Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 867973 times)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Bägit
« Reply #675 on: 11.04.14 - klo:15:20 »
Onhan tuo edustava... kiekko-osastollakin esteettistä silmää miellyttävä värimaailma  8)

Mikä rata tuo on?
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Kosa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 203
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Koskinen
  • Seura: HaFG
Vs: Bägit
« Reply #676 on: 11.04.14 - klo:15:27 »
Onhan tuo edustava... kiekko-osastollakin esteettistä silmää miellyttävä värimaailma  8)

Mikä rata tuo on?

Pitihän niitä vähän järjestellä kuvausta varten.  ;) Rata on Kumparepuisto Kotkassa (12 väylää).
#64483

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Bägit
« Reply #677 on: 11.04.14 - klo:16:03 »
Ahaaa... oonhan mä tuon kerran pelannut ja sitä olisin itseasiassa veikannutkin mut näytti jotenkin oudolta. Hieno rata on. Eiköhän kiekkojen järjestelytyylejä ole yhtä useita kuin levyhyllynkin, mut olettaisin että usemmilla kai on "nopeusjärjestyksessä". Ja nopeusluokkien sisällä mulla ainakin on myös vakausjärjestys.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Bägit
« Reply #678 on: 11.04.14 - klo:16:17 »
Ahaaa... oonhan mä tuon kerran pelannut ja sitä olisin itseasiassa veikannutkin mut näytti jotenkin oudolta. Hieno rata on. Eiköhän kiekkojen järjestelytyylejä ole yhtä useita kuin levyhyllynkin, mut olettaisin että usemmilla kai on "nopeusjärjestyksessä". Ja nopeusluokkien sisällä mulla ainakin on myös vakausjärjestys.

Nopeusluokkien sisällä vakausjärjestys myös itselläni. Kätevästi toimii.
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline vsa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Antikainen
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Bägit
« Reply #679 on: 11.04.14 - klo:17:42 »
Kertokaas kokemuksia DD:n Ranger -repusta!?

Täällä on yllättävän vähän ollut siitä puhetta (tai sitten en vaan osaa..) ja omaan silmään kyseessä on ehdottomasti tyylikkäin reppu!
Itsellä ollut käytössä vähän vajaan vuoden verran enkä ole ostosta katunut, tosi hyvä selässä ja pysyy hyvin pystyssä maassa eikä tule vesi pohjasta läpi normaaleissa olosuhteissa. Riittävästi mahtuu kiekkoja mukaan, tällä hetkellä laukussa 16 + putteri, mutta menisi siihen muutama lisääkin. Ei ole mistään kohtaa alkanut hajoamaan. Tuolille suunniteltuun pidikkeeseen saa vaihtoehtoisesti puolen litran limsapullon esimerkiksi. Yläosastoon mahtuu helposti vähän paksummankin takin lisäksi kaikenlaista roinaa tai syötävää.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Bägit
« Reply #680 on: 12.04.14 - klo:00:36 »
Ahaaa... oonhan mä tuon kerran pelannut ja sitä olisin itseasiassa veikannutkin mut näytti jotenkin oudolta. Hieno rata on. Eiköhän kiekkojen järjestelytyylejä ole yhtä useita kuin levyhyllynkin, mut olettaisin että usemmilla kai on "nopeusjärjestyksessä". Ja nopeusluokkien sisällä mulla ainakin on myös vakausjärjestys.

Nopeusluokkien sisällä vakausjärjestys myös itselläni. Kätevästi toimii.

Tällai rookiella... Uloimmaisena avauskiekot (Archangel, Valkyria, Stingray), keskivälissä muut midarit (D-line Jackal, Leopard) ja viimeisenä putteri + kokeilukiekot... Eli ei ihan niin ammattimaisesti... ???
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Bägit
« Reply #681 on: 12.04.14 - klo:09:30 »
Meikäläisen kiekot taitaa kans olla jonkun näkösessä nopeusjärjestyksessä. Nuket, dessut, TDt, firet, tiipparit, rocit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Vs: Bägit
« Reply #682 on: 12.04.14 - klo:10:06 »
Mulla on kiekot vakaus ja nopeus järjestyksessä. Toinen hyvä vois olla, että laittaa draiverit laitoihin ja keskelle putterit.
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Bägit
« Reply #683 on: 12.04.14 - klo:10:18 »
Putterit on nuoliviinissä.  ;)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Execnix

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 216
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niklas Poussu
Vs: Bägit
« Reply #684 on: 12.04.14 - klo:10:37 »
Lukumäärällisesti monella (ja myös mulla on draivereita). Ite Latituden Pråå bägiin laitoin molemmat jakajat inee ja draiverit keskelle, putterit ja midarit omaan slottiin reunoille. Mun mielestä näin oli helpoin... Halti bägiin pitäis vaan ite keksiä ne jakajat :D
P2 / ROC / Teebird / Wraith / FD3

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Vs: Bägit
« Reply #685 on: 13.04.14 - klo:12:18 »
Lukumäärällisesti monella (ja myös mulla on draivereita). Ite Latituden Pråå bägiin laitoin molemmat jakajat inee ja draiverit keskelle, putterit ja midarit omaan slottiin reunoille. Mun mielestä näin oli helpoin... Halti bägiin pitäis vaan ite keksiä ne jakajat :D


http://www.powergrip.fi/tuote/divuin/innova-säädettävä-kiekkojen-jakaja

Tommonen jos mahtuu. Ei oo nyt varastossa, mutta voi tulla ehkä viikon päästä.
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline Thas

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Kaakkolahti
  • Seura: Team Spirit
Vs: Bägit
« Reply #686 on: 23.04.14 - klo:11:58 »
Forum-neitsyys pois ja samantien "outo" kysymys.

Olisiko jollain kokemusta Grip EQ:n ja Prodiscuksen reppubägeistä siltä kantilta, että kumpi istuu selässä ylempänä? Vai onko ihan olkaimiensäätökysymys? Reppubägin kanssa olisi tarkoitus liikkua HD-mallisella prätkällä ja istuin on suht matalalla, joten hakusessa on reppubägi, joka ei makaisi takaloksun päällä ajaessa.

Voi olla ehkä fiksuin ajaa pyörällä vaan jonnekin liikkeelle ja testailla, mutta jos on prätkäkokemuksia reppubägeistä niin saa jakaa, tänks!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Bägit
« Reply #687 on: 23.04.14 - klo:12:02 »
Nimimerkki AMA ajeli ainakin Prodiscus selässä moottoripyörällä ja sano että no-probs. Muistaakseni viä mallia kyykky.

Mun mielestä Gripin saa ylemmäs.

Offline Thas

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Kaakkolahti
  • Seura: Team Spirit
Vs: Bägit
« Reply #688 on: 23.04.14 - klo:12:10 »
Nimimerkki AMA ajeli ainakin Prodiscus selässä moottoripyörällä ja sano että no-probs. Muistaakseni viä mallia kyykky.

Mun mielestä Gripin saa ylemmäs.

Ok. Kyykyssä ajoasento on etukenompi eikä takaloksu samalla tapaa tulekaan takaa ylös, joten nuo asiat saattaa auttaa ainakin jonkun verran. Tai no kai se riippuu niin pyörän mallistakin.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Bägit
« Reply #689 on: 23.04.14 - klo:12:11 »
Koitappa molemmilla bägeillä, teidän seurassa on varmasti molempia tarjolla pelaajilla. :)