Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1249042 times)

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1530 on: 04.01.15 - klo:19:59 »
Kyllä mulle vaan ylivakaa rocci kelpais. Ostin 180 gr metal flake Roc3:n sillä ajatuksella, että olisi se tuulikelin rocci, mutta ei ollutkaan. Hyvä kiekko, mutta eipä sekään jaksanut sivutuulta vastaan taistella. Tarttis jotain tridentin ja roc3:n väliin.

Offline gorbanouski

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti O.
  • Seura: OFS
Vs: Innova
« Reply #1531 on: 04.01.15 - klo:20:20 »
Ei tuo kiekko näytä rokilta kyllä yhtään. Mutta sama tietenki ratsastaa nimellä ku niinhän tuo on nykyään tapana. Ite käytän korkian PLH:n omaavia, pikkusella pop-topilla olevia kc rokeja. Toimii pirun hyvin ja on ylivakaita.

Offline jan-s-ku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Helin
  • Seura: TFS
Vs: Innova
« Reply #1532 on: 06.01.15 - klo:15:08 »
Kausi lähti sitten putterin vaihdolla liikkeelle. KC pro aviar ilmoitti ettei tykkää yli  -15 pakkasista. :'(
#70871

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Vs: Innova
« Reply #1533 on: 06.01.15 - klo:17:24 »
Kausi lähti sitten putterin vaihdolla liikkeelle. KC pro aviar ilmoitti ettei tykkää yli  -15 pakkasista. :'(
Halkesko KC pro aviar?

Lähetetty minun GT-I9105P laitteesta Tapatalkilla


Offline Pale

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Pauli Lukkarinen
  • Seura: Sasta fg
Vs: Innova
« Reply #1534 on: 06.01.15 - klo:17:31 »
Kyllä mulle vaan ylivakaa rocci kelpais. Ostin 180 gr metal flake Roc3:n sillä ajatuksella, että olisi se tuulikelin rocci, mutta ei ollutkaan. Hyvä kiekko, mutta eipä sekään jaksanut sivutuulta vastaan taistella. Tarttis jotain tridentin ja roc3:n väliin.

Jos haluaa oikeesti ylivakaan midarin niin kannattaa valita Gator, kestää tuulta varmasti!  :D

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1535 on: 06.01.15 - klo:17:35 »
Kyllä mulle vaan ylivakaa rocci kelpais. Ostin 180 gr metal flake Roc3:n sillä ajatuksella, että olisi se tuulikelin rocci, mutta ei ollutkaan. Hyvä kiekko, mutta eipä sekään jaksanut sivutuulta vastaan taistella. Tarttis jotain tridentin ja roc3:n väliin.

Jos haluaa oikeesti ylivakaan midarin niin kannattaa valita Gator, kestää tuulta varmasti!  :D

On mulla tridentti siihen tarkoitukseen. Etsinnässä kiekko tähän Roc3 ja tridentin väliin.

Offline jan-s-ku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 45
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Helin
  • Seura: TFS
Vs: Innova
« Reply #1536 on: 06.01.15 - klo:20:15 »
Jep  KC pro aviarista tuli entinen.Kanteen ristikkäiset halkeamat ja tulitikkuaskin kokoinen pala irti. Rimmi on ehjä.
Onneksi olin jo siirtymässä Yeti pro aviariin 1 oli jo entuudestaan ja 2 lisää tuli hankittua joulu alesta. Medium daggert oli ja kokeilussa tuntui todella hyvältä kädessä.
#70871

Offline hhel

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 155
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1537 on: 07.01.15 - klo:09:47 »
Hakusessa olisi kiekko, jonka voisi heittää flättinä, jonka jälkeen kiekko kääntäisi maltillisesti yli. Tällä hetkellä antsoja tulee heitettyä 168g champion leopardilla. Kulutettu 150g D-line FD kääntää flätistä rolleriksi, jos sitä kiskaisee kovempaa. Onko esim star leopard kuinka paljon alivakaapi champparia?

Vaikeaahan teidän on tietää allekirjoittaneen heittotaitoja, mutta heittäkää ehdotuksia.

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Innova
« Reply #1538 on: 07.01.15 - klo:09:51 »
Onko pakko olla Innovan kiekko? Vajaan 6kk heittokokemuksella itsellä on tuohon käyttöön lyhyempiin heittoihin Opto Fuse ja pidempiin Opto Vision.
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline hhel

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 155
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1539 on: 07.01.15 - klo:10:11 »
Ei se innova välttämättömyys ole, mutta paremman kuvan itse saan, jos löytyy saman valmistajan kiekko mitä on yleensä heitellyt. Bägi koostuu tällä hetkellä Innovan ja Discmanian lätyistä. Onko nuo minkä painosia muihin kiekkoihin verrattuna?

mutteriwiritys

  • Guest
Vs: Innova
« Reply #1540 on: 07.01.15 - klo:10:21 »
No eikö se nyt helpompaa olis ostaa S- tai C-line FD, sama tuntuma mutta enemmän vakautta.

Offline Thmz

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 552
    • View Profile
  • Oikea nimi: Thomas Tuovinen
  • Seura: PaKiNa
Vs: Vs: Innova
« Reply #1541 on: 07.01.15 - klo:10:26 »
Hakusessa olisi kiekko, jonka voisi heittää flättinä, jonka jälkeen kiekko kääntäisi maltillisesti yli. Tällä hetkellä antsoja tulee heitettyä 168g champion leopardilla. Kulutettu 150g D-line FD kääntää flätistä rolleriksi, jos sitä kiskaisee kovempaa. Onko esim star leopard kuinka paljon alivakaapi champparia?

Vaikeaahan teidän on tietää allekirjoittaneen heittotaitoja, mutta heittäkää ehdotuksia.
Champion-muovi on yleisesti ottaen vakainta muovia. Eli kaiken järjen mukaan Star tai esimerkiksi Gstar olisi alivakaampaa. Ja kevyempi kiekko on tietenkin alivakaampi.
KCP Aviar - Luna - Zone - Roc/3 - Gator3 - Firebird - PD - Destroyer

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Vs: Innova
« Reply #1542 on: 07.01.15 - klo:10:34 »
GStar FD vähän sisäänajettuna on kyllä huomattavasti vastaavaa Star-muovista alivakaampi IMHO. Ainakin 1st run. Kaveri taisi omansa siirtä Ö-mappiin tuon takia.

Hakusessa olisi kiekko, jonka voisi heittää flättinä, jonka jälkeen kiekko kääntäisi maltillisesti yli.

Ym. FD:n lisäksi myös kaverilta testaamani GStar Leopard tuntui kääntävän nätisti yli (talvitamineissa, talviheitellen).
« Last Edit: 07.01.15 - klo:10:38 by Jussijii »

Offline hhel

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 155
    • View Profile
Vs: Vs: Innova
« Reply #1543 on: 07.01.15 - klo:10:37 »
Hakusessa olisi kiekko, jonka voisi heittää flättinä, jonka jälkeen kiekko kääntäisi maltillisesti yli. Tällä hetkellä antsoja tulee heitettyä 168g champion leopardilla. Kulutettu 150g D-line FD kääntää flätistä rolleriksi, jos sitä kiskaisee kovempaa. Onko esim star leopard kuinka paljon alivakaapi champparia?

Vaikeaahan teidän on tietää allekirjoittaneen heittotaitoja, mutta heittäkää ehdotuksia.
Champion-muovi on yleisesti ottaen vakainta muovia. Eli kaiken järjen mukaan Star tai esimerkiksi Gstar olisi alivakaampaa. Ja kevyempi kiekko on tietenkin alivakaampi.
Tuota Staria ja Gstaria itsekkin hieman pohdiskelin, mutta kuinkahan paljon kevyemmän uskaltaa ottaa, ettei ihan rolleri kiekkoa tule?

GStar FD vähän sisäänajettuna on kyllä huomattavasti Star-muovista alivakaampi IMHO.
Eli periaatteessa saman painoinen tai hieman kevyempi Gstar voisi olla juuri sopiva tuohon tarkoitukseen?

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Vs: Innova
« Reply #1544 on: 07.01.15 - klo:10:41 »
Eli periaatteessa saman painoinen tai hieman kevyempi Gstar voisi olla juuri sopiva tuohon tarkoitukseen?

No mulla on talviheittelyyn ylikääntyvänä vähän midarina pidempänä kiekkona 175g G-FD. Kääntää siististi yli mun vedolla ja inan verran feidiä loppuun. Sopii ainakin mulle. Ehkä sullekin. Kuka näistä tietää.