Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 867506 times)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Bägit
« Reply #615 on: 24.03.14 - klo:15:09 »
Naureskelin kans että ihan multiääryysbägi sillä  ;D

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Bägit
« Reply #616 on: 24.03.14 - klo:15:26 »
Naureskelin kans että ihan multiääryysbägi sillä  ;D

oliko kuva linkkiä?
Team Trilogy

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Bägit
« Reply #617 on: 24.03.14 - klo:15:46 »
Naureskelin kans että ihan multiääryysbägi sillä  ;D

oliko kuva linkkiä?

Katto youtubesta Discgolfguy ja texas state championship part 1 niin siinä on Barsby bäginsä kanssa.

Offline amyggs

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aku Mykkänen
  • Seura: Disc Golf Varkaus ry
Vs: Bägit
« Reply #618 on: 24.03.14 - klo:15:59 »
Siinähän se komeilee:D
I don't always throw hyzers, but when I do I throw them from the deep and hairy valleys of my armpit.

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Bägit
« Reply #619 on: 24.03.14 - klo:17:23 »
Makee mummon vanha eväslaukku... Barsby venttailee varmaan bägisponssitarjousta :P

Offline draiveriveri

  • Juniori
  • **
  • Posts: 52
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Suomela
  • Seura: 7k
Vs: Bägit
« Reply #620 on: 25.03.14 - klo:12:11 »
Hehee. tee-se-itse miehenä mulla on käytössä hyvin samanlainen bägi kuin kuvassakin. Kirpparilta ostettu, olkasträpillinen versio, johon olen ostanu ikeasta muovisen lautaskuivaimen ja modannut sen toimittamaan kunnon bägeistä löytyvien erittelijöiden virkaa. 17 kiekkoo + muu sälä kulkee nätisti tuossa mun versiossa mukana. Ainoa kiekko joka bägissäni ei mahdu noihin rakoihin on uusi DX birdieni. Kuivain pitää myös bägin ryhtiä yllä. Mikäli ompelisin bägiini innovan kangasmerkin, luulen että menis läpi aika monelle aitona bäginä. ;)

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Bägit
« Reply #621 on: 25.03.14 - klo:18:48 »


Kannetaan nyt omakin "korsi" kekoon. Voi olla et on ollu jo aiemminkin ketjussa. Nuoremmalle väelle ei kaikille iha aukee. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Last Edit: 26.03.14 - klo:07:10 by salontom »

Offline draiveriveri

  • Juniori
  • **
  • Posts: 52
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Suomela
  • Seura: 7k
Vs: Bägit
« Reply #622 on: 25.03.14 - klo:22:18 »
Hahaa. Monikäyttöisyys kunniaan. Jakkara samassa paketissa.

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Bägit
« Reply #623 on: 26.03.14 - klo:10:31 »
Itekki väsäsin tässä ajankuluks oman reppubägin. Vanha työreppu ja vähän lankaa niin hyvä tuli ja aikaa meni 10min. Ruma toi kyllä on kun saatana, mutta kiekkoja vetää hyvin ja tuntuu tukevalta selässä. Nytten lähen radalle testaamaan.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Vs: Bägit
« Reply #624 on: 26.03.14 - klo:19:31 »
Uus trendi tää oman bägin tekeminen. Oon tässä miettiny kannattaako oman reppubägin pohjalle laittaa jotain pahvia yms. tukemaan bägiä. Oma kuitenkin pysyy pystyssä ilman pahviakin. Pitää vielä laittaa Innovan ja PG:n kangasmerkit niin on oikeannäköinen. Nordean kanssa vois tehdä sponsorisopimuksen kun on Nordean reppu ;D
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline draiveriveri

  • Juniori
  • **
  • Posts: 52
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Suomela
  • Seura: 7k
Vs: Bägit
« Reply #625 on: 26.03.14 - klo:20:17 »
Uus trendi tää oman bägin tekeminen. Oon tässä miettiny kannattaako oman reppubägin pohjalle laittaa jotain pahvia yms. tukemaan bägiä. Oma kuitenkin pysyy pystyssä ilman pahviakin. Pitää vielä laittaa Innovan ja PG:n kangasmerkit niin on oikeannäköinen. Nordean kanssa vois tehdä sponsorisopimuksen kun on Nordean reppu ;D


Itse totesin erinomaiseksi ratkaisuksi hakea ikeasta lautaskuivaimen ja sivuleikkureilla modasin kaiken muun pois, paitsi lautasille tarkoitetut kuivaus ritilät. lautasten ja kiekkojen yhteneväisyys on silminpistävä.  pysyy erittäin hyvin kiekot ruodussa ja tukee bägiä muutenkin mukavasti. Suosittelen!

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Bägit
« Reply #626 on: 26.03.14 - klo:20:51 »
Meikä teki oman repun koska Nikon reppu oli niin cool.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Vs: Bägit
« Reply #627 on: 26.03.14 - klo:21:37 »
Tuli pieni idea kun jotkut ovat valittaneet, että bägi kaatuu ja kiekot tippuu. Eli bägissä olisi joku kätevä kiristyssysteemi jota avaisi, kun ottaisi kiekon bägisät, ja sen jälkeen kiristäisi, jolloin kiekot eivät tippuisi bägistä.

 
Uus trendi tää oman bägin tekeminen. Oon tässä miettiny kannattaako oman reppubägin pohjalle laittaa jotain pahvia yms. tukemaan bägiä. Oma kuitenkin pysyy pystyssä ilman pahviakin. Pitää vielä laittaa Innovan ja PG:n kangasmerkit niin on oikeannäköinen. Nordean kanssa vois tehdä sponsorisopimuksen kun on Nordean reppu ;D


Itse totesin erinomaiseksi ratkaisuksi hakea ikeasta lautaskuivaimen ja sivuleikkureilla modasin kaiken muun pois, paitsi lautasille tarkoitetut kuivaus ritilät. lautasten ja kiekkojen yhteneväisyys on silminpistävä.  pysyy erittäin hyvin kiekot ruodussa ja tukee bägiä muutenkin mukavasti. Suosittelen!

Toi kuivaushomma voi olla hyvä jos bägi ei oo ihan täynnä. Jos bägi ei oo täynnä, kiekot kaatuu helposti
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline Karkkis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 79
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #628 on: 27.03.14 - klo:16:28 »
Uus trendi tää oman bägin tekeminen. Oon tässä miettiny kannattaako oman reppubägin pohjalle laittaa jotain pahvia yms. tukemaan bägiä. Oma kuitenkin pysyy pystyssä ilman pahviakin. Pitää vielä laittaa Innovan ja PG:n kangasmerkit niin on oikeannäköinen. Nordean kanssa vois tehdä sponsorisopimuksen kun on Nordean reppu ;D

Tällaisen ostoa olen harkinnut oman repun pohjalle:



http://www.powergrip.fi/tuote/divuin/innova-s%C3%A4%C3%A4dett%C3%A4v%C3%A4-kiekkojen-jakaja

Onko kellään tietoa että millaista materiaalia tuo on? Näköjään samaa materiaalia kuin Deluxe bageissä, onkohan jollain kyseistä bägiä käytössä niin voisi tarkistaa siitä?

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Bägit
« Reply #629 on: 27.03.14 - klo:22:08 »
Silinteru hatultahan tuo enemmän näyttää... ;)
Uusia ratoja vain etsimään!