Laitetaas kans palautetta:
Väylät pääosin hyviä, ehkä juuri nuo 10 ja 17 ovat tosiaan par 3,5, kun tykkikäsilläkään ei ole asiaa putille, mutta lähäri jää melko lyhyeksi. Silti 150m heittäjä ei juurikaan saa etua 100m heittäjään nähden. Muutama korinpaikka kaipaisi hieman parempaa siistimistä, nyt siellä täällä oli aika lähellä koria vielä max miehenkorkuista näreikköä, jonka saisi mielestäni kaataa ja muutenkin korin ympärystät niittää. Tiiden kanssa oli päästy hyvään alkuun. Maata ympärille, varsinkin taakse ja varsinkin niille tiille, joilta yliastuminen johtaa neliraajahalvaukseen. Tuohon maastoon kun tuollaisen lavan rakentaminen taitaa olla ainoa mahdollisuus tehdä tasainen tii. Lisäksi muutama tii keinui jopa hieman häiritsevästi eikä ollut aivan suorassa. Väylät olivat pääosin hyvin siistittyjä, ainoat sanomiset väylän 14 loppupäästä, jossa oli peukalonvahvuista, kymmensenttistä tikkua pystyssä melko tiheään. Raivurilla vain juurta myöden, paitsi että niistä voi tulla melko erikoisia pomppuja, niin niiden kanssa joutuu kävellessä olemaan melko tarkkana. Lisäksi kutosväylän fairway oli melkoista kyntöpeltoa, siinäkin saa olla melko tarkkana mihin astuu. Tärkein huomio kulkemisen puolesta kuitenkin kohdistuu siirtymiin. Väylillä on suht paljon korkeuseroja, mikä on vain hyvä asia, mutta kulkeminen jyrkillä, kivikkoisilla rinteillä oli paikoin jopa melko vaarallisen oloista, sateella väsyneenä varmaan hengenvaarallista. Portaat olisivat useammassa paikassa aivan välttämättömät. Väyläopasteet olivat mainiot, kuten Garffikin tuossa edellä mainitsi.
Ymmärrän toki, että työ on vielä kesken, eli varmaan asioista ollaan tietoisia, vaikkei vielä ole ehditty kaikkea tekemään. Hyvä rata kuitenkin nyt jo, pienellä parantelulla varmasti tulee olemaan erinomainen.
edit: jäi muuten vihreä premium respecti johonkin väylälle 18, luultavasti jossain oikealla pyltsissä.