Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 867998 times)

Offline dagge

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1020 on: 09.10.14 - klo:18:08 »
Ostin tuossa tour a14. Muuten on kyllä hyvä, mutta tuntuu että tuo alareuna on kaarella ja painaa selkää se kärki? Onko muilla samoja ongelmia? Ei nyt heti viittis lisäpehmusteita viritellä uuteen tuotteeseen.

Offline Roope

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 244
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Bägit
« Reply #1021 on: 09.10.14 - klo:18:17 »
Ostin tuossa tour a14. Muuten on kyllä hyvä, mutta tuntuu että tuo alareuna on kaarella ja painaa selkää se kärki? Onko muilla samoja ongelmia? Ei nyt heti viittis lisäpehmusteita viritellä uuteen tuotteeseen.

Taitaa olla aika normaalia kaikissa reppumalleissa, että painavat selkää aluksi, mutta käytön myötä muotoutuvat ja loppuu se painaminen.
"Trying is the first step towards failure"

-Homer Jay Simpson

Offline dagge

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1022 on: 09.10.14 - klo:18:26 »
Ostin tuossa tour a14. Muuten on kyllä hyvä, mutta tuntuu että tuo alareuna on kaarella ja painaa selkää se kärki? Onko muilla samoja ongelmia? Ei nyt heti viittis lisäpehmusteita viritellä uuteen tuotteeseen.

Taitaa olla aika normaalia kaikissa reppumalleissa, että painavat selkää aluksi, mutta käytön myötä muotoutuvat ja loppuu se painaminen.
Ok hyvä tietää.


Mites tuossa on eri kuvio kun a14 serisessiä grip eq:n sivuilla? tilasin kyllä juuri a14:n. Onko kellään tietoa. kaikissa suomen sivuilla on tuo mikä tuossa kuvassa.

Offline emppu7

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 29
    • View Profile
Vs: Vs: Bägit
« Reply #1023 on: 09.10.14 - klo:18:55 »
Ostin tuossa tour a14. Muuten on kyllä hyvä, mutta tuntuu että tuo alareuna on kaarella ja painaa selkää se kärki? Onko muilla samoja ongelmia? Ei nyt heti viittis lisäpehmusteita viritellä uuteen tuotteeseen.

Taitaa olla aika normaalia kaikissa reppumalleissa, että painavat selkää aluksi, mutta käytön myötä muotoutuvat ja loppuu se painaminen.
Ok hyvä tietää.


Mites tuossa on eri kuvio kun a14 serisessiä grip eq:n sivuilla? tilasin kyllä juuri a14:n. Onko kellään tietoa. kaikissa suomen sivuilla on tuo mikä tuossa kuvassa.
Toi on A Series Tour Bag eikä A14

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1024 on: 09.10.14 - klo:18:56 »
Älä mitään uuteen grippiin virittele! Vaihda mun kans prodiscukseen se ei ainaka mulla selkää paina ;)

Offline nik0

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 28
    • View Profile
  • Oikea nimi: niko möttönen
Vs: Bägit
« Reply #1025 on: 09.10.14 - klo:18:57 »
ergo2 ei kyllä paina mihinkään. sopii selkään kun sukka jalkaan

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Bägit
« Reply #1026 on: 10.10.14 - klo:08:51 »
Samaa muistan ajoittain huomanneeni alkuajoilta tuon gripin kanssa. Vaihtelee olkalenkkien kireyttä niin ei oo samassa paikassa aina. Kyllä se siitä pitäisi asettua.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Bägit
« Reply #1027 on: 10.10.14 - klo:13:52 »
Mulla ei Grip A14:sta kanssa ollut mitään, toki reppu on hakenut muotonsa nyt puolen vuoden käytön jälkeen ehkä vieläkin paremmin istuvaksi.

Mutta asiaan: Gripin reppu on ollut paras lajiin liittyvä hankintani. Ihan huikean hyvä, kestävä ja käytännöllinen väline. En ole sekuntiakaan kaivannut valjassysteemejä ja tilanpuutetta pikkulaukun kanssa. Ja mullahan ei ole kuin 10-15 kiekkoa maksimissaan mukana, repussa kulkee mukana myös kaikkea muuta tuiki tärkeää.

Onko kukaan muuten yrittänyt laukun pesemistä. En tarkoita mitään upottamista saaviin, vaan jotain täsmäpesua, mulla on itselläni muutamaan kohtaan pinttynyt mutakeleillä heittelystä yms tummentumia jotka olen ajatellut jollain aikataululla hoitaa taas puhtaaksi. Puhdistusmetodi pitää vielä keksiä.

Offline holaripotti

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1028 on: 19.10.14 - klo:12:22 »
Oon miettiny repun ostoa mutta en oikeen tiedä minkä hankkisi? Latituden luxury bag tai dd ranger bag oon miettiny eniten mutta... ? Kokemusta muilta kyseisistä bägeistä ja muista otetaan mielellään vastaan.?

Offline Hanza

  • Juniori
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannes Lämsä
Vs: Bägit
« Reply #1029 on: 19.10.14 - klo:12:55 »
Kertokaa kokemuksia "Fade Crunch Box" bägistä?, kun näyttäis aika hyvältä mulle, jos sitä ostais...  8)
Frisbeegolf on mukavaa, koska aina oppii uutta 8)
P2|Omega|Rhyno|Buzzz|Leopard|Eagle|FD|FD3|PD|CD2|

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Bägit
« Reply #1030 on: 19.10.14 - klo:13:55 »
Oon miettiny repun ostoa mutta en oikeen tiedä minkä hankkisi? Latituden luxury bag tai dd ranger bag oon miettiny eniten mutta... ? Kokemusta muilta kyseisistä bägeistä ja muista otetaan mielellään vastaan.?

Ainakin Rangerista löytyy paljonkin tekstiä, kun selaat ketjua. Ranger on hintaisekseen ihan hyvä bägi, ite tosin siirryin yhden kesän jälkeen Prodiscuksen Pro Bagiin. Toi Luxury Bag on ihan fiksun oloinen peli kans, hyvä selässä ja hyvin säilytystilaa ja pikku taskuja. Jotain narinaa vissiin syntyi sen päälyboksin vetskarista, ois vissiin saanut olla vähän isompi niin saa takin tungettua sinne helpommin.

King Crimsonilla oli kans toi Ranger jossain välissä, olikohan viime kaudella vai menikö tämän vuoden puolelle, sitten se vaihto Voodoon kautta Ergo2:een ja siitä Luxury Bagiin... Hän osaa varmaan kertoa viimeisestä enemmän.

Offline Rizk

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1031 on: 19.10.14 - klo:20:40 »
Kertokaa kokemuksia "Fade Crunch Box" bägistä?, kun näyttäis aika hyvältä mulle, jos sitä ostais...  8)

Tän kauden nyt ollut käytössä eikä peruskulumaa kummempaa tai muutakaan probleemaa ole ollut. Mukana kulkee yleensä 13-14 kiekkoa, joka alkaa olee lähellä maksimimäärää mitä mahtuu. Muille tavaroille voisi olla hieman enemmän tilaa, ei meinaa esim. huppari hyvin mahtua siihen taskuosioon, tai jos mahtuu niin ei sinne paljon muuta enään mahdu. Niin ja tosiaan käytän valjaita, eli siitä olkahihnasta en sano mitään. Mutta hyvä bägi hintasekseen, ihan tyytyväinen olen ollut. Saa vaan nähdä täytyykö myyntiin laittaa, jos talvella innostuu kyhäämään DIY reppubägiä.
P1 | REKO | A2 | M4 | MD3 | MD4 | FD | FD3 | TD | PD | PD2 | DDX

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Bägit
« Reply #1032 on: 20.10.14 - klo:19:19 »
Tänään kotiutin toiseksi repuksi L64 Luxury:n ja kyllähän tuo hyvälle vaikuttaa. Todella jämäkkä ja mukavan tuntuinen selässä, julmetusti taskua ja just sen verran enempi kiekkotilaa mitä Rangerin kaverille tarvitsen. Aikaisemmin epäilin tuota ylätaskun vetoketju-aukon lyhyyttä, mut kyllä siitä mahtuu kampetta sisään ja kuulemma kestää hyvin.
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Antique

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Nestori Mäkinen
  • Seura: 7k / Prodigy Disc Street Team
Vs: Bägit
« Reply #1033 on: 20.10.14 - klo:19:45 »
Jos jollain on kokemusta Upper Park Desingin "Rebel" bägistä, jota olisi Powergripillä tällä hetkellä valikoimassa (riittää hypistelykokemuskin, veikkaan että Oulun seudun harrastajat pystyisivat ainakin kertomaan jotain?). Kuvauksen perustein ainakin voisi olla aika näppärä.
|| Pa3 | Pa1 || A1 || M3 || F7 | F2 || H2 || D3 | D2 ||

Offline holaripotti

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1034 on: 20.10.14 - klo:22:56 »
Tänään kotiutin toiseksi repuksi L64 Luxury:n ja kyllähän tuo hyvälle vaikuttaa. Todella jämäkkä ja mukavan tuntuinen selässä, julmetusti taskua ja just sen verran enempi kiekkotilaa mitä Rangerin kaverille tarvitsen. Aikaisemmin epäilin tuota ylätaskun vetoketju-aukon lyhyyttä, mut kyllä siitä mahtuu kampetta sisään ja kuulemma kestää hyvin.
 
No sitä mietinkin että mahtuuko yläosasta hupparia/takkia sisään yms. Taitaa tuo kommentti ratkaista voiton luxurylle.