Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 867580 times)

Offline Visto

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti Koivisto
Bägit
« Reply #360 on: 07.06.13 - klo:13:56 »

Fade Crunch Box

Kiitos vinkistä, sopivan hintainen eikä kumminkaan liian iso monsteribägi. Laitan tilaukseen! :)
« Last Edit: 07.06.13 - klo:13:59 by Visto »

Offline Putteri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 168
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #361 on: 14.06.13 - klo:11:30 »

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Bägit
« Reply #362 on: 14.06.13 - klo:13:56 »
Vielä odotellaan Prodiscuksen pienempää bägiä, en ostanutkaan Rangeria.
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Eetu #13

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 326
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #363 on: 15.06.13 - klo:22:01 »

Fade Crunch Box

Kertokaas joku tosta vähä enemmän. Kestääkö hyvin? Mitä valjaita ootte ton kanssa käyttäneet?

Offline Mr. Sly

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
  • Oikea nimi: Seppo Silvennoinen
Vs: Bägit
« Reply #364 on: 16.06.13 - klo:10:03 »
http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,31.msg32617.html#msg32617, täällä arvosteluni NutSacin laukuista.

Allekirjoitan arvostelun. Itsellä pinkki Double Nutsac ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Itsellä ainakin vaikutti myös peliin tietyllä lailla, kun siirryin Innovan Competition bagistä tuohon Nutsaciin. Siirtyminen +20 kiekosta n.10 kiekkoon suoraviivaisti peliä pakottamalla miettimään kiekkovalinnat tarkemmin. Omalla kohdalla ainakin vaikutus peliin oli positiivinen.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Bägit
« Reply #365 on: 16.06.13 - klo:14:09 »

Fade Crunch Box

Kertokaas joku tosta vähä enemmän. Kestääkö hyvin? Mitä valjaita ootte ton kanssa käyttäneet?

Kestää hyvin. Noin pieneen bägiin ei ole järkeä laittaa valjaita omasta mielestäni, hyvin pärjäsi olkahihnalla sen yhen kesän mitä tuollaista käytin.

Offline nixe

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 231
    • View Profile
    • DGCH
  • Oikea nimi: Niko Palokangas
  • Seura: DGCH
Re: Vs: Bägit
« Reply #366 on: 16.06.13 - klo:15:40 »

Fade Crunch Box

Kertokaas joku tosta vähä enemmän. Kestääkö hyvin? Mitä valjaita ootte ton kanssa käyttäneet?
Itellä treenibäginä, aivan hyvin menee olkahihnalla, vaikka tetsarivaljaitten kans tullu myös roudattua aiemmin. Kestää oikeen hyvin, päätaskun vetoketjusta on pari "tinniä" irronnu, mutta ei haittaa käyttöä mitenkää.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Ei se osu | myynnissä | DGCH | PDGA #63318

Offline Hatti

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 137
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Niiranen
  • Seura: Järvenpää Frisbeegolf RY
Vs: Bägit
« Reply #367 on: 18.06.13 - klo:14:34 »
Grip EQ vs DD Ranger Backpack vs Prodiscus Pro Bag

Gripiltä tulossa isompaa laukkua kun Prodiscus ilmoitti tuovan markkinoille hiukan pienemmän reppumallisen laukun.

Mutta minkäs näistä sitten valitset?

Ikuiset takuut jokaisessa (?), Prodiscus isoin, Grippi edellä kävijänä näyttänä suuntaa (onko laukku jo liian vanhanaikainen?), kun DD toi ensimmäisen oman erottuvan laukkunsa markkinoille.

äääh... Grippi ollut pitkään jo haaveilussa, mutta discuksen iso laukku myös kiinnostais tavaratilan takia.

Please Frisbeegolf Addicts,  Help me pick right one!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Bägit
« Reply #368 on: 18.06.13 - klo:14:38 »
Prodiscukselta tuli juur pikkubägi.

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Bägit
« Reply #369 on: 18.06.13 - klo:14:46 »
Prodiscukselta tuli juur pikkubägi.
onks tälle jo hinta tiedossa?

Offline Tuomas

  • Juniori
  • **
  • Posts: 58
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Töyrylä
  • Seura: Nofs
Vs: Bägit
« Reply #370 on: 18.06.13 - klo:14:53 »
Prodiscukselta tuli juur pikkubägi.
onks tälle jo hinta tiedossa?
Joku sano että jotain 170e luokkaa
P2 Roc TL Firebird Destroyer

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Bägit
« Reply #371 on: 18.06.13 - klo:22:11 »
Prodiscukselta tuli juur pikkubägi.
onks tälle jo hinta tiedossa?
Joku sano että jotain 170e luokkaa

169€
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline dppedro

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 166
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Alander
  • Seura: FGCK
Vs: Bägit
« Reply #372 on: 19.06.13 - klo:08:48 »

Fade Crunch Box

Kertokaas joku tosta vähä enemmän. Kestääkö hyvin? Mitä valjaita ootte ton kanssa käyttäneet?

On hyvin kestänyt, 3. kausi menossa. On kiertänyt mukana sateessa, paahteessa ja talvikierroksilla. Pullotaskuun menee 1.5L pullo, tosin itse pidän siinä 1L pulloa niin paino pysyy paremmin. Isoon taskuun olen laittanut ohuen tuulitakin ja lätsän. Pienessä päätytaskussa sitten laastaria ja avaimet. Kiekkoja on putteritaskussa 2 (Jokerit) ja sisällä 9-10.

Valjaiksi ostin pari viikkoa sitten Roller Disc Golfin valjaat. Oikein hyvältä tuntuu, 10 kierrosta suunnilleen pelattu ja kävelyä tullut paljon. Itse pidän valjaiden käytöstä kun saan bägin paremmin selkään tasapainoon. Varsinkin pidemmillä siirtymillä ovat minulle rahanarvoisia.

Overall: hyvä bägi suht edullisesti jos haluaa enemmän kuin pikkubägin mutta ei kisabägiä 20 kiekolle. Kangas toki likaantuu mudasta helposti mutta on mielestäni kestävää.

Offline Eetu #13

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 326
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #373 on: 19.06.13 - klo:10:09 »

Fade Crunch Box

Kertokaas joku tosta vähä enemmän. Kestääkö hyvin? Mitä valjaita ootte ton kanssa käyttäneet?

On hyvin kestänyt, 3. kausi menossa. On kiertänyt mukana sateessa, paahteessa ja talvikierroksilla. Pullotaskuun menee 1.5L pullo, tosin itse pidän siinä 1L pulloa niin paino pysyy paremmin. Isoon taskuun olen laittanut ohuen tuulitakin ja lätsän. Pienessä päätytaskussa sitten laastaria ja avaimet. Kiekkoja on putteritaskussa 2 (Jokerit) ja sisällä 9-10.

Valjaiksi ostin pari viikkoa sitten Roller Disc Golfin valjaat. Oikein hyvältä tuntuu, 10 kierrosta suunnilleen pelattu ja kävelyä tullut paljon. Itse pidän valjaiden käytöstä kun saan bägin paremmin selkään tasapainoon. Varsinkin pidemmillä siirtymillä ovat minulle rahanarvoisia.

Overall: hyvä bägi suht edullisesti jos haluaa enemmän kuin pikkubägin mutta ei kisabägiä 20 kiekolle. Kangas toki likaantuu mudasta helposti mutta on mielestäni kestävää.

Kiitos, taidan laittaa tuon tilaukseen!  :)

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Bägit
« Reply #374 on: 28.06.13 - klo:17:43 »
Prodiscukselta tuli juur pikkubägi.
Hyvin teki kyl powergripiltä noi pikkubägit kauppansa. Ei menny ku vajaa 2 päivää ja 9 bägiä myytiin, ainakin sivujen kautta. Ostin itekkin ja ensihiplailujen ja kiekkojen laittamisen jälkeen on oikein hyvä kuva bägistä. Tämä on erittäin hyvän kokoinen, koska isompi on järjettömän iso, ainakin omaan käyttöön.