Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Bägit  (Read 867422 times)

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Bägit
« Reply #1095 on: 20.11.14 - klo:18:56 »
En tiä meneekö off topicin puolelle, mutta onko muilla kokemusta reppubägien jälleenmyyntiarvosta? Itellä sellanen tuntuma että gripit säilyttää arvonsa erittäin hyvin ja noi prodiscukset menettää arvoa reilusti. Ostin ison prodisckuksen 100e josta osan maksoin kiekoilla ja grippejä on myyty käytettynä 160e alta vuorokauden. :o

No eipä sitä yksien kauppojen perusteella voi sanoa, että Prodiscukset "menettävät arvoa reilusti". Ite ostin priimakuntoisen muistaakseni 150 eurolla ja postikulut kuuluivat hintaan. Tein mielestäni oikein hyvät kaupat. Gripit on tällä hetkellä aika haluttua tavaraa, samalla tavalla kuin Prodiscuksetkin olivat ilmestyessään. Molemmissa on ollut välillä aika heikko saatavuus ja siksi menevät/menivät käytettynä nopeasti kaupaksi.

Jep. Näin pk-seudun reissulla A-grippejä 179e budget sportissa ja tälläkin hetkellä foorumilla on myynnissä samanlainen käytetty grippi 180e. :D että tällasta tänään...

Ei se ole tyhmä joka pyytää. Tosin sitten voi tavara jäädä myymättä. Mun mielestä vaikka myis uutta tavaraa täällä tai Facebookin fribakirppiksellä, niin hinnan tulisi olla reilusti kaupan hintoja alhaisempi. Esim. Facebookin puolella myytiin täysin käyttämätöntä Gripin Agilea 150 eurolla + postikulut. Saahan sitä pyytää mitä haluaa, mutta itse ainakin ostaisin mieluummin bägin Powergripiltä kympin kalliimmalla ilman postikuluja.

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Bägit
« Reply #1096 on: 22.11.14 - klo:09:29 »
Stoorin Jalle Gripin pro-tiimin rosteriin!



Hienoa Jalle! Nyt vaan odottelemaan signature-bägiä...

https://www.facebook.com/GripEq?fref=ts


Mutta miks Jallella on Schusterick-peruukki?


Eiku hitto, se olikin Jallen lippis... tais hämätä aika monia tossa "arvaa ketkä" -skabassa (nuo kaks muuta nyt oli helppoja;).

8)

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Vs: Vs: Bägit
« Reply #1097 on: 22.11.14 - klo:11:13 »
Stoorin Jalle Gripin pro-tiimin rosteriin!



Hienoa Jalle! Nyt vaan odottelemaan signature-bägiä...

https://www.facebook.com/GripEq?fref=ts


Mutta miks Jallella on Schusterick-peruukki?


Eiku hitto, se olikin Jallen lippis... tais hämätä aika monia tossa "arvaa ketkä" -skabassa (nuo kaks muuta nyt oli helppoja;).

8)
Hienoa Jalle 8)

Lähetetty minun GT-I9105P laitteesta Tapatalkilla


Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1098 on: 22.11.14 - klo:11:25 »
Go Jalle, GO!

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Bägit
« Reply #1099 on: 22.11.14 - klo:16:56 »
Arvasin kaikki oikein mutta 11h liian myöhään:( No annoin amerikkalaisille tasoitusta, koska en ollut 1.07 hereillä :)

Finley oli helppo arvata kun katsoi muiden kommentteja. Laitoin aluksi keskellä olevan KJ Nyboksi, mutta sitten muistin että hän ei käytä Gripin bägiä. Lippiksestä tuli mieleen Jalle Stoor ja se olikin oikein.
Nate Sextonin in the bag -video paljasti hänet kolmanneksi, koska siinä luki, että Grip on hänen sponsori.
Nyt on suomalainenkin päässyt kovaan joukkoon!


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Last Edit: 22.11.14 - klo:16:57 by ZaCer99 »
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Bägit
« Reply #1100 on: 22.11.14 - klo:22:09 »
Ei mulla ainakaan oo aavistustakaan millanen tukka Jallella mahtaa olla, kö aina lakki päässä :D
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Bägit
« Reply #1101 on: 22.11.14 - klo:23:33 »
Ei mulla ainakaan oo aavistustakaan millanen tukka Jallella mahtaa olla, kö aina lakki päässä :D

No sanoppa muuta, mutta kerran näin... vahingossa sivusilmällä.

Arvasin kaikki oikein mutta 11h liian myöhään:( No annoin amerikkalaisille tasoitusta, koska en ollut 1.07 hereillä :)

Itsehän olin hereillä ja olin vielä ensimmäinen joka vastas, Schusterick tuli keskimmäisestä siluetista mieleen ku nopeesti katoin että on tukka (joo joo on Prodigyn tallissa ja niillä on oma bägi mutta you never know... vrt. JohnE > Gateway > Trilogy), mutta kun aamulla tsekkailin kommentteja ja siellä oli Jallea veikattu niin katoin kunnolla kuvaa ja hoksasin että eihän se mikään huonosti photoshopattu tukka ookaan, vaan huonosti photoshopattu lippis ja hallitseva Suomen mestari Jallehan se siinä selkeesti patsastelee. Noh, bägi meni sivu suun mutta olinpahan ensimmäinen ainakin jossain ;)

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Bägit
« Reply #1102 on: 25.11.14 - klo:00:13 »
Jos joku vielä empii reppubägin ostoa, niin PG:llä näyttäs olevan DD:n Ranger ihan hyvässä tarjouksessa.

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1103 on: 25.11.14 - klo:07:20 »
Mä kans kattelin.. Oon tässä lähiaikoina ostamassa reppubägin, mutta kuitenkin tuun aika varmasti ton GRIPin ostaan mielummin, olkoon sitte hitusen kalliimpi. Bäginvertailu videoita katellu tuntikaupalla ja tullu siihe johtopäätökseen että kyl se vaan tulee hyvin varmasti toi GRIP olemaan taskujen sijainnin ja kiekko-osaston helppokäyttösyyde suhteen. +sadesuoja.
Mikähän tos Rangeris on kun noin halvalle laskee hinnan, nähny usein sitä viime aikoina halvennuksessa eri paikoissa... Ps. Se näyttää vähän matkapakastinlaukulta. Älkää pahottako mieltänne. :D
« Last Edit: 25.11.14 - klo:08:18 by Jonessive »
Team Discraft / #71739

Offline flassi

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Siitonen
Vs: Bägit
« Reply #1104 on: 25.11.14 - klo:09:05 »
Mikähän tos Rangeris on kun noin halvalle laskee hinnan, nähny usein sitä viime aikoina halvennuksessa eri paikoissa.

Tässä juuri pohdin rumuus vs hinta...(värit surkeat) Ja vielä ehkä liian rumia 139€ hintaiseksi.
« Last Edit: 25.11.14 - klo:09:18 by flassi »

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Bägit
« Reply #1105 on: 25.11.14 - klo:09:49 »
Mä kans kattelin.. Oon tässä lähiaikoina ostamassa reppubägin, mutta kuitenkin tuun aika varmasti ton GRIPin ostaan mielummin, olkoon sitte hitusen kalliimpi. Bäginvertailu videoita katellu tuntikaupalla ja tullu siihe johtopäätökseen että kyl se vaan tulee hyvin varmasti toi GRIP olemaan taskujen sijainnin ja kiekko-osaston helppokäyttösyyde suhteen. +sadesuoja.
Mikähän tos Rangeris on kun noin halvalle laskee hinnan, nähny usein sitä viime aikoina halvennuksessa eri paikoissa... Ps. Se näyttää vähän matkapakastinlaukulta. Älkää pahottako mieltänne. :D

Toi Ranger pitää vettä hyvin, kertaakaan ei tullut mieleen, että sadesuojaa tarvis.

Mikähän tos Rangeris on kun noin halvalle laskee hinnan, nähny usein sitä viime aikoina halvennuksessa eri paikoissa.

Tässä juuri pohdin rumuus vs hinta...(värit surkeat) Ja vielä ehkä liian rumia 139€ hintaiseksi.

No joo, toi Fracture on ainoo noista mikä on omasta mielestä hieno, mut kyllä noi muutkin menis. Itellä oli semmonen musta ekasta erästä, mutta se oli ehkä vähän tylsän värinen.

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1106 on: 27.11.14 - klo:15:16 »
No nyt on Grip tilattu ja hyvä mieli. Odotellaan koska posti tuo, jospa jo huomenna... :P
Team Discraft / #71739

Offline moikkis

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
Vs: Bägit
« Reply #1107 on: 27.11.14 - klo:17:17 »
Mä kans kattelin.. Oon tässä lähiaikoina ostamassa reppubägin, mutta kuitenkin tuun aika varmasti ton GRIPin ostaan mielummin, olkoon sitte hitusen kalliimpi. Bäginvertailu videoita katellu tuntikaupalla ja tullu siihe johtopäätökseen että kyl se vaan tulee hyvin varmasti toi GRIP olemaan taskujen sijainnin ja kiekko-osaston helppokäyttösyyde suhteen. +sadesuoja.
Mikähän tos Rangeris on kun noin halvalle laskee hinnan, nähny usein sitä viime aikoina halvennuksessa eri paikoissa... Ps. Se näyttää vähän matkapakastinlaukulta. Älkää pahottako mieltänne. :D

Toi Ranger pitää vettä hyvin, kertaakaan ei tullut mieleen, että sadesuojaa tarvis.

Mikähän tos Rangeris on kun noin halvalle laskee hinnan, nähny usein sitä viime aikoina halvennuksessa eri paikoissa.

Tässä juuri pohdin rumuus vs hinta...(värit surkeat) Ja vielä ehkä liian rumia 139€ hintaiseksi.

No joo, toi Fracture on ainoo noista mikä on omasta mielestä hieno, mut kyllä noi muutkin menis. Itellä oli semmonen musta ekasta erästä, mutta se oli ehkä vähän tylsän värinen.
Ite oon kyllä rangeriin todella tyytyväinen. Tosi tukeva selkään ja en sadehuppua en ainakaan itse tarvitsisi. Mietin kauan gripin ja rangerin välillä, mutta rangerin pituus ja hinta ratkaisi. Ite 191cm pitkä ja tommonen pitkä reppu tuntuu paremmalta omaan selkää. Ylätaskussa kulkee nyt pari rättiä ja 5 kiekkoa, kesällä tiputan pari kiekkoa pois jotta takki mahtuu sinne.
Itellä just toi fracture väri, ei ehkä paras väri kurakelille. Ja kauneushan on katsojan silmissä  ;)

Offline Jereeh4

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jere
  • Seura: Frisbeegolfseura 7k
Vs: Bägit
« Reply #1108 on: 04.12.14 - klo:22:06 »
Menettääkö tumman väriset bägit (esim. Musta tai tummansininen) helposti värinsä kesällä kuumassa auringonpaisteessa?

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Bägit
« Reply #1109 on: 04.12.14 - klo:22:29 »
Menettääkö tumman väriset bägit (esim. Musta tai tummansininen) helposti värinsä kesällä kuumassa auringonpaisteessa?

Ei menetä.
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland