Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1248762 times)

Offline triveri

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 294
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Uotila
  • Seura: Lokit
Vs: Innova
« Reply #1980 on: 10.06.15 - klo:11:01 »
Pitäisi löytää joku tuulta kestävä hitaammanpuoleinen kiekko, jossa olisi jonkinlainen beadi, ei kuitenkaan mitään superjyrää. Olisiko Roc3:sta mihinkään?

Champion ROC3 voisi olla hyvä valinta. Itse kun olen henkeen ja vereen ROC-miehiä.
Eroaako Champion Roc3 Westsiden VIP Laulajasta paljonkin? Lentoarvot ovat ainakin samat. Ja onko Champion Roc3 paljon vakaampi kuin GStar Roc3? Koskaan GStar-muovia heittäneenä olisi kiva kokeilla, mutta jos on paljon alivakaampi niin sitten ei.
Harjoittele kun pelaat, niin pelaat kuin harjoittelet.

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1981 on: 10.06.15 - klo:11:08 »
Gstar muovi paljon vakaampaa kuin champion roc3ssa  :-X

Offline Sankari

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 29
    • View Profile
  • Oikea nimi: Valtteri Sankari
  • Seura: 7k
Vs: Innova
« Reply #1982 on: 10.06.15 - klo:11:11 »
Eroaako Champion Roc3 Westsiden VIP Laulajasta paljonkin? Lentoarvot ovat ainakin samat. Ja onko Champion Roc3 paljon vakaampi kuin GStar Roc3? Koskaan GStar-muovia heittäneenä olisi kiva kokeilla, mutta jos on paljon alivakaampi niin sitten ei.

Mulla on kaks champion-muovista ja yksi kumisaapasGstar ja noista Gstar on vakain. Ei nyt mitenkään mahdottomasti jyrempi, mutta kyllä sen huomaa. Muovin ominaisuuksiin draivereissa ottamatta sen enempää kantaa, mielestäni se on juuri parhaimmillaan midareissa ja (heitto)puttereissa ja Gstar roc3:een olen ollut tyytyväinen. Ei ole kulunut puolentoista vuoden heittelyissä ~mihinkään.

Offline triveri

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 294
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Uotila
  • Seura: Lokit
Vs: Innova
« Reply #1983 on: 10.06.15 - klo:11:25 »
Okei, kiitoksia! Taidan kääntyä GStarin puoleen.
Harjoittele kun pelaat, niin pelaat kuin harjoittelet.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Innova
« Reply #1984 on: 10.06.15 - klo:11:41 »
Pitäisi löytää joku tuulta kestävä hitaammanpuoleinen kiekko, jossa olisi jonkinlainen beadi, ei kuitenkaan mitään superjyrää. Olisiko Roc3:sta mihinkään?

Champion ROC3 voisi olla hyvä valinta. Itse kun olen henkeen ja vereen ROC-miehiä.
Eroaako Champion Roc3 Westsiden VIP Laulajasta paljonkin? Lentoarvot ovat ainakin samat. Ja onko Champion Roc3 paljon vakaampi kuin GStar Roc3? Koskaan GStar-muovia heittäneenä olisi kiva kokeilla, mutta jos on paljon alivakaampi niin sitten ei.

En oo ikään heittänyt Roc3:sta muuten kuin pari kertaa kentällä, mutta oon aika varma, että Laulaja on vakaampi. Mun Tournament Laulaja on vakaampi kuin Lucid Verdict.

Offline triveri

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 294
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Uotila
  • Seura: Lokit
Vs: Innova
« Reply #1985 on: 10.06.15 - klo:11:49 »
Pitäisi löytää joku tuulta kestävä hitaammanpuoleinen kiekko, jossa olisi jonkinlainen beadi, ei kuitenkaan mitään superjyrää. Olisiko Roc3:sta mihinkään?

Champion ROC3 voisi olla hyvä valinta. Itse kun olen henkeen ja vereen ROC-miehiä.
Eroaako Champion Roc3 Westsiden VIP Laulajasta paljonkin? Lentoarvot ovat ainakin samat. Ja onko Champion Roc3 paljon vakaampi kuin GStar Roc3? Koskaan GStar-muovia heittäneenä olisi kiva kokeilla, mutta jos on paljon alivakaampi niin sitten ei.

En oo ikään heittänyt Roc3:sta muuten kuin pari kertaa kentällä, mutta oon aika varma, että Laulaja on vakaampi. Mun Tournament Laulaja on vakaampi kuin Lucid Verdict.
Tuota itsekin arvelin, kun vertasin Roc3:sta ja Laulajaa. Laulajalla hieman korkeampi PLH.
Harjoittele kun pelaat, niin pelaat kuin harjoittelet.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Innova
« Reply #1986 on: 10.06.15 - klo:11:52 »
Ei nyt kenellekään hlökohtaisesti mut nää on hyviä nää "en oo heittäny sitä kiekkoo mistä kysyit mutta oletan nyt tässä jotain ihan muista kiekoista".  :-X
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Innova
« Reply #1987 on: 10.06.15 - klo:12:22 »
Gstar muovi paljon vakaampaa kuin champion roc3ssa  :-X

Siis juuri toisinpäin. Champion Roc3 on vakaampi kuin Gstar. Gstar kuluu suoraksi suht nopeasti.
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Strikee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1988 on: 10.06.15 - klo:13:04 »
Pitäisi löytää joku tuulta kestävä hitaammanpuoleinen kiekko, jossa olisi jonkinlainen beadi, ei kuitenkaan mitään superjyrää. Olisiko Roc3:sta mihinkään?

Champion ROC3 voisi olla hyvä valinta. Itse kun olen henkeen ja vereen ROC-miehiä.
Eroaako Champion Roc3 Westsiden VIP Laulajasta paljonkin? Lentoarvot ovat ainakin samat. Ja onko Champion Roc3 paljon vakaampi kuin GStar Roc3? Koskaan GStar-muovia heittäneenä olisi kiva kokeilla, mutta jos on paljon alivakaampi niin sitten ei.

Jos tuuliseen keliin meinaat midarin hommata, niin en lähtis ainakaan Roc3 championina hankkimaan. Yllättävän alivakaa kiekko. Itte suosittelisin Z-Waspia. Beadi on ja kestää tuulta ihan erilailla.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #1989 on: 10.06.15 - klo:13:12 »
Ite ainaki heitän pikku-huki ch roc3:sta vastatuuleen ja hyvin toimii hommat.

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Innova
« Reply #1990 on: 10.06.15 - klo:13:20 »
Samat havainnot. Ainakin nämä omat käyttökiekot, eli useampi Champion FR ja joku 2-time-Paul (pari GStaria myös) ovat kyllä hyvin tuulta kestäviä ja vakaita kiekkoja 90-metrisillä maksimeilla.

Ylivakaat sitten erikseen.

Offline Strikee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #1991 on: 10.06.15 - klo:13:51 »
Samat havainnot. Ainakin nämä omat käyttökiekot, eli useampi Champion FR ja joku 2-time-Paul (pari GStaria myös) ovat kyllä hyvin tuulta kestäviä ja vakaita kiekkoja 90-metrisillä maksimeilla.

Ylivakaat sitten erikseen.

Mikä noista champion rocien moldeista on vakain? Itsellä tuo 2x Roc3. Rancho Roc staarina on selkeästi vakaampi mitä tuo. Normi homma?

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Innova
« Reply #1992 on: 10.06.15 - klo:14:14 »
Itselleni tuli 50 euron boxista seuraavat kiekot:

Champion Orc X-out, ilmakupla rimmin sisällä
Discmania FD2 Innovastoren stampilla
Discmania DD Factory second, kiekossa pieni värivirhe
XT Mako
XT Aviar 30v juhlaleimalla

Itse olen todella tyytyväinen lootan sisältöön, jokaiselle kiekolle löytynee jotain käyttöä. DD ja Aviar päätyivät suoraan bägiin ja FD2 löytyikin sieltä jo valmiiksi.

Tämän innoittamana tilasin itsekin, koska tosta jäisi kaikki bägiin :)
VDGC ry

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Innova
« Reply #1993 on: 10.06.15 - klo:14:32 »
Mikä noista champion rocien moldeista on vakain? Itsellä tuo 2x Roc3. Rancho Roc staarina on selkeästi vakaampi mitä tuo. Normi homma?

Omien kokemusten perusteella ylivakain on Glow Champion, sitten Champion pienellä kuvulla (joissakin dyed championeissa jopa hurja kupu, jotka saattaa olla tosi vakaita), fläteistä vakaimmat on ollut FR, BB, isot Huk Labit ja muut alkupään runit.

Mutta jos Star-muoviin vertaa, niin F2 Star Roc3 on aika samalla viivalla Glow Championin kanssa (molemmat verrattavissa Star Ranchoon).


Ps. Eihän näiden optimaalista totuutta tiedä itse Davekaan;)

Pps. Gstar Roc3 oli aluksi tosi vakaa, mutta aika äkkiä suoristu... en tiiä miten tuosta muovautuu kun en oo heittänyt hetkeen, enkä heitä muuta kun paukkupakkasilla (ainut millon G-muovi on jees), eli palataan tähän ens talvena.

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Innova
« Reply #1994 on: 10.06.15 - klo:14:41 »
Roc-kolmosista: FR on vakaa, dyed oli vielä vakaampi, mutta camo-kuviolla hävisi aika sukkelaan.

Sitten Roc-vertailua, Starina mulla on Ontario käytössä, ja se on selkeästi suorempi kolmosiin verrattuna. KC-Rocit taas sitten siihen väliin.

Bägissä vakituiseen on yksi FR-Champion-R3, joka on mulla ajanut ylivakaan midarin roolia sen jälkeen kun Gator jäi puuhun. KC-Rocit (2-3 kpl) midareina. Mutta heittotyylini ja tehoni on amatöörimäinen, ei tosiaan McBethin tehoilla ja tekniikoilla Roc-kolmosia lennätetä.