Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1248560 times)

Offline Lypsyjakkara

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1860 on: 23.04.15 - klo:09:55 »
Onko mitää eroa 2x ja 3x Roc3? Esim arvossa tai lennossa?
Sanoisin äkkiseltään, että ei mitään eroa. Molemmilla on flättejä ja kuvukkaita yksilöitä. 1x flätit vois olla jo vähän arvokkaampia vaikka keräilijän silmin, mutta makuasioita. Lennossa ei pitäis olla eroa jos molemmat on esimerkiksi flättejä yksilöitä.
D1 D2 D3 X1 | H1 H2 | F1 F2 F3 | M1 M2 M4 | Pa1 Pa3

Offline sandelius

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 125
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1861 on: 23.04.15 - klo:14:31 »
Onneksi hinnoittelivat ton FR VRocin sen verran kalliiksi ettei tarvii ostaa :D

19,90€ liian kallis? :o

FR Thunderbirdit maksoi 15,90€ viimevuonna. Jos nyt lukittuu FR-kiekot tohon kahteen kymmppiin niin jää myös tulevaisuudessa ostamatta.

On se siihen nähden että ku mä aljoin pelaan ni champion muovi makso 10,90e.
^ Tämä

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Innova
« Reply #1862 on: 23.04.15 - klo:14:49 »
Onneksi hinnoittelivat ton FR VRocin sen verran kalliiksi ettei tarvii ostaa :D

19,90€ liian kallis? :o

FR Thunderbirdit maksoi 15,90€ viimevuonna. Jos nyt lukittuu FR-kiekot tohon kahteen kymmppiin niin jää myös tulevaisuudessa ostamatta.

On se siihen nähden että ku mä aljoin pelaan ni champion muovi makso 10,90e.
^ Tämä

Kaikki kallistuu. Eipä ole kovin moni muukaan pysynyt. Toi hinta nyt ihan vielä on ok-rajoissa. IMO.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline oojii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 129
    • View Profile
  • Oikea nimi: Osmo Reinikka
Vs: Innova
« Reply #1863 on: 23.04.15 - klo:15:14 »
Onko mitää eroa 2x ja 3x Roc3? Esim arvossa tai lennossa?
Sanoisin äkkiseltään, että ei mitään eroa. Molemmilla on flättejä ja kuvukkaita yksilöitä. 1x flätit vois olla jo vähän arvokkaampia vaikka keräilijän silmin, mutta makuasioita. Lennossa ei pitäis olla eroa jos molemmat on esimerkiksi flättejä yksilöitä.

Vähän tähän liittyen, onko kokemuksia siitä, miten flätti champion roc3 ja flätti gstar roc3 suhteutuvat toisiinsa? Eroja vakaudessa tai liidossa?

Offline Lypsyjakkara

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1864 on: 23.04.15 - klo:18:36 »
Onko mitää eroa 2x ja 3x Roc3? Esim arvossa tai lennossa?
Sanoisin äkkiseltään, että ei mitään eroa. Molemmilla on flättejä ja kuvukkaita yksilöitä. 1x flätit vois olla jo vähän arvokkaampia vaikka keräilijän silmin, mutta makuasioita. Lennossa ei pitäis olla eroa jos molemmat on esimerkiksi flättejä yksilöitä.

Vähän tähän liittyen, onko kokemuksia siitä, miten flätti champion roc3 ja flätti gstar roc3 suhteutuvat toisiinsa? Eroja vakaudessa tai liidossa?
Onko Gstar roc3:sia niin flättejä edes kuin nuo championit? Mulla oli sellanen ''ei täysin flätti'' gstar ja nyt heitän noita flättejä champion roc3. Champion lentää huomattavasti paremmin ja muutenkin tykkään ite siitä muovista. Sanoisin, että champion on uutena vakaampi.
D1 D2 D3 X1 | H1 H2 | F1 F2 F3 | M1 M2 M4 | Pa1 Pa3

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Innova
« Reply #1865 on: 23.04.15 - klo:19:01 »
Heittokokemusta on vaan parista flätistä Gstar Roc3:sta, mutta räplännyt oon moniakin ja kyllä siellä pienellä domella varustettujen seassa aivan flättejäkin yksilöitä on.

Omien kokemusten perusteella Gstarissa on vähemmän liitoa ja enemmän feidiä kun esim. Championissa... joita on vaikka kuinka moneen lähtöön; on flättejä "flippereitä", suoria pienellä kuvulla ja domekkaita "jyriä" jne. jne.

Itelle tuo Gstar-muovi ei toimi, ihan liian lötköä, varsinkin midareissa kansi on todella pehmeä jolloin ote kiekosta on aina vähän "erilainen" ja silloin myös heitto. Ei hyvä.

Offline Thmz

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 552
    • View Profile
  • Oikea nimi: Thomas Tuovinen
  • Seura: PaKiNa
Vs: Innova
« Reply #1866 on: 23.04.15 - klo:20:37 »
Kokemuksien mukaan flätit, pienesti hakatut ovat todella suoria. Lähes feidittömiä. Uutena ovat kyllä vakaita.
KCP Aviar - Luna - Zone - Roc/3 - Gator3 - Firebird - PD - Destroyer

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Innova
« Reply #1867 on: 26.04.15 - klo:18:50 »
Miten G★ muovi käyttäytyy +20 c° lämpötilassa meneekö miten lötköksi?

Lähetetty minun GT-I9105P laitteesta Tapatalkilla


Offline villek

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: DGH
Vs: Innova
« Reply #1868 on: 26.04.15 - klo:21:07 »
Mulla oli viime kesänä musta G-muovinen PD ja se meni todella siirapiksi. Punanen G-Lepardi ei menny niin lötköksi, mutta omaan makuun jo sen verran kuitenkin etten heittäis noin lämpimissä keleissä.

Offline Kreator

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Linnalo
Vs: Innova
« Reply #1869 on: 26.04.15 - klo:21:20 »
Itellä on gstarina fd, teebird3 ja pd, viime kesänä oli pelkkä fd eikä se ainakaan lötkistynyt huomattavaa määrää millään kelillä. Nyt kävin kokeilemassa niin huoneenlämpöiset eli n 23 asteiset lätyt tuntuu ihan samalta kuin tänään radalla (12 astetta)

Offline villek

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: DGH
Vs: Innova
« Reply #1870 on: 26.04.15 - klo:21:41 »
Kiekot kerää ulkona auringon valosta hieman eri tavalla lämpöenergiaa kuin sisällä kaapissa. Eilisellä kierroksella mun musta SS Omega oli suorastaan kuuma, kun sen hetkeksi bägin etutaskuun unohdin paistattelemaan arskaa. :)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Innova
« Reply #1871 on: 27.04.15 - klo:10:29 »
Viimekesällä BST Northern kisassa oli lauantaina jotain +36 ja ei mitään ongelmaa ainakaan mulla. Tuskin kannattaa silti auton takaikkunaan jättää (niinkun ei ehkä muitakaan muoveja) mutta bägistä väylään (keskelle) ja takas bägiin niin eipä tuossa mitään.

Ainoo millon oon huomannut lämpömuutosta kiekoissa oli D-linen huomattava pehmeneminen Budapestin +38 asteessa pari kesää sitten.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline ollie

  • Juniori
  • **
  • Posts: 77
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1872 on: 27.04.15 - klo:21:11 »
Ovatko McPro Aviar 2015:t yhtä litteitä kuin tavalliset Aviar p&a:t? Jotain vanhempia McPro-eriä hypistelin, niin ne olivat huomattavasti korkeamman tuntuisia.

Mulla on ollut puttauskäytössä noin 6 vuotta sitten ostettu DX Aviar p&a, joka on todella kova ja huomattavasti matalampi kuin mikään muu kokeilemani DX Aviar. Ongelma sen kanssa on, että olen myös aloitellasani draivaillut sillä ja se on melko mutkalla, joten joudun joka kerta putatessani varmistamaan, että pidän siitä kiinni oikeasta kohdasta :D Pystyykö tota kyseistä erää selvittämään mitenkään? Tässä vanhemmassa on patenttinumero, uusissa lukee vaan made in USA.

Offline oojii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 129
    • View Profile
  • Oikea nimi: Osmo Reinikka
Vs: Innova
« Reply #1873 on: 27.04.15 - klo:22:56 »
Mitenkäs hyvin XT Atlas on kestänyt käytössä? Kuluuko nopeasti alivakaaksi?

Offline Mikavain

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 297
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1874 on: 28.04.15 - klo:00:01 »
Eipä tuo tunnu juurikaan kuluvan. Eniten käyttämäni midari, eikä ole jälkiä oikeastaan lainkaan. Rimmi on niin kumimaista ettei pahoja vekkejä tule.