Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 868096 times)

Offline fobba

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 015
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Bägit
« Reply #975 on: 14.08.14 - klo:22:55 »
Onko kellään tietoa, että milloin nuo Prodigyn tiimipelaajien käyttämät reput julkaistaan? On ne sen verran hienoja, että kyllä tuollasta kelpais kanniskella  8)

Jotain puskaradiota kuulin, että vuodenvaihteen tietämillä. Ennen tai jälkeen. Jos jollain on tarkempaa tietoa voi korjata :)
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Antique

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Nestori Mäkinen
  • Seura: 7k / Prodigy Disc Street Team
Vs: Bägit
« Reply #976 on: 15.08.14 - klo:00:32 »
Onko kellään tietoa, että milloin nuo Prodigyn tiimipelaajien käyttämät reput julkaistaan? On ne sen verran hienoja, että kyllä tuollasta kelpais kanniskella  8)

Jotain puskaradiota kuulin, että vuodenvaihteen tietämillä. Ennen tai jälkeen. Jos jollain on tarkempaa tietoa voi korjata :)
Mitä sosiaalisessa mediassa (instagram) luin, niin jonkun prodigyn tiimin kuvakommenteissa ollu keskustelua samasta ja joku heitti ensi kevään Jenkkilän suhteen julkaisuajaksi. Mitään täysin varmaa en siitä saanu aikaan. :D
Ei mitää, kyl se bägi itseänikin kiinnostais, värivalikoimakin ihan kattavan oloinen ollut sen perustein, mitä oon kuvia nähny pelaajien selässä olevan. Bägiinkin menis sen verran, mitä tarttiskin omalta osin + mitä keväällä kokeilin Pajun yksilöä (kun Sastamalassa oli Prodigy-päivä). Tuntui aivan jumalalliselta selän suhteen. Paljon paremmalta, mitä olen Grippiä kokeillut selässä ja Prodiscuksen hehtaarirepun omistajana voin sanoa.
« Last Edit: 15.08.14 - klo:00:41 by Antique »
|| Pa3 | Pa1 || A1 || M3 || F7 | F2 || H2 || D3 | D2 ||

Offline DD-Player

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #977 on: 23.08.14 - klo:23:19 »
Itellä käytössä tuo innova competition bäg
ollut kohta noin puolivuotta. Itse olen tykännyt paljon kannella tätä bägiä mukanani radalta radalle. :)

Offline knuu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti Knuutila
  • Seura: ETA
Vs: Bägit
« Reply #978 on: 27.08.14 - klo:19:31 »
Tässä vielä yksi DIY-bägi.

Materiaaleina ovat Prisman koululaisreppu sekä rautakaupasta pehmustetta nostamaan kiekot paremmalle korkeudelle. Kangasmerkki löytyi omasta takaa. Kokonaisbudjetti oli 22 euroa.

Suurempaan etutaskuun mahtuu sopivasti huppari, pienempään irtosälät. Kymmenen kiekkoa mahtuu kivasti ja enemmänkin voisi varmasti mahduttaa.

       

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: Bägit
« Reply #979 on: 30.08.14 - klo:17:48 »
Mahtuuko Grippiin huppari sivutaskuun? Joutuuko änkeemää hirveesti?
#65713

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Bägit
« Reply #980 on: 30.08.14 - klo:18:11 »
Mahtuuko Grippiin huppari sivutaskuun? Joutuuko änkeemää hirveesti?

Riippuu hupparin käyttäjän koosta ja hupparin paksuudesta. Pusakka mahtuu itselläni sivutaskuun hyvin, mutta hupparia joutuu itse vähän sullomaan.

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Bägit
« Reply #981 on: 30.08.14 - klo:18:53 »
Mahtuuko Grippiin huppari sivutaskuun? Joutuuko änkeemää hirveesti?

Hyvin ku taittelee semmosen putkilon hupparista. Toisessa taskussa tuulitakki ja toisessa huppari, tämä kombo syö parin kiekon tilan.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Bägit
« Reply #982 on: 30.08.14 - klo:21:46 »
Mulla ainaki mahtuu, eikä syö mitään tiloja. Koko L-XL.

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: Bägit
« Reply #983 on: 02.09.14 - klo:23:47 »
bägin oston paikka tuli ja kateltuani päätin sitten lähteä pointtiin hypistelemään. kyllä rangerin monipuolisuus ja tukeva juomapullotasku vei voiton. latitudeakin tuli siinä hypisteltyä, olisin muuten ottanutkin, mutta kyllä se juomapullotasku ratkas tällä kertaa :P

Offline amyggs

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aku Mykkänen
  • Seura: Disc Golf Varkaus ry
Vs: Bägit
« Reply #984 on: 03.09.14 - klo:10:04 »
Onko kukaan muu vielä hankkinut pikku-gripiä? Muutaman kierroksen testin jälkeen erittäin positiivinen maku. Todella kevyt ja kompakti paketti. 17 kiekkoo itsellä siellä kyydissä. Hyvin mahtuu eikä ole täyteen tungetun tuntuinen. Suosittelen kyllä lämpimästi mikäli kompakti reppu on kiikarissa.
I don't always throw hyzers, but when I do I throw them from the deep and hairy valleys of my armpit.

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #985 on: 04.09.14 - klo:19:57 »
Tänään tuli prodicsus pro bag postista ja kiinnostaisi tietää onko siinä putteritaskua ei tuntunut hyvältä se päällä oleva osasto.

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Bägit
« Reply #986 on: 04.09.14 - klo:20:17 »
Tänään tuli prodicsus pro bag postista ja kiinnostaisi tietää onko siinä putteritaskua ei tuntunut hyvältä se päällä oleva osasto.

Täh? Siis sulla on bägi mutta et löydä siitä putteritaskua? No tosiaan se pääliosasto on yksi vaihtoehto, sitten sivutaskut vaikka? Mielikuvitus?

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #987 on: 04.09.14 - klo:21:34 »
Pääli tasku mun tietääkseni on putteritasku muttei vaikuttanut lainkaan hyvältä. Ja sivutaskussa on vetoketju ja sieltä putteri voi tippua jos vetoketju on auki.

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Bägit
« Reply #988 on: 04.09.14 - klo:21:53 »
Pääli tasku mun tietääkseni on putteritasku muttei vaikuttanut lainkaan hyvältä.

Mikä siinä oli vikana? Itse pidän yleensä kolmea, harvakseltaan neljää putteria siellä ja mun mielestä toimii hyvin.
Jos se on liian syvä, niin rätti tjsp. pohjalle niin putterit nousee ylemmäs.

Offline Roope

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 244
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Bägit
« Reply #989 on: 04.09.14 - klo:22:01 »
Itellä toimii se päällimmäinen tasku hyvin ja mitä tulee ulompiin sivutaskuihin, niin ei niistä mitään putoa vaikka olis ketjut auki. Mulla on yleensä 4 putteria ylhäällä ja sivuilla go to -kiekot hollilla. Oma reppu mallia small bag 2014 edition.
"Trying is the first step towards failure"

-Homer Jay Simpson