Ja viimeisin...
Blend Judge (Kaikki putit ja puttidraivit, en lähesty juuri ollenkaan putterilla)
***
Tursas (hysseflipit tiukoissa ränneissä, pidemmät hitaasti kääntävät heitot)
Core ( hyvin koulutettu tapaus, suorat forenepit, late-turn midari ) Jäähyllä, alivakaampi Truth alkaa hoidella tätä slottia
Truth ( heitot joissa tarttee hieman fadea lopussa, suuri osa midariheitoista)
Verdict (kun tarttee hieman Truthia enemmän fadea, Jos tuulee vastaan sen verran kovaa että Truth arveluttaa)
Suspect ( Soft / Blend, lähestulkoon kaikki putteri-lähestymiset. Midariheitot joissa Verdict saattaa lipsahtaa pitkäksi)
***
Witness (liian alivakaa, ei ollu käyttöä)
Sotakirves ( is "THE" hysseflip-machine, mettäpillit joissa saa olla kuitenki fadea, ihan käsittämätön liuku)
River ( suorat pillit, muutenkin suorat heitot pienellä fadella) Midarit, Sotakirves ja Escapet hoitaa Riverin hommat toistaiseksi
Escape (yleisdraveri, alivakaasta ylivakaaseen)
SaintPro (Fuzion Escape korvasi tämän)
Trespass (kun tarttee Escapea enempi distancea, alivakaasta ylivakaaseen)
Tietäjä (vähän nyt kysymymerkki vielä, mutta myötätuulessa saa isoja siivuja, pidempiin hysseflippeihin)
Vipunen (se bägin jyrädraiveri, isot hysset, suorat heitot runsaalla fadella, vastatuuleen)
Opto XXX (99,9 % vain upseihin)
Opto Trident (lyhyemmät upsit, GL muovilla samoihin hommiin ku Twelve Time star Firebird -> vastatuuleen, lyhyemmät hysset)
EDIT: Maailma hakee paikkaansa bägissä. En tiedä onko oikeen tarvetta ku Trespass/Vipunen väliin ei oikeastaan tartte mitään. Testataan nyt kuitenki ... Muuten se on siinä, tuolla setillä tuntuu selviävän ähinä-väylistä ja aukeammista missä saa siivuttaa.