Tilasin hupparin kun näytti hyvältä sivuilla, samoin pipo näytti hyvältä ja ostin semmosenkin. Tänään hain postista ja olipahan järkyttävän huonolaatuista tavaraa Pipo oli kuvassa mallia talvi kääntöreunuksineen mutta tämä postissa tullut pipo ei ole kääntöreunainen vaan semmonen lörppöreunainen joka venyy heti muodottomaksi. Huppari ihmeellisen mallinen, tosi lyhyet hihat ja älyttömän tiukat forkkujen kohdalta ja kyynärpäästä olkapäähän ihan älyttömät kangaspussit tulee. Innova-painatus on tosi huonolaatunen ja melkein rapisee irti jo ennen ensimmäistä pesua. http://www.innovastore.fi/product/2064/innova-disc-golf-pullover-hoodie tämä huppari siis kyseessä. Lähtee kyllä takasin tuo pipo ja huppari, enkä varmasti maksa palautuskuluja koska pipo ei ollut edes lähellekkään samannäköinen minkä sivuilta tilasin.
Tänään palasi Innovan väki joululomilta takas duuniin ja sain sieltä valitus-sähköpostilleni vastinetta. Pipomysteeri selvisi näin:
"Ikävä kuulla että olit pettynyt tilaamiesi tuotteiden laatuun. Innovan tekstiilien kanssa on meillä ollut hieman sellaisia ongelmia että mallit vaihtelevat erästä toiseen vaikka tuotteita myydään meille samalla nimellä. Tämän takia tuotteiden kauppaan lisääjä ei aina saa tietoa jos tuote onkin muuttunut. Vaikuttaisi että tuon pipon kohdalla on päässyt käymään juuri näin. Pahoittelut siis tästä."
Etukäteen otin selvää Innovan palautusehdoista ja siellä mainittua palautuskulua en joudu maksamaan. Palautusehdoissa mainittiin että lahjakortti tai tuotteita samalla arvolla on mahdollista saada palautettavien tuotteiden tilalle. Tästä hieman harmistuin kun en mitään varsinaisesti tarvitse. Tämänpäiväinen vastaus kuitenkin yllätti, kun noista tuotteista luvattiin palauttaa rahat tilille tai lahjakortti arvoltaan tuotteet+10e ekstraa. Jouduttuani tähän klassiseen rahat vai kolmipyörä-tilanteeseen jouduin käymään pitkän taistelun itseni kanssa ennenkun sain näppäiltyä vastauksena rahojen olevan mieluisampi vaihtoehto
Kiitoksia Innovastoren porukalle, nyt oli hyvin hoidettu