Vanha aihe, mutta en vaan malta olla avautumatta. Mites toi Innova Storen palvelu?!?
Tilasin kaksi P-PD:tä verkkokaupasta ja väriksi valitsin molemmille oranssin. Värivaihtelut tietäen laitoin vielä kommentteihin, että vain kirkkaita värejä eli ei vihreää, ruskeaa, harmaata, etc.
No tuloksena sain yhden harmaan vihreän ja toisen vaaleanpuna-vihreän, joka näyttää metriä kauempaa katsottuna ruskealta. Siis oikeesti! Oliko toinen lause toiveissa jo liikaa luettavaa?!?
En nyt Innovan suurkuluttaja oo koskaan ollukkaan, mutta tää oli kyllä vimonen tilaus tosta storesta. Toimikoon omanlaisena disclaimerina myös muille.
Pakko tulla nyt hieman pehmentämään tätä lausuntoa.
Eli olin yhteydessä Storeen koskien tilaustani ja siellä oltiin myös sitä mieltä ettei näin olisi pitänyt käydä. Kyseessä ilmeisesti inhimillinen erehdys. Saimmekin sovittua kiekoille sopivat korvaajat ja toimitukset. Etenkin palvelualttius ja nopea toiminta yllättivät kyllä positiivisesti. Nyt odottelen että saan uudet kiekot kouraan ja testaamaan niitä radalle.
Se osio josta en kuitenkaan voi tinkiä on edelleen Innovan järjestelmien hämmentävä kankeus, joka omalla tavallaan aiheutti tämänkin vaihtorumban. Ymmärrän että Suomen toiminta on varmasti vahvasti sidottu globaaliin Innovaan, mutta toivottavasti saavat systeemit edes samalle tasolle Pointin ja PG:n kanssa pikaisesti.
Niin juu, lienee ehkä liian vahvasti sanottu etten enään koskaan tuolta mitään tilaisi. Etenkin jos jotain spessua tulee vastaan, ni kuka tietää vaikka tilausnappia tulis taas painettua.
EDIT: Ja nyt tulikin jo oikeat kiekot perille eli ongelma ainakin ratkottiin mallikkaasti.