Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 868091 times)

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Vs: Bägit
« Reply #1080 on: 17.11.14 - klo:23:22 »
Voodoo DF spinal tap on aika jees. Kehtaa suositella kaverillekki.

Minkäs kokoset noi sivutaskut on ? Samaa luokkaa kuin gripissä ?

n 7cm korkeemmat,  ja suunnilleen tuplasti syvemmät.

reppu bägiä olen tässä hankkimassa kun selkä ei tykkää putkimallisesta kassista. kiekkoja on tällä hetkellä kassissa yli 20. mitä reppua foorumilaiset suosittelee

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: Bägit
« Reply #1081 on: 18.11.14 - klo:01:00 »
reppu bägiä olen tässä hankkimassa kun selkä ei tykkää putkimallisesta kassista. kiekkoja on tällä hetkellä kassissa yli 20. mitä reppua foorumilaiset suosittelee

muita toiveita/vaatimuksia?

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Bägit
« Reply #1082 on: 18.11.14 - klo:01:04 »
Voodoo DF spinal tap on aika jees. Kehtaa suositella kaverillekki.

Minkäs kokoset noi sivutaskut on ? Samaa luokkaa kuin gripissä ?

n 7cm korkeemmat,  ja suunnilleen tuplasti syvemmät.

reppu bägiä olen tässä hankkimassa kun selkä ei tykkää putkimallisesta kassista. kiekkoja on tällä hetkellä kassissa yli 20. mitä reppua foorumilaiset suosittelee

Kaikkia niitä todennäköisesti. Jos vaatimuksena on tila 20 kiekolle ja mukavuus niin oikeastaan mikä vain reppubägi on hyvä (Ranger, Prodiscus 30/20, Gripit, Latituden Luxury jne). Nämä nykypäivän suosituimmat reppubägit on kaikki niin hyviä, että päätös pitää tehdä lompakon paksuuden ja oman henkilökohtaisen mieltymyksen (ulkonäkö, tuntuma) pohjalta :)

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Vs: Bägit
« Reply #1083 on: 18.11.14 - klo:01:10 »
itse olisin mututuntumalta napannut latituden bägin, mutta siihen ei saanut isoa juomapulloa mukaan. ranger tuli tokana puhtaasti taskutilan perusteella, vaikkei sadesuojaa olekaan eikä tämä puutos itseäni haittaakaan. kaikki bägit vaikuttavat hyviltä, pieniä preferenssieroja lukuunottamatta. kandee kokeilla hiplailemalla eka mikä itseä miellyttää eniten

Offline jwinterh

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Winterhalter
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Bägit
« Reply #1084 on: 18.11.14 - klo:09:32 »
Voodoo DF spinal tap on aika jees. Kehtaa suositella kaverillekki.

Mistäs oot tollanen Voodoon laukun saanut hommattua??? Itselläni on suht uus Grip mutta tollasta mä oon 'kuolannu' jo pitempään!!!

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Vs: Vs: Bägit
« Reply #1085 on: 18.11.14 - klo:10:51 »
Voodoo DF spinal tap on aika jees. Kehtaa suositella kaverillekki.
Mahdoitko tilata voodoon repun suoraan jenkeistä??

Lähetetty minun GT-I9105P laitteesta Tapatalkilla


Offline Peracer

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pertti Hirsikorpi
Vs: Bägit
« Reply #1086 on: 19.11.14 - klo:01:46 »
Ju.

Offline flassi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Siitonen
Vs: Bägit
« Reply #1087 on: 20.11.14 - klo:10:13 »
Olen etsinyt Dynamic Disc Ranger reppua mutta värin pitäisi olla simppeli musta, en haluaisi mitään joulukuusta selkääni, ei tässä mihinkään hirvimetsälle olla menossa.
Osaisiko joku neuvoa paikan mistä saisi tuota mustana tai charcoal värisenä ja vielä ok hintaan (alle 200e)

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: Bägit
« Reply #1088 on: 20.11.14 - klo:10:50 »
Samaa vähän itsekin väijynyt muiden muassa, mutta ei oikein tahdo löytyä.. kyllä on tosiaan nuo graffitit ja F11 ihan kauheen näkösiä  :o ( reppubägi olis kiva ensi kesäksi ja nyt on oltava kärppänä kun keväällä ei enää veronpalautuksilla juhlita  :-\ )

Powergripillä näky olleen omaan silmään siedettävä 'Fractzsöö Chartrööös' väri sen 169€ - ei ihan kauhee joulukuusi kuitenkaan...

..toisaalta Frisbeepointissa oli niitä Gripin kasseja 169 - 189€ ( eli noi kalliimmat vissiin niitä 'parempia/isompia' jotka tarjouksessa ) - tuo merkki lie jonkinlainen 'alan standardi'  ???
Causa Latet Vis Est Notissima

Offline myljuma

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1089 on: 20.11.14 - klo:10:57 »
Olen etsinyt Dynamic Disc Ranger reppua mutta värin pitäisi olla simppeli musta, en haluaisi mitään joulukuusta selkääni, ei tässä mihinkään hirvimetsälle olla menossa.
Osaisiko joku neuvoa paikan mistä saisi tuota mustana tai charcoal värisenä ja vielä ok hintaan (alle 200e)

Ihan sama tilanne täällä. Uusilla värityksillä reppuja on tarjolla hyvin, mutta vanhoilla väreillä ei tunnu löytyvän yhtään mistään. Siis ainakaan uutena. Toivottavasti DD:ltä tulee uudet värit kevääseen mennessä, niin voisi sitten kesäksi saada repun selkään.

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Bägit
« Reply #1090 on: 20.11.14 - klo:14:47 »
Mustat Rangerit lienevät kaikki vanhempaa valmistuserää eikä niitä varmaankaan sen vuoksi saa mistään uutena.

Offline flassi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Siitonen
Vs: Bägit
« Reply #1091 on: 20.11.14 - klo:15:24 »
Mustat Rangerit lienevät kaikki vanhempaa valmistuserää eikä niitä varmaankaan sen vuoksi saa mistään uutena.

ah, no on siinä myyjillä pähkinä punoittanut kun miettinyt miten saa myytyä enemmän laukkuja. Voihan se olla myös että musta materiaali loppunut kesken ja jäänyt vähän värikkäämpiä varastoon :P
Taidan valita jonkun toisen merkin, grip tai prodiscus

Kiitos infosta

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1092 on: 20.11.14 - klo:15:29 »
En tiä meneekö off topicin puolelle, mutta onko muilla kokemusta reppubägien jälleenmyyntiarvosta? Itellä sellanen tuntuma että gripit säilyttää arvonsa erittäin hyvin ja noi prodiscukset menettää arvoa reilusti. Ostin ison prodisckuksen 100e josta osan maksoin kiekoilla ja grippejä on myyty käytettynä 160e alta vuorokauden. :o

Offline Sir Beef

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 331
    • View Profile
  • Seura: LFC
Vs: Bägit
« Reply #1093 on: 20.11.14 - klo:15:43 »
^ ei kait se OT:ksi mene kun bägeistä kuitenniin puhutaan ( eri asia jos aletaan puhumaan 'kasseista'.. no niin, nyt se meni OT  :-X )

Mulle kelpais käytettykin reppumalli merkistä riippumatta ( ehjä toki ), mutta muillakin foorumeilla missä käytettyä tavaraa myydään, ni monasti törmää kyllä uuden hintaisiin käytettyihin ( jotka yleensä ei toki mene kaupaksikaan ).. mutta ei tyhmä ole joka pyytää jne.. Jos Gripit menee 'ylihintaan' niin on kyllä varmasti arvostettu reppu sitten  :o Toki aina jos uusia myydään alella hetken jossain, niin käytetyn myyjälle saattaa tulla yllätyksenä kun joku hintapoliisi sitten asiasta huomauttaa ( jos ei niitä uusien hintoja seuraile vaan muistelee mitä itse maksoi siitä uutena ).. 
Causa Latet Vis Est Notissima

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1094 on: 20.11.14 - klo:15:48 »
Jep. Näin pk-seudun reissulla A-grippejä 179e budget sportissa ja tälläkin hetkellä foorumilla on myynnissä samanlainen käytetty grippi 180e. :D että tällasta tänään...