Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 869283 times)

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Bägit
« Reply #840 on: 01.07.14 - klo:13:58 »
Ja tuon pohtimisen että "pitää osata heittää ennenku kehtaa reppubägiä kantaa" voi lopettaa ihan heti. Ketä varten se on, niitä katsojiako, vai omaa hyvinvointia selän ja käytännöllisyyden kannalta.

Tässä on pakko kompata samiguelia! Hankkikaa sellainen bägi kuin itse haluatte, älkää miettikö sitä millä tasolla oma peli pitäisi olla jollekkin bägille. Markkinoiden kallein ja hienoin bägi ei tee kenestäkään hyvää pelaajaa, eikä siwan muovikassi huonoa. Se mikä omalle taloudelle on sopiva ja mistä itse pitää, niin se on se oikea valinta  8)

Juurikin näin itsekin aikanaan todella arkailin vetää "probägiä" selkään,mutta jälkeenpäin ajateltuna voi tyhmyys....ja kiessin kiertäminen yhtäjuhlaa repun kanssa 8)
Team Trilogy

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Bägit
« Reply #841 on: 01.07.14 - klo:14:59 »
Ja tuon pohtimisen että "pitää osata heittää ennenku kehtaa reppubägiä kantaa" voi lopettaa ihan heti. Ketä varten se on, niitä katsojiako, vai omaa hyvinvointia selän ja käytännöllisyyden kannalta.

Tässä on pakko kompata samiguelia! Hankkikaa sellainen bägi kuin itse haluatte, älkää miettikö sitä millä tasolla oma peli pitäisi olla jollekkin bägille. Markkinoiden kallein ja hienoin bägi ei tee kenestäkään hyvää pelaajaa, eikä siwan muovikassi huonoa. Se mikä omalle taloudelle on sopiva ja mistä itse pitää, niin se on se oikea valinta  8)

Tätä minäkin ajattelin... Ensin tuntui että standardibägi (10 pannua) on riittävä. Sitten alkoi kertymään et tuota tarvin ja tuota jne. Vielä tuntuu, että reppu ei ole mun juttu koska en kanna kauheasti muuta kuin kiekkoja mukanani. Ehkä joskus on toisin, mutta ei nyt. Ehkä joskus budjettinikin kestää sitten sen parisadan repun. Ei voi tietää, mutta nyt olisi reppu turha hankinta. Minun kohdallani siis!!
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Bägit
« Reply #842 on: 02.07.14 - klo:21:58 »
Ja tuon pohtimisen että "pitää osata heittää ennenku kehtaa reppubägiä kantaa" voi lopettaa ihan heti. Ketä varten se on, niitä katsojiako, vai omaa hyvinvointia selän ja käytännöllisyyden kannalta.

Tässä on pakko kompata samiguelia! Hankkikaa sellainen bägi kuin itse haluatte, älkää miettikö sitä millä tasolla oma peli pitäisi olla jollekkin bägille. Markkinoiden kallein ja hienoin bägi ei tee kenestäkään hyvää pelaajaa, eikä siwan muovikassi huonoa. Se mikä omalle taloudelle on sopiva ja mistä itse pitää, niin se on se oikea valinta  8)

Mitäh, bägi ei tee parempaa pelaajaa?!?!?? Malauta mua on huijattu! ;)

mutteriwiritys

  • Guest
Vs: Bägit
« Reply #843 on: 02.07.14 - klo:22:11 »
Ittehän en kanna 5 enempää kiekkoa kierroksella ja yleensä mulla ei siis ole bägiä ollenkaan mukana. Olisi tosin mukava olla jokin pieni bägi johon mahtuu juuri muutama kiekko, vesipullo, pyyhkeet ja vähän jotain sälää ehkä. Innovan Standard bägikin tuntuu jo tympeältä raahata. Sen mallinen että ei rinteessä pysy kyljellään saatikka pystyssä ja 5 kiekolle vähän iso kun tilaa löytyis kymmenellekkin kiekolle. NutSacciin taas ei mahu pyyhettä sun muuta ja toi juomapullosysteemi hihnassa/yleinen ilme ei innosta. Onko tähän mitään parempaa vaihtoehtoa kuin perus koulureppu? DD:n Sniper bägiä oon katellu, harmi vaan kun on niin kallis kokoonsa nähden. Ei edes löydy mitään arvostelua/videoa josta kävis ilmi vastaako hinta laatua.

Offline Vestibulum

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 165
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #844 on: 02.07.14 - klo:22:48 »
Ittehän en kanna 5 enempää kiekkoa kierroksella ja yleensä mulla ei siis ole bägiä ollenkaan mukana. Olisi tosin mukava olla jokin pieni bägi johon mahtuu juuri muutama kiekko, vesipullo, pyyhkeet ja vähän jotain sälää ehkä. Innovan Standard bägikin tuntuu jo tympeältä raahata. Sen mallinen että ei rinteessä pysy kyljellään saatikka pystyssä ja 5 kiekolle vähän iso kun tilaa löytyis kymmenellekkin kiekolle. NutSacciin taas ei mahu pyyhettä sun muuta ja toi juomapullosysteemi hihnassa/yleinen ilme ei innosta. Onko tähän mitään parempaa vaihtoehtoa kuin perus koulureppu? DD:n Sniper bägiä oon katellu, harmi vaan kun on niin kallis kokoonsa nähden. Ei edes löydy mitään arvostelua/videoa josta kävis ilmi vastaako hinta laatua.

Eiköhän se DD:n Cadet ole sinun tapauksessa paras bägi. Ostat vaikka pari-kolme treeniputteria bägin täytteeksi, jos ei muuten kiekot pysy ojennuksessa.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Bägit
« Reply #845 on: 03.07.14 - klo:00:34 »
Mäkin oon aatellu, että ostan Prodiscuksen kaveriksi jonkun pienemmän bägin. Nyt tulee kesällä rampattua junalla Kokkola-Oulu väliä aika paljon ja tympäsee rinkan lisäksi kantaa tuota valtavaa reppua. Muuten kierroksilla Prodiscus on aivan loistava.

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Bägit
« Reply #846 on: 03.07.14 - klo:11:55 »
Gripin taskussa oli semmoinen puupalikka, johon on jyrsitty Gripin logo ja joku numerosarja.

Onko tällä mitään virkaa, kuuluko sen myötä nyt johonkin kerhoon?

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Bägit
« Reply #847 on: 03.07.14 - klo:12:03 »
Bag tag challenge Gripin omistajille.

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla


Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Bägit
« Reply #848 on: 03.07.14 - klo:12:05 »
jaha semmoinen, kiitos

Offline Maikkari

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 814
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka Lajunen
Vs: Bägit
« Reply #849 on: 03.07.14 - klo:12:14 »
Ittehän en kanna 5 enempää kiekkoa kierroksella ja yleensä mulla ei siis ole bägiä ollenkaan mukana. Olisi tosin mukava olla jokin pieni bägi johon mahtuu juuri muutama kiekko, vesipullo, pyyhkeet ja vähän jotain sälää ehkä. Innovan Standard bägikin tuntuu jo tympeältä raahata. Sen mallinen että ei rinteessä pysy kyljellään saatikka pystyssä ja 5 kiekolle vähän iso kun tilaa löytyis kymmenellekkin kiekolle. NutSacciin taas ei mahu pyyhettä sun muuta ja toi juomapullosysteemi hihnassa/yleinen ilme ei innosta. Onko tähän mitään parempaa vaihtoehtoa kuin perus koulureppu? DD:n Sniper bägiä oon katellu, harmi vaan kun on niin kallis kokoonsa nähden. Ei edes löydy mitään arvostelua/videoa josta kävis ilmi vastaako hinta laatua.
Tuossa pari vaihtoehtoo
http://www.prisma.fi/fi/prisma/cityliner-frisbeegolf-laukku
https://www.toknet.fi/frisbeegolf/future-frisbeegolfkiekkokassi-musta/6438114701508/dp?openGroup=1529

Itse Prismassa kerran tarkastelin tuota bägiä. Ajattelin et jos ostais tommosen puistoradoille neppailuun.
|EDIT| Muistaakseni siinä oli jopa kiekonjakaja.
"Paras oppitunti on epäonnistuminen. Pyrkikää saamaan siitä hermoja raastavasta triplabogistakin hyöty irti." -Pasi Koivu

mutteriwiritys

  • Guest
Vs: Bägit
« Reply #850 on: 03.07.14 - klo:18:21 »
Noista halvimmista bägeistä oon pysynyt erossa koska näyttävät/tuntuvat melko kestämättömiltä. Toisaalta voisihan noita halvan hinnan puolesta ostaa parikin ja laittaa uuden sitten kun/jos vanha kuluu puhki. Onhan nuo halvimmat bägit kumminkin pieniä ja kevyitä kantaa.

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Bägit
« Reply #851 on: 03.07.14 - klo:18:50 »
Varustelekan kaasunaamarilaukku kestää omistajaansa pidempään. Siitä haltuun jos pienempää laukkua halajaa
http://www.varusteleka.fi/fi/product/sa-kaasunaamarilaukku-kaytetty/1715
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Marski

  • Juniori
  • **
  • Posts: 73
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #852 on: 03.07.14 - klo:18:52 »
Jep täältäkin ääni nuille laadukkaille pikkubägeille eli dd cadetille tai fade gear lite bagille. Varmasti haukkaa hintansa paremmin kuin prismojen tai tokmannien kyhäelmät. Mukavana lisänä , että ei vetoketjut mene rikki eikä pohja petä kuukauden jälkeen.

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Bägit
« Reply #853 on: 03.07.14 - klo:22:20 »
Nyt on eka kiessi testattu latiduden pro bägillä/repulla.tykkään oli hyvä ja tasapainoinen ja ei paina alaselkää ja tavaraa menee hyvin ja sadesuoja hyvä!
Itse olen ergon kannattaja keveydessä mutta ei tämäkään raskaalle tunnu ja mahtuu mukaan kaiken mitä tarvii ja enemmänkin..suosittelen näin ensi kokemuksella. 8)
Team Trilogy

Offline Doggeri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 241
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyrki Passila
  • Seura: Hämeenlinnan Discaajat
Vs: Bägit
« Reply #854 on: 03.07.14 - klo:23:12 »
Latituden luxury bag on A-I-V-A-N mahtava  ;D