Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1248173 times)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #1965 on: 09.06.15 - klo:00:50 »
Minulla on peruserän CH Thunder, joka ei ole ainakaan liian alivakaa. Liitoa ihan kohtuullisen hyvin. Itse olen kuitenkin aika poikkeuksellisesti ihastunut GStar Thunderbirdiin, jossa on liitoa ihan järjettömästi ja feidiä kovin maltillisesti ilman liikaa flipperiyttä.

Mä en vaan oikeen diggaa heittää nokian kumisaapasta, varsinki ku se rupee ekan osuman jälkeen flippailee holtittomasti. :I

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Innova
« Reply #1966 on: 09.06.15 - klo:09:41 »
Minulla on peruserän CH Thunder, joka ei ole ainakaan liian alivakaa. Liitoa ihan kohtuullisen hyvin. Itse olen kuitenkin aika poikkeuksellisesti ihastunut GStar Thunderbirdiin, jossa on liitoa ihan järjettömästi ja feidiä kovin maltillisesti ilman liikaa flipperiyttä.

Mä en vaan oikeen diggaa heittää nokian kumisaapasta, varsinki ku se rupee ekan osuman jälkeen flippailee holtittomasti. :I

Mulla se ei sitä tee toisen tai kolmannenkaan osuman jälkeen. Ei varmaan sitten löydy sun tehoja multa... ;)
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #1967 on: 09.06.15 - klo:10:50 »
Minulla on peruserän CH Thunder, joka ei ole ainakaan liian alivakaa. Liitoa ihan kohtuullisen hyvin. Itse olen kuitenkin aika poikkeuksellisesti ihastunut GStar Thunderbirdiin, jossa on liitoa ihan järjettömästi ja feidiä kovin maltillisesti ilman liikaa flipperiyttä.

Mä en vaan oikeen diggaa heittää nokian kumisaapasta, varsinki ku se rupee ekan osuman jälkeen flippailee holtittomasti. :I

Mulla se ei sitä tee toisen tai kolmannenkaan osuman jälkeen. Ei varmaan sitten löydy sun tehoja multa... ;)

Itteasias, ei löydy mun kaveriltakaan, joka osti Gstaria heti kun tuli. Pari osumaa ja kiekko oli todella alivakaa. Muuttu niinku silmänräpäykses.

Offline jtrogen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 919
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Trogen
  • Seura: FGCK
Innova
« Reply #1968 on: 09.06.15 - klo:11:18 »
Allekirjoitan. Itse ostin gstar dessun ja lähes hetkessä siitä tuli todella epäluotettava ja alivakaampi.

Offline Strikee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1969 on: 09.06.15 - klo:11:25 »
Tuntuu olevan aika tapauskohtaista. Sininen Gstar Dessu meni mullakin hetkessä todella alivakaaksi, mutta G-muovin PD on ottanu osumaa pian vuoden verran ja vielä pystyy heittämään hyvin. Pikkusen alivakautunu, mutta muutos jotain perus star-muovisen kulumisen luokkaa.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Innova
« Reply #1970 on: 09.06.15 - klo:12:29 »
Tuntuu olevan aika tapauskohtaista. Sininen Gstar Dessu meni mullakin hetkessä todella alivakaaksi, mutta G-muovin PD on ottanu osumaa pian vuoden verran ja vielä pystyy heittämään hyvin. Pikkusen alivakautunu, mutta muutos jotain perus star-muovisen kulumisen luokkaa.

Näähän on muoteista kiinni. Tietysti leveärimmiset ottavat helpommin osumaa, kuin kapearimmiset kiekot joissa on vielä suht tylppä reuna. Mulla GStar Firebird ei ole mennyt 1,5 vuodessa miksikään.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #1971 on: 09.06.15 - klo:13:23 »
No jos palataan takas siihen, että mä en oo edelleenkään heittämäs saapasta, mutta oliko niistä thundereista kokemuksia?

Offline triveri

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 294
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Uotila
  • Seura: Lokit
Vs: Innova
« Reply #1972 on: 09.06.15 - klo:23:25 »
Pitäisi löytää joku tuulta kestävä hitaammanpuoleinen kiekko, jossa olisi jonkinlainen beadi, ei kuitenkaan mitään superjyrää. Olisiko Roc3:sta mihinkään?
Harjoittele kun pelaat, niin pelaat kuin harjoittelet.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Innova
« Reply #1973 on: 09.06.15 - klo:23:51 »
Pitäisi löytää joku tuulta kestävä hitaammanpuoleinen kiekko, jossa olisi jonkinlainen beadi, ei kuitenkaan mitään superjyrää. Olisiko Roc3:sta mihinkään?

Champion ROC3 voisi olla hyvä valinta. Itse kun olen henkeen ja vereen ROC-miehiä.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Innova
« Reply #1974 on: 10.06.15 - klo:00:01 »
Millanen ero on Roc3 ja VRoc3:lla ?? Nyt semmosen mielipide asiaan joka on heittänyt molempia  8)
VDGC ry

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Innova
« Reply #1975 on: 10.06.15 - klo:08:53 »
Millanen ero on Roc3 ja VRoc3:lla ?? Nyt semmosen mielipide asiaan joka on heittänyt molempia  8)

Pieni. Eilen kisassa piti kerran valinta tehdä, heitänkö lempeän metsikön kiertävän hysselähärin kummalla. Valitsin Roc3:n vaikka molemmilla se olisi onnistunut samalla lailla.
VRoc3 ei näytä jäävän bägiin.

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1976 on: 10.06.15 - klo:09:12 »
Innovastorelle propsit upeasta mysteryboxixta 8) 80e boxixta löytyi: X-out champion destroyer, recon motrar, s-line fd innovastoren stämpillä, misprint tl3 upella sekasotkustämpillä, XT mako, 30th year XT aviar, dx birdie, first run d-line cd ja misprint bliz pd2. Itselle jätin tl3, fd ja aviar, muut lähtivät jo kiertoon ??? Viimetalviseen verrattuna aivan mahtava boxi :P

Offline sidrend

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 754
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niko Jokinen
Vs: Innova
« Reply #1977 on: 10.06.15 - klo:09:28 »
Innovastorelle propsit upeasta mysteryboxixta 8) 80e boxixta löytyi: X-out champion destroyer, recon motrar, s-line fd innovastoren stämpillä, misprint tl3 upella sekasotkustämpillä, XT mako, 30th year XT aviar, dx birdie, first run d-line cd ja misprint bliz pd2. Itselle jätin tl3, fd ja aviar, muut lähtivät jo kiertoon ??? Viimetalviseen verrattuna aivan mahtava boxi :P

Hieno homma, ite tilasin eilen 50e boksin (ensimmäinen mysteryboxi ikinä itelle), katotaan mitä tulee  :D

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Innova
« Reply #1978 on: 10.06.15 - klo:09:37 »
Innovastorelle propsit upeasta mysteryboxixta 8) 80e boxixta löytyi: X-out champion destroyer, recon motrar, s-line fd innovastoren stämpillä, misprint tl3 upella sekasotkustämpillä, XT mako, 30th year XT aviar, dx birdie, first run d-line cd ja misprint bliz pd2. Itselle jätin tl3, fd ja aviar, muut lähtivät jo kiertoon ??? Viimetalviseen verrattuna aivan mahtava boxi :P

Kuulostaa paljon paremmalta!!!!!! 8)
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Ryydersrom

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
  • Oikea nimi: Atte Torttila
Vs: Innova
« Reply #1979 on: 10.06.15 - klo:10:44 »
Itselleni tuli 50 euron boxista seuraavat kiekot:

Champion Orc X-out, ilmakupla rimmin sisällä
Discmania FD2 Innovastoren stampilla
Discmania DD Factory second, kiekossa pieni värivirhe
XT Mako
XT Aviar 30v juhlaleimalla

Itse olen todella tyytyväinen lootan sisältöön, jokaiselle kiekolle löytynee jotain käyttöä. DD ja Aviar päätyivät suoraan bägiin ja FD2 löytyikin sieltä jo valmiiksi.