Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 867530 times)

Offline Dustee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 274
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Bägit
« Reply #555 on: 03.03.14 - klo:14:08 »
Tai sit sitä taskua mikä on siinä päällä, jossa itse pidän draivi putterit..

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Bägit
« Reply #556 on: 03.03.14 - klo:14:10 »
1,5 vuotta ollu 30+ bägi käytössä ja ainakaan omassa ei oo mitään merkkejä mistään sivutaskujen irtoamisesta. Mikä on tuloskansiotasku?

Tarkotetaan varmaan ihan sitä missä on sadehuppukin :o

Eiköhän se tämä kuitenkin ole, mitä Riku meinaa..

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Vs: Bägit
« Reply #557 on: 03.03.14 - klo:17:55 »
Onko muut A-gripin omistajat huomannu, että bägi ois etupainonen? Ei tarvi juuri ku hipasta tuota niin se kellahtaa nokalleen. Masentava keräillä kiekkoja ku ne leviää pitkin tiluksia :(

Onko sun bägi uusi? Mulla sama juttu mutta kuulemma on vielä uutuudenjäykkä, pohjan ym. pitäisi asettua käytön myötä.

Offline SamuliKL

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 308
    • View Profile
  • Oikea nimi: Samuli Lintula
  • Seura: 7k, Bear Disc Golf
Vs: Bägit
« Reply #558 on: 03.03.14 - klo:18:21 »
1,5 vuotta ollu 30+ bägi käytössä ja ainakaan omassa ei oo mitään merkkejä mistään sivutaskujen irtoamisesta. Mikä on tuloskansiotasku?

Sama, ei mitään ongelmia enkä ole kuullut muiltakaan.
PA4 | PA1 |  M2 | M? | Jackal | F?? | Valkyrie | Beast | PD | D4

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Vs: Bägit
« Reply #559 on: 03.03.14 - klo:19:10 »
Onko muut A-gripin omistajat huomannu, että bägi ois etupainonen? Ei tarvi juuri ku hipasta tuota niin se kellahtaa nokalleen. Masentava keräillä kiekkoja ku ne leviää pitkin tiluksia :(

Onko sun bägi uusi? Mulla sama juttu mutta kuulemma on vielä uutuudenjäykkä, pohjan ym. pitäisi asettua käytön myötä.
Senhän nyt näkee ottallaki ettei semmonen rimpula voi pysyä pystys  8)

Offline sandelius

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 125
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #560 on: 05.03.14 - klo:08:17 »
1,5 vuotta ollu 30+ bägi käytössä ja ainakaan omassa ei oo mitään merkkejä mistään sivutaskujen irtoamisesta. Mikä on tuloskansiotasku?

Tarkotetaan varmaan ihan sitä missä on sadehuppukin :o

Eiköhän se tämä kuitenkin ole, mitä Riku meinaa..

Hahaa. En ole edes tajunnut, että siellä sisällä on sadehuppu :) Olen vain huomannut, että muut on pitänyt kansiota siellä. Itse olen iPadiä roudannut siellä. Huvittavaa ettei edes vahingossa käsi ole osunut siihen huppuun sisällä. Nyt kun alkoi kaivelemaan sitä taskua niin siellähän se sadehuppu oli sisällä :D

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Bägit
« Reply #561 on: 05.03.14 - klo:14:22 »
Tarkkasilmäisimmät varmaan huomas kun nämä Prodigyn reppubägit vilahteli tuolla Memorialissa.



Nämä on kuulemma testiversioita joita on pelkästään Prodigyn tiimiläisillä, ei oo vissiin tulossa markkinoille (ainakaan vielä tai tällaisenaan)?

Aika Gripin näkönen, isommilla sivutaskuilla, ekstra putteritaskulla ja ehkä vähän liian avonainen kattoluukku  ;D

Offline nixe

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 231
    • View Profile
    • DGCH
  • Oikea nimi: Niko Palokangas
  • Seura: DGCH
Vs: Bägit
« Reply #562 on: 05.03.14 - klo:15:27 »
Tarkkasilmäisimmät varmaan huomas kun nämä Prodigyn reppubägit vilahteli tuolla Memorialissa.

Näistä oli Willin ja Paigen Instagramissa kuvaa
http://instagram.com/p/k4u_Veuj9D/
http://instagram.com/p/k4-SCJFSQl/

ja videotakin
http://instagram.com/p/k7WfDwlSVK/
http://instagram.com/p/k7W1i9lSVk/

Ei se osu | myynnissä | DGCH | PDGA #63318

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Bägit
« Reply #563 on: 05.03.14 - klo:15:47 »
Nämä on kuulemma testiversioita joita on pelkästään Prodigyn tiimiläisillä, ei oo vissiin tulossa markkinoille (ainakaan vielä tai tällaisenaan)?

"Look for production in the next couple months!"

- Paige Pierce

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Bägit
« Reply #564 on: 11.03.14 - klo:14:14 »
Onko kokemuksia Roller Disc golf pro bägistä? Kumpi olisi parempi Fade Gear torney vai Roller disc golfin bägi? Hintalaatu on ainakin parempi Rolleris.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Bägit
« Reply #565 on: 14.03.14 - klo:16:06 »
Tuosta Rangerista ku puuttuu tasku score cardille, niin ratkaisin ongelman tuolla tavalla. Pieni jakaja ylätaskuun ja saa taskun vetskareilla lähes kiinni ja jakaja jättää pienen loven scorea varten. Testattu ja toimii.  Jakaja taipuu nätisti piiloon kun sitä ei tartte eikä haittaa taskun käyttöä kuitenkaan.





Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Sappe^

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 46
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #566 on: 14.03.14 - klo:16:26 »
Onko kokemuksia Roller Disc golf pro bägistä? Kumpi olisi parempi Fade Gear torney vai Roller disc golfin bägi? Hintalaatu on ainakin parempi Rolleris.

Itsellä ollu fade nyt 1,5 vuotta erittäin kovallakin käytöllä, on pyöriny kivikoissa ja rapakoissa ja on ollut myös kalastus reppuna. Ainoa mistä on vähän miinusta niin on menettänyt hieman jäykkyyttä. Ja pullotaskuissa ei Oikeen tahdo iso pullo täytenä pysyä mukana.

Offline Antique

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Nestori Mäkinen
  • Seura: 7k / Prodigy Disc Street Team
Vs: Bägit
« Reply #567 on: 15.03.14 - klo:01:34 »
Onko kokemuksia Roller Disc golf pro bägistä? Kumpi olisi parempi Fade Gear torney vai Roller disc golfin bägi? Hintalaatu on ainakin parempi Rolleris.

Itsellä ollu fade nyt 1,5 vuotta erittäin kovallakin käytöllä, on pyöriny kivikoissa ja rapakoissa ja on ollut myös kalastus reppuna. Ainoa mistä on vähän miinusta niin on menettänyt hieman jäykkyyttä. Ja pullotaskuissa ei Oikeen tahdo iso pullo täytenä pysyä mukana.
Itellä oli kans se 1,5v, ainoat miinukset on vetoketjut ja pullotasku, kun ei tosiaan aina se vesipullo pysynyt mukana. Vetoketjuissa taas se, että vuoden aktiivisen käytön jälkeen jai se vetoklipsu (lukko tais olla kirjakielellisempi termi tälle) käteen ja sai sen jälkeen kirota kun ei saa enää pääosiota kiinni, kun hammastuskin vähän sökönä vetoketjusta kovan käytön myötä ;D
Ei olisi iso homma fiksata sellanen, jos yhtään harrastaa tollasten pikkuvikojen korjailua/parantelua tai olis tarkka käsistään.
|| Pa3 | Pa1 || A1 || M3 || F7 | F2 || H2 || D3 | D2 ||

Offline Roope

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 244
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Bägit
« Reply #568 on: 15.03.14 - klo:15:13 »
Suositelkaahan mulle hyvää reppubägiä, kun olis (ehkä) tarkotus sellaseen vaihtaa. Tilaa sais olla n. 18-22 kiekolle ja reilusti tilaa esim. tuulitakille/hupparille sekä kaikenlaiselle muulle varusteelle, jota kiessillä tarvii. Sateenvarjo- tai jakkarateline olis plussaa. Itse olen miettinyt Prodiscuksen pienempää tai DD Rangeria, mutta en ole osannut päättää kumman ottaisi. Eli jompikumpi noista vai joku ihan muu? Iso Prodiscus on liian iso ja Grippi ehkä liian kallis, paitsi jos se olisi ylivoimaisesti paras vaihtoehto. Eli minkä ottais..?
"Trying is the first step towards failure"

-Homer Jay Simpson

Offline Parru

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 25
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarkko Heikkinen
  • Seura: Spartak Frisbee, Kajaani
Vs: Vs: Bägit
« Reply #569 on: 15.03.14 - klo:16:21 »
Suositelkaahan mulle hyvää reppubägiä, kun olis (ehkä) tarkotus sellaseen vaihtaa. Tilaa sais olla n. 18-22 kiekolle ja reilusti tilaa esim. tuulitakille/hupparille sekä kaikenlaiselle muulle varusteelle, jota kiessillä tarvii. Sateenvarjo- tai jakkarateline olis plussaa. Itse olen miettinyt Prodiscuksen pienempää tai DD Rangeria, mutta en ole osannut päättää kumman ottaisi. Eli jompikumpi noista vai joku ihan muu? Iso Prodiscus on liian iso ja Grippi ehkä liian kallis, paitsi jos se olisi ylivoimaisesti paras vaihtoehto. Eli minkä ottais..?

Mulla hyvin pitkälti samanlainen tilanne, paitsi itellä just mietinnässä toi DD Ranger ja Grip Eq. Vaikee jotenkin tuo valinta tehdä ku ei kummastakaan käyttö kokemusta. Ehkä toi Ranger miellyttää vähän enemmän silmää, mutta onko sitten yhtä hyvä ku tuo Grip.

Kertokaahan kokeneemmat mielipiteitä niin valinta ehkä vähän helpottuu.

Lähetetty minun GT-P5200 laitteesta Tapatalkilla

How hard can it be??