyy hyvin muistissa.

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Puoltoista vuotta sitten latasin androidille disc caddyn. Ajattelin silloin disc caddy kakkosen hommaamista ja ajattelin, että joskus myöhemmin. No tällä hetkellä hinta noussut sovelluksella 4 euroa!!! Onneksi ilmaisversio on kehittynyt ja heittäessä näkee väylän keskiarvon.
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Onneksi ilmaisversio on kehittynyt ja heittäessä näkee väylän keskiarvon.

Tästä tulikin mieleen että mitenköhän porukka tykkää käyttää näitä softia siellä radoilla? Itse olen kiinnostunut numeroista ja mielelläni analysoin kierroksia mutta teen sen aina jälkikäteen. Eli radalla vain mahdollisimman yksinkertainen softa mukaan jolla kerätään tulokset ja korkeintaan nähdään kokonaistilanne mutta ei mitään sen tarkempaa. Sitten kierroksen jälkeen scorecard meiliin ja sieltä sitten discgolfscoresiin tms ja voi verrata että miten meni aiempiin kierroksiin nähden...
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Kukaan käyttänyt videoinnissa "ubersense" nimistä ohjelmaa videoiden hidastukseen? Videoiden jakomahdollisuudet mainiot.

Offline peperoni

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 265
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo Mäkelä
Tästä tulikin mieleen että mitenköhän porukka tykkää käyttää näitä softia siellä radoilla? Itse olen kiinnostunut numeroista ja mielelläni analysoin kierroksia mutta teen sen aina jälkikäteen. Eli radalla vain mahdollisimman yksinkertainen softa mukaan jolla kerätään tulokset ja korkeintaan nähdään kokonaistilanne mutta ei mitään sen tarkempaa. Sitten kierroksen jälkeen scorecard meiliin ja sieltä sitten discgolfscoresiin tms ja voi verrata että miten meni aiempiin kierroksiin nähden...

Mä olen käyttänyt tuota Easy score cardsin maksullista versiota ja olen huomannut sen erittäin toimivaksi paketiksi. Kierrosten aikana käyttöliittymä on minimaalinen eli ainoastaan tuo edellisten kierrosten keskiarvo on näkyvissä tulosten syötön lisäksi.

Kierroksen jälkeen voi sitten suoraan ohjelmasta katsoa statistiikkoja riittävän monella eri tavalla, joten ei tarvitse exportata tietoja mihinkään. Tämän lisäksi tulokset backupataan helposti moneen eri pilveen, jotta tulokset ei koskaan katoa.

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Tänään ilmesty FRIGO. Käykäähän katsomassa.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse

Tänään ilmesty FRIGO. Käykäähän katsomassa.

Hyvänäkönen sovellus, vielä kun pääsis radalle testaamaan :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Kukaan käyttänyt videoinnissa "ubersense" nimistä ohjelmaa videoiden hidastukseen? Videoiden jakomahdollisuudet mainiot.

Tää Ubersense on ihan loistava. Mulla on ipad missä on huono kamera. Eli kuvaan kännykällä ja lähetän tohon ipadiin. Toi "scrollaus" (mitäikinä onkaan)
On hyvä. Pystyy kattomaan tarkasti kaikki yksityiskohdat.
Kaikki jolla joku Applen laite ladatkaa UBERSENSE
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline Larzi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 362
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lauri Tuominen
  • Seura: WDGC
Kukaan käyttänyt videoinnissa "ubersense" nimistä ohjelmaa videoiden hidastukseen? Videoiden jakomahdollisuudet mainiot.

Tämäpä vaikutti mielenkiintoiselta ohjelmalta, kiitoksia vinkistä. Android app on luvattu tulevan tänä vuonna.
Grip EQ A14: Xt Aviar | Soft Pure | Premium Jokeri | FLX Buzzz | Glow,Ch MD3 | Ch Firebird | 2nd run FD | C-FD2 | Ch Valkyrie | C,S,P-PD | Star Destroyer

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Kukaan käyttänyt videoinnissa "ubersense" nimistä ohjelmaa videoiden hidastukseen? Videoiden jakomahdollisuudet mainiot.

Tämäpä vaikutti mielenkiintoiselta ohjelmalta, kiitoksia vinkistä. Android app on luvattu tulevan tänä vuonna.

Ja on vielä ilmainen. androidille ei saa mitään hidastuskameraa ilmaiseksi.
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759